Tobre type 1 '70
Moderaator: ingmar
Tobre type 1 '70
Tere foorumlased,
Nüüd jõudis siis kätte aeg, kus kergitan natuke saladuseloori oma eelnevas topicus (http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?f=10&t=1450" onclick="window.open(this.href);return false;) väljakäidud lubadustele. Nagu öeldud, jääb vana teema unustuste hõlma.
Aga nüüd siis väike sissejuhatus. Minu eesmärgiks on ehitada hobiauto, millega kannatab suviti ilusate ilmadega ringi vurada, tahan sõita nagu kultuurne inimene, tahan tunda mõnu ehitusprotsessist, teada kuidas iga mutter ja seib on oma kohale asetatud, teha asju oma käe järgi ja nii, kuidas mulle tundub, et mulle meeldib, tahan teha käsi õliseks. Seepärast ei sobi ükski juba valmis auto.
Selles protsessis aitab mind mehhaanik, insener, võib isegi öelda, et mõnes mõttes kolleeg ja sõber - jeff. Ilma temata ei oleks see protsess võimalik.
Aga nüüd asja kallale. Mõtlesin, et ei hakka teid kõikide oma plaanidega detailselt kohe ära tüütama, siis jääb väike üllatusmoment ka hilisemaks.
Kuna pilte on palju ja siia teen ainult väljavõtte, siis kogu albumit saate vaadata siit: https://www.flickr.com/photos/130777810 ... 3979/page1
Saladuseloori võib muidugi juba kergitada ja avalikustada, et südameks läheb masinale 2L type 4 mootor
Antud mootorile on siis plaanis panna Porsche style cooling, mille kohta postitasin eelmisesse teemasse väikese teaseri näitlikustamaks lõpptulemust. Karpad viskame minema, läheb peale sissepritse.
Algab demontaaž
Antud isendit oli juba varasemalt natuke tuunitud. Tagumiste istmete taga oli subwoofer koos suhteliselt korraliku võimuga, samas stereo oli saast. FM sagedust sai vahetada ainult 0.5MHz võrra. Võite aimata, kui vähe kanaleid leidub. Lisaks oli peale pandud alarm ning kesklukk. Need ideed kavatsen uuel autol säilitada. Istmed nagu pildil näha. Kui keegi tunneb nende vastu huvi, võib küsid, et endale saada. Uuele autole lähevad ühed teistsugused istmed, millised - hetkel veel ei avalda.
Kas keegi oskab pakkuda, mis vidin seal istmete peal pakendis on? Vihjeks on see, et see gadget leiab uuel autol kasutust.
Ristid sisse, et midagi ei nihkuks.
Enne meidki on siin keegi parandustööga tegelenud, aga roosteuss on töö vahepeal ikkagi üle võtnud.
Samas üldiselt võib öelda, et kere ja põhi oli kaunikesti heas seisus.
Saabus esimene kastitäis kraami. Näha on, et pikkade näppudega mehed on juba kallal. Aga mis kastis sees on?
Jah, nii on. Igale rattale ketaspidurid poldimustriga 5x130. Muidugi nagu juuresolevalt pildilt näha, siis 50% pakist saadeti vale kraam, mis siiski hiljem kenasti ümber vahetati.
Siit hakkab juba paistma väike värvikombinatsioon.
Esisillale madalduskomplektid vahele.
Saabusid ka veljed
Kui keegi juhuslikult ei näinud, siis sellised.
Ajutine marrage
Loomulikult kõik küsimused, kommentaarid ja ettepanekud on igati oodatud.
Ikka head,
Tõnis
Nüüd jõudis siis kätte aeg, kus kergitan natuke saladuseloori oma eelnevas topicus (http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?f=10&t=1450" onclick="window.open(this.href);return false;) väljakäidud lubadustele. Nagu öeldud, jääb vana teema unustuste hõlma.
Aga nüüd siis väike sissejuhatus. Minu eesmärgiks on ehitada hobiauto, millega kannatab suviti ilusate ilmadega ringi vurada, tahan sõita nagu kultuurne inimene, tahan tunda mõnu ehitusprotsessist, teada kuidas iga mutter ja seib on oma kohale asetatud, teha asju oma käe järgi ja nii, kuidas mulle tundub, et mulle meeldib, tahan teha käsi õliseks. Seepärast ei sobi ükski juba valmis auto.
Selles protsessis aitab mind mehhaanik, insener, võib isegi öelda, et mõnes mõttes kolleeg ja sõber - jeff. Ilma temata ei oleks see protsess võimalik.
Aga nüüd asja kallale. Mõtlesin, et ei hakka teid kõikide oma plaanidega detailselt kohe ära tüütama, siis jääb väike üllatusmoment ka hilisemaks.
Kuna pilte on palju ja siia teen ainult väljavõtte, siis kogu albumit saate vaadata siit: https://www.flickr.com/photos/130777810 ... 3979/page1
Saladuseloori võib muidugi juba kergitada ja avalikustada, et südameks läheb masinale 2L type 4 mootor
Antud mootorile on siis plaanis panna Porsche style cooling, mille kohta postitasin eelmisesse teemasse väikese teaseri näitlikustamaks lõpptulemust. Karpad viskame minema, läheb peale sissepritse.
Algab demontaaž
Antud isendit oli juba varasemalt natuke tuunitud. Tagumiste istmete taga oli subwoofer koos suhteliselt korraliku võimuga, samas stereo oli saast. FM sagedust sai vahetada ainult 0.5MHz võrra. Võite aimata, kui vähe kanaleid leidub. Lisaks oli peale pandud alarm ning kesklukk. Need ideed kavatsen uuel autol säilitada. Istmed nagu pildil näha. Kui keegi tunneb nende vastu huvi, võib küsid, et endale saada. Uuele autole lähevad ühed teistsugused istmed, millised - hetkel veel ei avalda.
Kas keegi oskab pakkuda, mis vidin seal istmete peal pakendis on? Vihjeks on see, et see gadget leiab uuel autol kasutust.
Ristid sisse, et midagi ei nihkuks.
Enne meidki on siin keegi parandustööga tegelenud, aga roosteuss on töö vahepeal ikkagi üle võtnud.
Samas üldiselt võib öelda, et kere ja põhi oli kaunikesti heas seisus.
Saabus esimene kastitäis kraami. Näha on, et pikkade näppudega mehed on juba kallal. Aga mis kastis sees on?
Jah, nii on. Igale rattale ketaspidurid poldimustriga 5x130. Muidugi nagu juuresolevalt pildilt näha, siis 50% pakist saadeti vale kraam, mis siiski hiljem kenasti ümber vahetati.
Siit hakkab juba paistma väike värvikombinatsioon.
Esisillale madalduskomplektid vahele.
Saabusid ka veljed
Kui keegi juhuslikult ei näinud, siis sellised.
Ajutine marrage
Loomulikult kõik küsimused, kommentaarid ja ettepanekud on igati oodatud.
Ikka head,
Tõnis
-
- kaine mõistus
- Postitusi: 28
- Liitunud: K Dets 10, 2008 3:15 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Tobre type 1 '70
Sinna mu veljed läksidki.
Aga tundub tore german look põrnikas siit valmimas.
Aga tundub tore german look põrnikas siit valmimas.
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: Tobre type 1 '70
põnev - jätka lahkelt kajastamist: on täitsa, mida vaadata
kere ja põhi on Sul jah üpriski ok - kas jäigi lausa tehasepõhi (mis mõned lapid sai)?
pooltelje katted oled pannud liitekohaga päris üles. Ma sättisin omal nii, et saaks neid hiljem eraldi lahti keerata. Samas jah - kui vitsad järgi anda, saab katteid ju igatpidi keerata, niiet tehniliselt pole tegelikult liitekoha asukohal tõesti mingit vahet
värvisid ka poolteljed. Ma jätsin need enda sinisel masinal värvimata - olid säilinud muidu väga mädal masinal 50a (millest viimased 15a oli seismine) täiesti korrosioonivabana.
kui "kapotialuse tehnikaga" tegelema asud, siis ole lahke siin valjult mõtlema - vähemasti ma tahaks kaasa mõelda ning äkki paralleelselt oma mikromootoreid lammutada
(Jeff ütles mulle just mõned päevad tagasi, et tal on igasugustest typ1 mootoritest ja nende näppimisest kui tänamatust tööst nii villand, et ta ei taha neist enam midagi kuulda. Anoh - ma temast igatpidi ka natuke kaugem inimene...)
kere ja põhi on Sul jah üpriski ok - kas jäigi lausa tehasepõhi (mis mõned lapid sai)?
pooltelje katted oled pannud liitekohaga päris üles. Ma sättisin omal nii, et saaks neid hiljem eraldi lahti keerata. Samas jah - kui vitsad järgi anda, saab katteid ju igatpidi keerata, niiet tehniliselt pole tegelikult liitekoha asukohal tõesti mingit vahet
värvisid ka poolteljed. Ma jätsin need enda sinisel masinal värvimata - olid säilinud muidu väga mädal masinal 50a (millest viimased 15a oli seismine) täiesti korrosioonivabana.
kui "kapotialuse tehnikaga" tegelema asud, siis ole lahke siin valjult mõtlema - vähemasti ma tahaks kaasa mõelda ning äkki paralleelselt oma mikromootoreid lammutada
(Jeff ütles mulle just mõned päevad tagasi, et tal on igasugustest typ1 mootoritest ja nende näppimisest kui tänamatust tööst nii villand, et ta ei taha neist enam midagi kuulda. Anoh - ma temast igatpidi ka natuke kaugem inimene...)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: Tobre type 1 '70
Alguses kahtlustasime, et korra on põhjaplekid vahetatud, aga kuna keevitus oli ilusti punktiga kinni ja plekk paks, siis ilmselt on originaalid jah. Ehk siis tõepoolest oli väga heas korras.Teet kirjutas: kere ja põhi on Sul jah üpriski ok - kas jäigi lausa tehasepõhi (mis mõned lapid sai)?
Need on sellised "kahtlased" Brasiilia omad ja igaksjuhuks ülespoole, et õli välja ei hakkaks ajama. Aga olen neid ise edukalt auto all vahetanud ka nii, et on servad ülespoole. Saab hakkama küll.pooltelje katted oled pannud liitekohaga päris üles. Ma sättisin omal nii, et saaks neid hiljem eraldi lahti keerata. Samas jah - kui vitsad järgi anda, saab katteid ju igatpidi keerata, niiet tehniliselt pole tegelikult liitekoha asukohal tõesti mingit vahet
Oojaa, panen siia pildi juba, mis projektiga ma väikestviisi alustanud olen Ehk siis vanale sõbrale natuke targem aju.kui "kapotialuse tehnikaga" tegelema asud, siis ole lahke siin valjult mõtlema - vähemasti ma tahaks kaasa mõelda ning äkki paralleelselt oma mikromootoreid lammutada
See oleks siis sarnasel põhimõttel nagu tänapäevastel autodel on CANBUS ja juhiks see siis selliseid nice-to-have featuure nagu näiteks võtmeta käivitus jne.
Viimati muutis tobre, N Juul 02, 2015 10:52 pm, muudetud 2 korda kokku.
Re: Tobre type 1 '70
Tundub, et dropboxi pildid ei olnud teistele nähtavad. Parandasin vea.
Re: Tobre type 1 '70
Siin on 2-3 asja mis teevad selle konkreetse mootoriteema mulle meeldivamaks.Teet kirjutas: (Jeff ütles mulle just mõned päevad tagasi, et tal on igasugustest typ1 mootoritest ja nende näppimisest kui tänamatust tööst nii villand, et ta ei taha neist enam midagi kuulda. Anoh - ma temast igatpidi ka natuke kaugem inimene...)
Suurim pluss on see, et see on remonditud mootor ja minul ei lasu mingit vastutust selle ees, kas see lekib või koliseb, mähib ära saaled, mätsib kokku nuka ja tõukurid või mida iganes ta saab teha. Ma ei pea kliendile hakkama seletama, et tema mootoris pole mitte midagi kasutatavat sest see on sõitnud 300 000km kuid soovituslik kapremont on vähemalt 2x tihedamalt ette nähtud.
Teine oluline aspekt on see, et minu töö ei erine siinkohal palju mu igapäevatööst sest vaja on välja mõelda ITB lahendus, vaja ehitada väljalase, paigaldada pihustid ja kütusesüsteem ning paigaldada ja seadistada aju.
Kolmas erinevus on see, et Tõnis saab aru kui kaua miski töö aega võtab ja, et aeg on ainus ressurss, mida me ei saa juurde hankida ja seetõttu on see ka väärtustatud / hinnatud miskis valuutas
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: Tobre type 1 '70
Tubli, tõsine ja huvitav töö.
Jeff siis vähemalt teab soovitada, mis lisandit värskelt remonditud mootorile lisada tõukurite sissetöötamiseks.
Pidi miski muu välimus tulema.Hoodoo Brown kirjutas:Sinna mu veljed läksidki.
Aga tundub tore german look põrnikas siit valmimas.
Jeff siis vähemalt teab soovitada, mis lisandit värskelt remonditud mootorile lisada tõukurite sissetöötamiseks.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: Tobre type 1 '70
Hei õhkjahutuse sõbrad,
Progressi on olnud ja hea meelega jagan seda ka teiega.
Vahepeal saabus uus stereo, mis veel küll riiuli peal ootab oma aega, aga sobitamiseks oli seda tarvis. Tegemist siis Pioneer Apple CarPlay toega stereoga.
Hetke seisukord dashboardist
Küljekarbid lahti lõigatud, et sinna panna selline tugevdus:
Võib tekkida paljudel küsimusi, et milleks see vajalik on. Mõne aja pärast saate teada.
Kaupz müüs lahkelt oma vana 67nda aasta põrnika pealt vanema tüübi mootoriluugi ja kapoti.
VW Heritagest tuli paar väikest pakki:
Näiteks vanema tüübi esimene ja tagumine põll:
Ning loomulikult suures pakis oli peidus ka plastikust vana tüübi esimesed tiivad, mis on laiemad kui originaalid:
Ja tuled:
Samuti on alustatud vaikselt mootori ehitusega:
Loomulikult rohkem pilte näeb juba flickri albumist otse: https://www.flickr.com/photos/130777810 ... 3835953979" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja kui kellelgi on mõtteid, siis hea meelega arutaks.
Ikka head,
Tõnis
Progressi on olnud ja hea meelega jagan seda ka teiega.
Vahepeal saabus uus stereo, mis veel küll riiuli peal ootab oma aega, aga sobitamiseks oli seda tarvis. Tegemist siis Pioneer Apple CarPlay toega stereoga.
Hetke seisukord dashboardist
Küljekarbid lahti lõigatud, et sinna panna selline tugevdus:
Võib tekkida paljudel küsimusi, et milleks see vajalik on. Mõne aja pärast saate teada.
Kaupz müüs lahkelt oma vana 67nda aasta põrnika pealt vanema tüübi mootoriluugi ja kapoti.
VW Heritagest tuli paar väikest pakki:
Näiteks vanema tüübi esimene ja tagumine põll:
Ning loomulikult suures pakis oli peidus ka plastikust vana tüübi esimesed tiivad, mis on laiemad kui originaalid:
Ja tuled:
Samuti on alustatud vaikselt mootori ehitusega:
Loomulikult rohkem pilte näeb juba flickri albumist otse: https://www.flickr.com/photos/130777810 ... 3835953979" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja kui kellelgi on mõtteid, siis hea meelega arutaks.
Ikka head,
Tõnis
Re: Tobre type 1 '70
Vaatamata Sinu juba tehtud meeletule tööle arvan ma siiski, et minu põrnika Wesibokser sobiks sellele autole paremini, kui see T4. Eeliseid on palju
Kui minu arvamus loeks
5+
Jõudu ja indu!
Kui minu arvamus loeks
5+
Jõudu ja indu!
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Re: Tobre type 1 '70
Tere,
Üle pika aja võtan mõne pildiga kokku ka progressi. Varasemalt on ridade vahelt jäänud õhku üks asi, mis siiamaani välja pole tulnud ning mille pärast kere tugevdatud sai. Selles postituses saame teada.
Tõin välja valiku piltidest. Kui aga huvitab, siis rohkem pilte näeb siit: https://www.flickr.com/photos/130777810 ... 3835953979" onclick="window.open(this.href);return false;
Tõepoolest, vahepeal on katus ülejäänud kerest irdunud. Ilmselt see pilt annab aimu, kuhu suunda me liigume.
Väikesed lõikehaavad, mis tuleb korda teha.
Ja pärast.
Mootori tegemine, et Porsche style cooling peale istuks.
Tagumiste aknatõstikite automatiseerimine.
Kasutusse lähevad Yamaha R1 Mikuni ITB-d.
Mootori poleerimine in progress.
Vahepeal tuleb katsetada, kuidas sobib.
Juba võtab kuju. Peaaegu valmis.
Plekkide sirgeks ajamine.
Tiibade lõppviimistlus.
Laiad tagumised veljed lõigati pooleks ning vahelt riba välja, et CUP2 tagumistest velgedest teha veljed ette. Selleks oli tarvis ka parandada offseti ning seetõttu poldiaugud uued teha.
Turvavööd karbi sisse.
Istmete uuendamine
Uued kellad eritellimuse dashboardiga USAst.
KEP sidur ja surveplaat.
Väljalase type4 mootori jaoks.
Dashboardi ehitus.
Tegin siia valiku piltidest, mis siis iseloomustab paremini vahepealset progressi. Rohkem pilte näeb aga siit albumist: https://www.flickr.com/photos/130777810 ... 3835953979" onclick="window.open(this.href);return false;
Üle pika aja võtan mõne pildiga kokku ka progressi. Varasemalt on ridade vahelt jäänud õhku üks asi, mis siiamaani välja pole tulnud ning mille pärast kere tugevdatud sai. Selles postituses saame teada.
Tõin välja valiku piltidest. Kui aga huvitab, siis rohkem pilte näeb siit: https://www.flickr.com/photos/130777810 ... 3835953979" onclick="window.open(this.href);return false;
Tõepoolest, vahepeal on katus ülejäänud kerest irdunud. Ilmselt see pilt annab aimu, kuhu suunda me liigume.
Väikesed lõikehaavad, mis tuleb korda teha.
Ja pärast.
Mootori tegemine, et Porsche style cooling peale istuks.
Tagumiste aknatõstikite automatiseerimine.
Kasutusse lähevad Yamaha R1 Mikuni ITB-d.
Mootori poleerimine in progress.
Vahepeal tuleb katsetada, kuidas sobib.
Juba võtab kuju. Peaaegu valmis.
Plekkide sirgeks ajamine.
Tiibade lõppviimistlus.
Laiad tagumised veljed lõigati pooleks ning vahelt riba välja, et CUP2 tagumistest velgedest teha veljed ette. Selleks oli tarvis ka parandada offseti ning seetõttu poldiaugud uued teha.
Turvavööd karbi sisse.
Istmete uuendamine
Uued kellad eritellimuse dashboardiga USAst.
KEP sidur ja surveplaat.
Väljalase type4 mootori jaoks.
Dashboardi ehitus.
Tegin siia valiku piltidest, mis siis iseloomustab paremini vahepealset progressi. Rohkem pilte näeb aga siit albumist: https://www.flickr.com/photos/130777810 ... 3835953979" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: Tobre type 1 '70
nüüd on küll ametlik, et sellest masinast saab midagi maitsekalt edevat + erilist
tiivad + tagaosa vihjavad, et värviks jääb must pinnakas? Nn turvaline variant, aga mis variandid veel kaalumisel olid?
(lillakas krunt annab pildil päris hea efekti - esiti arvasin, et see on juba mingi värvimõte)
kust esituled pärit on? Peal sile klaas, sees täiendav horisontaalne tuli? Jääb ilmselt päris kena.
kui katus tervikuna irdus, ära seda kohe minema viska - mõtled ka sellest ehk midagi huvitavat välja.
IMHO oleks karbitugevduse "ruumiliseks väänatud plekist" vähemkaalukana realiseerida saanud. Ilmselt ei jää ju praegune "latt" niiehknaa sellise terava üksiku tipuna ning saab mingit sorti plekist lisa?
mulle meeldib piltidel näha pidevat (happe)kruntimist - mingi osa on tehtud ja saab punase katte.
tiivad + tagaosa vihjavad, et värviks jääb must pinnakas? Nn turvaline variant, aga mis variandid veel kaalumisel olid?
(lillakas krunt annab pildil päris hea efekti - esiti arvasin, et see on juba mingi värvimõte)
kust esituled pärit on? Peal sile klaas, sees täiendav horisontaalne tuli? Jääb ilmselt päris kena.
kui katus tervikuna irdus, ära seda kohe minema viska - mõtled ka sellest ehk midagi huvitavat välja.
IMHO oleks karbitugevduse "ruumiliseks väänatud plekist" vähemkaalukana realiseerida saanud. Ilmselt ei jää ju praegune "latt" niiehknaa sellise terava üksiku tipuna ning saab mingit sorti plekist lisa?
mulle meeldib piltidel näha pidevat (happe)kruntimist - mingi osa on tehtud ja saab punase katte.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: Tobre type 1 '70
Mulle ikka tõsiselt meeldib see pilt Nii kuradi hea tunne, et sai "pika luugi" teed mindud. See oleks ikka väga porr kui oleks originaal tiivad, tuled, luugid.....
Veel on hea meel, et tiibadele ei tule neid suundasid mis sellele autole sinna lihtsalt ei sobiks...
Re: Tobre type 1 '70
Aitäh!
Aga kaalumise all oli kogu aeg punane ja must. Küll aga teises kombinatsioonis. Nimelt planeerisin, et väljast võiks olla auto must, aga kere iluliistust allapoole tiibade vahele jääv ala kirsipunane. Seest istmed mustad ja laiad punased triibud. Kui otsisin analoogseid pilte, siis tekkis väga kiiresti tunne, et see jääb liiga punase-musta kirju. Lisaks hakkab väljast punane liiga domineerima, kui katust ei ole, siis terve külg põhimõtteliselt punane. Seega sellest ideest loobusin.
Jah, auto jääb üleni must, interjör peaaegu üleni punanae (istmed punased nahast), üksepolstrid punased ja ilmselt natuke musta ka sees. Põrand must, armatuur must. Mootoriruumis punane mootori jahutuskast ja õige nurga alt vaadates paistab ehk punast silda ka.Teet kirjutas: tiivad + tagaosa vihjavad, et värviks jääb must pinnakas? Nn turvaline variant, aga mis variandid veel kaalumisel olid?
(lillakas krunt annab pildil päris hea efekti - esiti arvasin, et see on juba mingi värvimõte)
Aga kaalumise all oli kogu aeg punane ja must. Küll aga teises kombinatsioonis. Nimelt planeerisin, et väljast võiks olla auto must, aga kere iluliistust allapoole tiibade vahele jääv ala kirsipunane. Seest istmed mustad ja laiad punased triibud. Kui otsisin analoogseid pilte, siis tekkis väga kiiresti tunne, et see jääb liiga punase-musta kirju. Lisaks hakkab väljast punane liiga domineerima, kui katust ei ole, siis terve külg põhimõtteliselt punane. Seega sellest ideest loobusin.
VW heritagest. Need peaksid olema vana tiiva jaoks originaali lähedased tuled. https://i.ytimg.com/vi/336bPupnZ0U/maxresdefault.jpgkust esituled pärit on? Peal sile klaas, sees täiendav horisontaalne tuli? Jääb ilmselt päris kena.
Katus läks juba parematele jahimaadele.kui katus tervikuna irdus, ära seda kohe minema viska - mõtled ka sellest ehk midagi huvitavat välja.
Ei olnud plaanis. Analoogne teravik (küll aga natuke madalam) on ka originaal cabriol. Plaanis oli lihtsalt värvida ja seest poolt sinna ääreni läheb põrandakate.IMHO oleks karbitugevduse "ruumiliseks väänatud plekist" vähemkaalukana realiseerida saanud. Ilmselt ei jää ju praegune "latt" niiehknaa sellise terava üksiku tipuna ning saab mingit sorti plekist lisa?
mulle meeldib piltidel näha pidevat (happe)kruntimist - mingi osa on tehtud ja saab punase katte.
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: Tobre type 1 '70
Tegu peaks olema täiesti tehase tulega (stiili poolest), US spec tuli lihtsalttobre kirjutas:VW heritagest. Need peaksid olema vana tiiva jaoks originaali lähedased tuled. https://i.ytimg.com/vi/336bPupnZ0U/maxresdefault.jpgkust esituled pärit on? Peal sile klaas, sees täiendav horisontaalne tuli? Jääb ilmselt päris kena.
Re: Tobre type 1 '70
Tere,
Kas teid progress huvitab? Usun, et huvitab. Annan kiire ülevaate, kus oleme.
Kellad dashboardile ära pandud. Vajab veel natuke tuunimist.
Uksed ja tiivad värvitud. Ust on päris keeruline leida pildilt.
Custom performance bolt on väljalase sobis siis täpselt nii palju nagu pildilt näha. Jeff vandus ja hakkas tööle.
Reaalselt sai umbes 14 kohast uuesti keevitatud ja sellega 5cm mootorile lähemale toodudd
Et summuti püttide asend saaks rehvide ja kere suhtes õigeks tuli auto alla lasta mõõtmiseks ja raskust täis toppida, et rattad õigesse asendisse läheksid. Sinised tünnid on vett täis.
Väljalase võtab ilmet.
Loomulikult, rohkem pilte näeb nagu ikka siit: https://www.flickr.com/photos/130777810 ... 3979/page1" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas teid progress huvitab? Usun, et huvitab. Annan kiire ülevaate, kus oleme.
Kellad dashboardile ära pandud. Vajab veel natuke tuunimist.
Uksed ja tiivad värvitud. Ust on päris keeruline leida pildilt.
Custom performance bolt on väljalase sobis siis täpselt nii palju nagu pildilt näha. Jeff vandus ja hakkas tööle.
Reaalselt sai umbes 14 kohast uuesti keevitatud ja sellega 5cm mootorile lähemale toodudd
Et summuti püttide asend saaks rehvide ja kere suhtes õigeks tuli auto alla lasta mõõtmiseks ja raskust täis toppida, et rattad õigesse asendisse läheksid. Sinised tünnid on vett täis.
Väljalase võtab ilmet.
Loomulikult, rohkem pilte näeb nagu ikka siit: https://www.flickr.com/photos/130777810 ... 3979/page1" onclick="window.open(this.href);return false;