Tobre type 1 '70
Moderaator: ingmar
Re: Tobre type 1 '70
kas pargid ei võiks olla kasutatavad ka ilma süüteta
s.t. süüde välja ja/või uks lukus ja/või alarm peal aga parke saaks eraldi peale panna ?
kui vajalik see optsioon oleks ei teagi kohe seaduses oli vist nagu sees mõte, et peatudes/parkides halva nähtavuse korral peaks kasutama ääretulesid
kuigi jah pigem kasutatakse liialt ohutulesid ja ka selles olukorras
s.t. süüde välja ja/või uks lukus ja/või alarm peal aga parke saaks eraldi peale panna ?
kui vajalik see optsioon oleks ei teagi kohe seaduses oli vist nagu sees mõte, et peatudes/parkides halva nähtavuse korral peaks kasutama ääretulesid
kuigi jah pigem kasutatakse liialt ohutulesid ja ka selles olukorras
Re: Tobre type 1 '70
Aitäh kaasamõtlemast. Ma olen sinuga nõus, see peab olema võimalik. Ma ei ole elektroonika komponenti seda küll nii lahti kirjutanud, aga elektriskeemi joonistades arvestasin sellega, et tulede releedele tuleks alati vool peale, küsimus jääb siis nende releede lülitamisesse.MeelisV kirjutas:kas pargid ei võiks olla kasutatavad ka ilma süüteta
s.t. süüde välja ja/või uks lukus ja/või alarm peal aga parke saaks eraldi peale panna ?
kui vajalik see optsioon oleks ei teagi kohe seaduses oli vist nagu sees mõte, et peatudes/parkides halva nähtavuse korral peaks kasutama ääretulesid
kuigi jah pigem kasutatakse liialt ohutulesid ja ka selles olukorras
Mu üldine mõte oleks dashboard hästi clean ja minimalistlik jätta (nii palju kui see juba võimalik on), ei mingeid tulede lüliteid ega midagi. Kas keegi teab, kas ohutulede lüliti peab olema olemas? Kas selle kohta on mingi nõue?
Mu lühiajaline mõte oleks mingi ajutine nupp kuhugi armatuuri alla vms kohta. Pikemaajalisem mõte oleks aga natuke ulmelisem. Kuna sellel raadiol jookseb Apple CarPlay, siis kirjutada sinna rakendus, millega auto komponente juhtida saab.
Aga hetkel on tõesti probleem manuaalsetes lülitites ja kui ma pole ära midagi unustanud, siis selliste lülititega:
* Tuled, vähemalt pargid
* Ohutulede lüliti
* Ventilaatori lüliti
Kellelgi on ideid kuhu ja kuidas neid panna või äkki on veel midagi, mida ülevaatuse onud vaatavad?
Re: Tobre type 1 '70
Foorumi väliselt on tekkinud mõnedel sõpradel küsimusi, et mis see elektroonikaga juhtimine nii väga annab. Konkreetselt oli küsimus, et miks peaks suunatuled läbi elektroonika käima? Võib-olla on ka siin kellelgi see küsimus tekkinud, sest oma elektroonika funktsionaalsuse list seda mõtet ei kajastanudki.
Nimelt kui seda planeerisin, siis võtsin eeskuju tänapäeva autodest. Mõnedel tänapäeva autodel on selline mugavusfunktsioon, et kui suunatule lülitit korraks natuke vajutada (nii, et ära ei lukusta), siis suunatuli vilgub 3 korda edasi. See on mugav ridade vahetamiseks ja möödasõitudeks. Versus siis see, et pead kas ära lukustama, pärast käsitsi tagasi tõmbama või kangi all hoidma. Ilma elektroonikata sellist asja teha tundub jube keeruline.
Nimelt kui seda planeerisin, siis võtsin eeskuju tänapäeva autodest. Mõnedel tänapäeva autodel on selline mugavusfunktsioon, et kui suunatule lülitit korraks natuke vajutada (nii, et ära ei lukusta), siis suunatuli vilgub 3 korda edasi. See on mugav ridade vahetamiseks ja möödasõitudeks. Versus siis see, et pead kas ära lukustama, pärast käsitsi tagasi tõmbama või kangi all hoidma. Ilma elektroonikata sellist asja teha tundub jube keeruline.
Re: Tobre type 1 '70
mis selline "aju" maksma läheb
Re: Tobre type 1 '70
Hetkel olen planeerinud 9 moodulit. Iga mooduli trükkplaadi tellimine Hiinast maksab 10 dollarit. Umbes sama palju eest ka komponendid sinna peale. Lisaks hirmus hulk enda tööd
Re: Tobre type 1 '70
proovi ära,
katseta
ja mine tea
katseta
ja mine tea
Re: Tobre type 1 '70
Kas keegi oskab soovitada, mida panna või kust otsida elektrilist ventilaatorit, millel oleks lihtne kütteelement sees.
Nimelt kuna mootorist enam sooja õhku salongi ei tule, aga vihmaga võivad aknad ikkagi uduseks minna, siis mõte oleks panna lihtne ventilaator kapoti alla, mis oleks elektriline ja puhuks ka natuke sooja õhku. Selle võiks siis mingi valemiga nende originaal akende aukude peale suunata.
Igal pool, kus olen vaadanud, on mingid imelikud ja käivad sigaretisüütajasse. See juba annab indikatsiooni, et nad on pigem mitte eriti head. Ehk kellelgi on mõtteid ja ideid.
Nimelt kuna mootorist enam sooja õhku salongi ei tule, aga vihmaga võivad aknad ikkagi uduseks minna, siis mõte oleks panna lihtne ventilaator kapoti alla, mis oleks elektriline ja puhuks ka natuke sooja õhku. Selle võiks siis mingi valemiga nende originaal akende aukude peale suunata.
Igal pool, kus olen vaadanud, on mingid imelikud ja käivad sigaretisüütajasse. See juba annab indikatsiooni, et nad on pigem mitte eriti head. Ehk kellelgi on mõtteid ja ideid.
Re: Tobre type 1 '70
AE kauplustest saad Calix-i soojendi. Aga selle käitamiseks on sul vaja ka inverter autosse intallida, mis polegi paha mõtte äkki? Saab mikrouunis saia soojendada...
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Re: Tobre type 1 '70
Pigem jääksin 12v peale. Inverter võib portatiivne olla, kui vaja peaks olema.Indrek kirjutas:AE kauplustest saad Calix-i soojendi. Aga selle käitamiseks on sul vaja ka inverter autosse intallida, mis polegi paha mõtte äkki? Saab mikrouunis saia soojendada...
Re: Tobre type 1 '70
Ma tean et ringraja masinatele sai pandud paadi ventilaatorid kuna olid lihtsalt paigaldatavad ja vastupidavad (veekindlad ka). Ma ei tea kas mõni soojendusega ka on aga raja peal piisas ka värske õhu puhumisest akendele et udu ära tõmbaks.
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: Tobre type 1 '70
kas audi 100 C4 kerega ei olnud juba elektriline lisaküte vent.kanalis?
kui suur välja näeb, ei tea.
https://www.google.ee/search?q=audi+c4+ ... BI9R9AM%3A" onclick="window.open(this.href);return false;
kui suur välja näeb, ei tea.
https://www.google.ee/search?q=audi+c4+ ... BI9R9AM%3A" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: Tobre type 1 '70
mina olen korra sealt tellinud küll vaid ventika aga valikus on ka kütted
http://www.t7design.co.uk/index.php/hea ... eater.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.t7design.co.uk/index.php/hea ... eater.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tobre type 1 '70
Okei, sellest valikust leidsin küll hea asja ma arvan. http://www.t7design.co.uk/index.php/hea ... -600w.html" onclick="window.open(this.href);return false;MeelisV kirjutas:mina olen korra sealt tellinud küll vaid ventika aga valikus on ka kütted
http://www.t7design.co.uk/index.php/hea ... eater.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tänud!
Re: Tobre type 1 '70
Natuke pildimaterjali ka teile hammaste vahele.
Viimased nädalad on endiselt elektririndel läinud:
Samas alati ei lähe päris nii nagu on loodetud. Seekord siis üks relee oli kurja juur, millel oli teistest erinev pinout. Õnneks muud hullu ei juhtunudki, kui üks 0.75ne massi juhe andis alla. Toimis hästi kaitsena. Minu esimene reaktsioon oli: "kus telefon on, pean pildi tegema". Teised olid paanikas.
Aga väikestest tagasilöökidest hoolimata sai natuke "aju" progetud.
Ja ega väga palju aega ei möödunudki, kõigest mõned käivituskatsed ja juhtuski selline asi. Mõned jupid veel natuke lahti, aga tühja sellest . Video YouTubes: https://youtu.be/s25Vxhxjs-c
(Ingmar, palun tee nii, et saaks embed videot siia ka panna)
Viimased nädalad on endiselt elektririndel läinud:
Samas alati ei lähe päris nii nagu on loodetud. Seekord siis üks relee oli kurja juur, millel oli teistest erinev pinout. Õnneks muud hullu ei juhtunudki, kui üks 0.75ne massi juhe andis alla. Toimis hästi kaitsena. Minu esimene reaktsioon oli: "kus telefon on, pean pildi tegema". Teised olid paanikas.
Aga väikestest tagasilöökidest hoolimata sai natuke "aju" progetud.
Ja ega väga palju aega ei möödunudki, kõigest mõned käivituskatsed ja juhtuski selline asi. Mõned jupid veel natuke lahti, aga tühja sellest . Video YouTubes: https://youtu.be/s25Vxhxjs-c
(Ingmar, palun tee nii, et saaks embed videot siia ka panna)
Viimati muutis tobre, E Mai 09, 2016 2:25 pm, muudetud 2 korda kokku.