Tobre type 1 '70
Moderaator: ingmar
Re: Tobre type 1 '70
Vahepealne progress on olnud selline, et need veljed, mis pooleks said lõigatud on ka kokku keevitatud.
Sisemine serv vajab veel keevitust ja viimistlust.
Lisaks sai hakatud tegema ukse polstreid. Kõigepealt plastikust polstri tagune
ja siis mõningad katsetused kattematerjali ja mustri osas.
Nagu ikka, rohkem pilte Flickri albumis: https://www.flickr.com/photos/130777810 ... 3979/page5" onclick="window.open(this.href);return false;
Sisemine serv vajab veel keevitust ja viimistlust.
Lisaks sai hakatud tegema ukse polstreid. Kõigepealt plastikust polstri tagune
ja siis mõningad katsetused kattematerjali ja mustri osas.
Nagu ikka, rohkem pilte Flickri albumis: https://www.flickr.com/photos/130777810 ... 3979/page5" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tobre type 1 '70
Tere,
Nüüd sai siis väiksed sammud jälle edasi liigutud. Hakkab valgete kinnaste aeg:
Nüüd sai siis väiksed sammud jälle edasi liigutud. Hakkab valgete kinnaste aeg:
Re: Tobre type 1 '70
Kuidas on, kas siinne rahvas tahab uusi pilte ja progressi ka näha?
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: Tobre type 1 '70
tubli töö ja kena püss.
õnneks vana link töötab
ikka.tobre kirjutas:Kuidas on, kas siinne rahvas tahab uusi pilte ja progressi ka näha?
õnneks vana link töötab
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: Tobre type 1 '70
See konnasilma pilt on veel väga petlik ja poolik. Nagu näha pole seal sees veel lambi elemente ja need metallvõrud on nüüdseks klaaskuuli pritsitud ja pulbervärvitud kuna tootja oli väga ropult otse roostes plekile värvinud ja värvi sai pmt suures ulatuses ka küüne või suruõhuga eemadada. Nüüdseks on ka kapott küljes ja autol juba üsna erinev välimus
dash on saanud naha ja kellad, veljed on saanud poleeritud randid ja siledaks pahteldatud lihvitud krunditud (nüüdseks võimalik, et juba ka uue värvi)
uksed on saanud omale ilusad polstrid ja mootoriruum on saanud omale poleeritud RV plekist katted.
dash on saanud naha ja kellad, veljed on saanud poleeritud randid ja siledaks pahteldatud lihvitud krunditud (nüüdseks võimalik, et juba ka uue värvi)
uksed on saanud omale ilusad polstrid ja mootoriruum on saanud omale poleeritud RV plekist katted.
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: Tobre type 1 '70
minu näpud jätkuvalt püsti ja saan nüüd ka aru, miks alusmaterjaliks pre-67 oleks tarbetu olnud: kogu välimus on ju niiehknaa selline ning küllap ka interjöör (sh dashboard) natuke viisakam saab, kui post-67 näotu plastmass
(Su ühel pildil demotav spidomeeter on muidugi huvitava skaalaga - 120kmh on poolepeal. Praktilisem oleks vast kolmandiku võrra lühem skaala - isegi kui teatud tingimustes peaks skaala tagumise otsa näit oluline olema, siis sellistel puhkudel saab ju taskus oleva kõnemasina vms-ga seisu kontrollida.
nn pasunaaukude tekitamine muidugi (kahu)rõõmu - ei näe ju kõiki pisidetaile kohe alguses. Samas plasttiiva puhul pole ju tehniliselt vahet, kas auk teha enne- või pärast maalritöid.
tooriku juurde naastes - kas praegu tagasi vaadates poleks moodsama veermikuga ("Superid"?) doonor parem mõte olnud? Plekid / ning sobitaks ju ilmselt vana kah külge - torsioon on aga siiski torsioon ja veermik tundub Su masinal kõige tagasihoidlikum / tehniliselt mittetänapäevane osa.
mulle meeldib ka mõne pildi taustal olev "tapeet": 928 ja s6 c4 on igati eeskujulikud VAG tooted Su põrnika (kah VAG) taustale
(Su ühel pildil demotav spidomeeter on muidugi huvitava skaalaga - 120kmh on poolepeal. Praktilisem oleks vast kolmandiku võrra lühem skaala - isegi kui teatud tingimustes peaks skaala tagumise otsa näit oluline olema, siis sellistel puhkudel saab ju taskus oleva kõnemasina vms-ga seisu kontrollida.
nn pasunaaukude tekitamine muidugi (kahu)rõõmu - ei näe ju kõiki pisidetaile kohe alguses. Samas plasttiiva puhul pole ju tehniliselt vahet, kas auk teha enne- või pärast maalritöid.
tooriku juurde naastes - kas praegu tagasi vaadates poleks moodsama veermikuga ("Superid"?) doonor parem mõte olnud? Plekid / ning sobitaks ju ilmselt vana kah külge - torsioon on aga siiski torsioon ja veermik tundub Su masinal kõige tagasihoidlikum / tehniliselt mittetänapäevane osa.
mulle meeldib ka mõne pildi taustal olev "tapeet": 928 ja s6 c4 on igati eeskujulikud VAG tooted Su põrnika (kah VAG) taustale
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: Tobre type 1 '70
Jah, nii on. Kuigi peab ütlema, et alguses väga selle peale ei mõelnud ning üleüldse sai alusmaterjal 5 aastat tagasi ostetud. Jeffist on olnud ikka suur abi otsustamaks, mis on ilus ja mis on kole. Dashboardi osas panen mõned pildid kohe üles, mis annab ettekujutust, milline dashboard välja nägema hakkab.minu näpud jätkuvalt püsti ja saan nüüd ka aru, miks alusmaterjaliks pre-67 oleks tarbetu olnud: kogu välimus on ju niiehknaa selline ning küllap ka interjöör (sh dashboard) natuke viisakam saab, kui post-67 näotu plastmass
Nende kelladega sai üldse palju nalja. Ma arvan, et ma ei liialda, kui ütlen, et ajasin sobivaid kellasid taga reaalselt 3 kuud. Mul olid mõned kriteeriumid, millest taganeda ei tahtnud.(Su ühel pildil demotav spidomeeter on muidugi huvitava skaalaga - 120kmh on poolepeal. Praktilisem oleks vast kolmandiku võrra lühem skaala - isegi kui teatud tingimustes peaks skaala tagumise otsa näit oluline olema, siis sellistel puhkudel saab ju taskus oleva kõnemasina vms-ga seisu kontrollida.
1. Kellad peavad olema valged. Eelistatult VDO (nagu näha, siis VDO osas pidin kompromissi tegema endaga)
2. Kelladel võiks olla retro look
3. Kelladed peavad näitama kiirust, mootori pöördeid, kütuse taset, õlirõhku, õlitempi
4. Kellad võiksid olla nii kompaktsed kui vähegi võimalik. Et ei oleks palju eraldiseisvaid kellasid
5. Kellade sees võiks olla suunatulete, kaugtule, laadimistule indikaator, et ei peaks dashboardile eraldi lampe panema
Nüüd kui need tingimused kokku võtta, siis võite arvata, kui õhukeseks see valik järsku muutus. Hakkasin siis ühe kaupa kompromisse tegema ja laual oli mitmeid variante, Euroopas aga ei leidnud ühtegi. USA omadel olid probleemid, et asjad miilides. Lisakspaljudel, mis olid kompaktsed, siis olid jahutusvedeliku kell, millega pole suurt midagi peale hakata. Kuni lõpuks leidsin sellise koha: http://newvintageusallc.mybigcommerce.com/gauges/
Suhtlesin nendega ja rääkisin oma mure ära. Kuna nad kasutavad enda kellades mingeid universaalseid elektroonika komponente, siis miilidest kilomeetriteks polnud probleem keerata. Samuti muuta natuke disaini ja panna vee tempi asemel õli temp polnud ka probleem. Ehk siis maksin 150 taala lisaks ning nad tegid custom kellade tagatausta spetsiaalselt mulle. Seega sain peaaegu kõik, mis minu kriteeriumitele vastaks. Kahjuks tõesti spidomeetri skaalat nad muuta ei saanud, sellest oli ka juttu ning teise kompromissina näitab odomeeter läbisõitu miilides, ka seda nad muuta ei saanud. Aga hetkel turul olevatest võimalikest parim, mis minu meele järgi oli.
Originaal, mis aluseks võeti nägi välja selline: http://newvintageusallc.mybigcommerce.c ... lw-sender/
Jah, midagi teha ei ole, kahjuks kõiki asju ette ei näe. Täpselt samamoodi ei näinud ette ka tagumiste parkimisandurite asukohti. Ka need augud said siis teha, kui värv peal. Aga no pole viga, pärast augu äärele ilusti värv peale ja loodame parimat. Ja ma ei usu, et need augud veel viimasteks jäävad.nn pasunaaukude tekitamine muidugi (kahu)rõõmu - ei näe ju kõiki pisidetaile kohe alguses. Samas plasttiiva puhul pole ju tehniliselt vahet, kas auk teha enne- või pärast maalritöid.
Tõsi, veermikus suuri muudatusi tegema ei hakanud. Trummelpidurid ketaspiduritega asendatud ja sellega see suuresti piirdus. Samas nagu ma ütlesin, et toorik oli olemas juba varem sellisest ajast, kus ma veel ei teadnudki, et IRS olemas on. Ilmselt Jeff oskab paremini kommenteerida, kui palju parem IRS on, aga selge on see, et enam seda muutma ei hakka ja pole vast hullu. Hetkel on ainult minu kõige suurem mure sellega seoses, et kui paak kütet täis läheb ja kõik kola autos on, et kas auto asend jääb normaalne. Algselt oli toorikul ikkagi perse maas ja esiots korralikult laes.tooriku juurde naastes - kas praegu tagasi vaadates poleks moodsama veermikuga ("Superid"?) doonor parem mõte olnud? Plekid / ning sobitaks ju ilmselt vana kah külge - torsioon on aga siiski torsioon ja veermik tundub Su masinal kõige tagasihoidlikum / tehniliselt mittetänapäevane osa.
Kui kellelgi on veel küsimusi, siis vastan hea meelega, miks mingid asjad otsustatud said või mis protsessi läbinud on.
Ja loomulikult, kaupz-il on õigus, uuendan sagedamini pilte enda albumis, kui siin. Seega saate alati kursis olla. Kohe panen mõned olulisemad pildid siia ka.
Re: Tobre type 1 '70
Nahamehe käest tulid ukse polstrid, kohe said külge proovitud:
Natuke hiljem kui kere, tuli ka värvimisest kapott:
Alustati dashboardi ettevalmistustöid:
Alati esimese korraga ei õnnestu, aga esimene vasika nahk läks aia taha. Teine kord õnnestus see siiski peale panna. Ja tulemus oli selline:
Aga ega elu lihtne ei ole ja jällegi kõike ette ei näe ning juhtus selline probleem, et 2 din-ine makk sõidab korralikult kojamehe mootorisse sisse. Selleks tuleb süsteem ümber teha ja mootor eraldi ära tõsta:
Sai ka tuli kokku pandud:
Et tagumisi polstreid teha tuli uks külge panna ning teha mõningad mõõtmised ja katsetused:
Natuke hiljem kui kere, tuli ka värvimisest kapott:
Alustati dashboardi ettevalmistustöid:
Alati esimese korraga ei õnnestu, aga esimene vasika nahk läks aia taha. Teine kord õnnestus see siiski peale panna. Ja tulemus oli selline:
Aga ega elu lihtne ei ole ja jällegi kõike ette ei näe ning juhtus selline probleem, et 2 din-ine makk sõidab korralikult kojamehe mootorisse sisse. Selleks tuleb süsteem ümber teha ja mootor eraldi ära tõsta:
Sai ka tuli kokku pandud:
Et tagumisi polstreid teha tuli uks külge panna ning teha mõningad mõõtmised ja katsetused:
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: Tobre type 1 '70
ja ongi ka Põrnika kategoorias Latt Kõrgele Tõstetud.
aga mõlemas kategoorias ei saa Hippy aparaatide Vanuse vastu naljalt keegi praeguEestis.urbaan kirjutas:Kui see buss valmis saab on aastakümneteks eestis t2 ehitused poolkõvad projektid, kuna latt on nii kõrgel, et ma tahaks näha, kes selle üle lööb
VW t2 Bay Window de-luxe walk through
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.p ... 605#p17605" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: Tobre type 1 '70
IRS on vist vaid koos esisilla McPhersoniga kui ma ei eksi. See aga tähendab laia kapotti mida pikaks venitada pmt ei saa....poleks ehk nii ilus. Ja cruise autol pole vahet ehk......eriti kui kõrgus tuleb selline, et kalle poleks suur, amordid on korralikud ja pirdurdab ka.....
Re: Tobre type 1 '70
Paar viimast päeva on jällegi produktiivsed olnud fotomaterjali mõttes. Aga kui juba fotomaterjali on, siis järelikult asi edeneb. Jagan siis teiega ka.
Veljedega sai natuke tegeletud. Statistiliselt päev otsa tööd, 8m liivapaberit ja Jeffil käed pekkis, aga tulemus ületab seda valu ja vaeva:
Kuna masina elektrisüsteemi eest vastutan ise saba ja karvadega, siis garanteerin, et juhtmed ja otsad said täna korralikud:
Õpetasime klaasi tihendile uusi trikke.
Raadio installeerimisel arvas 46 aastane kojamehe mootor, et tema nii lähedal uue stereoga ei tööta, siis tuli kojamehe mootor oma nurka elama panna. Aga tulemus nii väljast kui ka seest:
Lisaks jõudsid kohale ka porimatid. Saabastega sinna peale küll ei astuks ausaltöeldes.
Rohkem pilte nagu ikka: https://www.flickr.com/photos/130777810 ... 434221232/" onclick="window.open(this.href);return false;
Veljedega sai natuke tegeletud. Statistiliselt päev otsa tööd, 8m liivapaberit ja Jeffil käed pekkis, aga tulemus ületab seda valu ja vaeva:
Kuna masina elektrisüsteemi eest vastutan ise saba ja karvadega, siis garanteerin, et juhtmed ja otsad said täna korralikud:
Õpetasime klaasi tihendile uusi trikke.
Raadio installeerimisel arvas 46 aastane kojamehe mootor, et tema nii lähedal uue stereoga ei tööta, siis tuli kojamehe mootor oma nurka elama panna. Aga tulemus nii väljast kui ka seest:
Lisaks jõudsid kohale ka porimatid. Saabastega sinna peale küll ei astuks ausaltöeldes.
Rohkem pilte nagu ikka: https://www.flickr.com/photos/130777810 ... 434221232/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tobre type 1 '70
Õhtust sõbrad!
Näitaks teile jälle mõnd pilti ning küsiks arvamust.
Nädalavahetusel sai ukse kokkupanemist alustatud ja käigukang külge kruvitud:
Samal ajal, kui jeff muude tükkidega tegeles, hakkasin kapotialuse elektriga pihta. Pildil hetkel näha paar releed. Lugedes kõik releed kokku, tuleb ainuüksi kapotialla 16 releed.
Viimased paar nädalat vähemasti olen õhtuti tegelenud elektriskeemiga. Kõigepealt sai tehtud tagaosa elekter, nüüd esiosa skeem juurde. Oli juba eelnevalt teada, et see läheb keeruliseks ning juhtmeid tuleb palju, aga et nii keeruliseks, seda ei arvanud. Jagan siin teiega ka enda põrnika elektriskeemi, kellel vähegi viitsimist on ja huvi, siis palun vaadake ja mõelge kaasa. Tean, et Teet tundis varasemalt selle vastu huvi. Nüüd on aeg hakata arutama. Ja loomulikult, kus viga näed laita, seal näpuga näita ja parandame ära.
Kindlasti ei ole skeem ülidetailne, see tähendab, et võib olla keeruline tabamast, mis oli mu mõte midagi joonistada. Päris palju lihtsalt musti kaste, mida ei tea, mis täpsemalt teevad. Aga üldiselt on põhimõte lihtne. Need mustad kastid, mille peal kirjas on controller, need on mikroprotsessoriga skeemid, millele ühelt poolt tuleb sisse sisend (näiteks lülitid, nupud, mingid impulsid) ja teiselt poolt toimub mingite asjade lülitus (releed, lambid jne). Ehk siis põhimõte on olnud selline, et iga komponendi eest vastutab oma kontroller ja kontrollerid omavahel on samuti ühendatud üle analoogse asja nagu tänapäeva autodel CANBUS. Andmeedastusformaat on lihtsalt teine.
Selline lahendus annab võimaluse juhtida auto komponente teiste komponentide kaudu, isegi kui nad nö otseselt juhtmetega ühendatud ei ole. Näiteks automaat-tuled, kui süüde on sees, siis põlevad pargid, kui auto on käivitunud, siis lähevad põlema lähituledtuled. Või siis näiteks kui alarm peale panna, siis tõusevad akna üles ja kui maha võtta, siis lähevad eelnevasse olekusse tagasi. Võimalusi programmeerida on päris palju. Saab teha analoogse lahenduse nagu tänapäeva autodel. Hetkel on näiteks ECU kontrollerile peale pandud bluetooth moodul. Mis põhimõtteliselt annab võimaluse teha autol kaugkäivitust.
Võimalusi on tõesti päris palju.
Ma ei hakka hetkel komponente ükshaaval siia loetlema. Skeemist põhimõtteliselt on arusaadav, mis elektrilised lisad autol üldse tulevad.
Kellel on vähegi mahti süvenege skeemi ja kui tekib küsimus, et mis asi miski on või mille pärast midagi on tehtud, siis kohe küsige. Hea meelega vastan ja seletan. Usun, et põrnikale tihti selliseid asju ei tehta, niiet võtame sellest viimast.
Skeem asub siin: https://www.dropbox.com/s/lg24o0vodq5yw ... 8.png?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
See on päris suur, niiet peate ilmselt sisse zoomima.
Näitaks teile jälle mõnd pilti ning küsiks arvamust.
Nädalavahetusel sai ukse kokkupanemist alustatud ja käigukang külge kruvitud:
Samal ajal, kui jeff muude tükkidega tegeles, hakkasin kapotialuse elektriga pihta. Pildil hetkel näha paar releed. Lugedes kõik releed kokku, tuleb ainuüksi kapotialla 16 releed.
Viimased paar nädalat vähemasti olen õhtuti tegelenud elektriskeemiga. Kõigepealt sai tehtud tagaosa elekter, nüüd esiosa skeem juurde. Oli juba eelnevalt teada, et see läheb keeruliseks ning juhtmeid tuleb palju, aga et nii keeruliseks, seda ei arvanud. Jagan siin teiega ka enda põrnika elektriskeemi, kellel vähegi viitsimist on ja huvi, siis palun vaadake ja mõelge kaasa. Tean, et Teet tundis varasemalt selle vastu huvi. Nüüd on aeg hakata arutama. Ja loomulikult, kus viga näed laita, seal näpuga näita ja parandame ära.
Kindlasti ei ole skeem ülidetailne, see tähendab, et võib olla keeruline tabamast, mis oli mu mõte midagi joonistada. Päris palju lihtsalt musti kaste, mida ei tea, mis täpsemalt teevad. Aga üldiselt on põhimõte lihtne. Need mustad kastid, mille peal kirjas on controller, need on mikroprotsessoriga skeemid, millele ühelt poolt tuleb sisse sisend (näiteks lülitid, nupud, mingid impulsid) ja teiselt poolt toimub mingite asjade lülitus (releed, lambid jne). Ehk siis põhimõte on olnud selline, et iga komponendi eest vastutab oma kontroller ja kontrollerid omavahel on samuti ühendatud üle analoogse asja nagu tänapäeva autodel CANBUS. Andmeedastusformaat on lihtsalt teine.
Selline lahendus annab võimaluse juhtida auto komponente teiste komponentide kaudu, isegi kui nad nö otseselt juhtmetega ühendatud ei ole. Näiteks automaat-tuled, kui süüde on sees, siis põlevad pargid, kui auto on käivitunud, siis lähevad põlema lähituledtuled. Või siis näiteks kui alarm peale panna, siis tõusevad akna üles ja kui maha võtta, siis lähevad eelnevasse olekusse tagasi. Võimalusi programmeerida on päris palju. Saab teha analoogse lahenduse nagu tänapäeva autodel. Hetkel on näiteks ECU kontrollerile peale pandud bluetooth moodul. Mis põhimõtteliselt annab võimaluse teha autol kaugkäivitust.
Võimalusi on tõesti päris palju.
Ma ei hakka hetkel komponente ükshaaval siia loetlema. Skeemist põhimõtteliselt on arusaadav, mis elektrilised lisad autol üldse tulevad.
Kellel on vähegi mahti süvenege skeemi ja kui tekib küsimus, et mis asi miski on või mille pärast midagi on tehtud, siis kohe küsige. Hea meelega vastan ja seletan. Usun, et põrnikale tihti selliseid asju ei tehta, niiet võtame sellest viimast.
Skeem asub siin: https://www.dropbox.com/s/lg24o0vodq5yw ... 8.png?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
See on päris suur, niiet peate ilmselt sisse zoomima.
Re: Tobre type 1 '70
Lisaks panin kokku väikese plaani kapotialuse elektri ja komponentide omavahelise toimimisloogika jaoks.
Palun julgelt kaasa mõelda, kivisse midagi raiutud ei ole ja mida rohkem mõtteid, seda parem.
Põrnika aju ja komponendid
Palun julgelt kaasa mõelda, kivisse midagi raiutud ei ole ja mida rohkem mõtteid, seda parem.
Põrnika aju ja komponendid
- ECU
- Bluetoothi järgi tuvastab, kas on autoriseeritud kasutaja.
- Voltage sensor, et teada kas auto käib või seisab
- Start-stop controller
- Start stop nupp
- Vajutades ühe korra, läheb süüde sisse
- Hoides all, siis annab starterit ja käivitub
- Vajutades veel ühe korra läheb süüde välja.
- Väljundiks LED
- Süüde sisse, raadio mängima
- Door controller
- Kui uks tehakse lahti, siis tuli läheb fadega salongi valgusti põlema, põleb nii kaua kui uks on lahti
- n sekundit põleb, siis fadega kustub
- Kui mootor pannakse käima, siis tuli kustub fadega kohe ära.
- Kui alarm läheb peale, siis kustub tuli kohe fadega ära
- Kui jätad auto seisma, siis läheb fadega põlema
- Kolm astet
- Vee pritsimine
- Kui tõmbad vett, siis peab hakkama ka kojamees kiiresti käima
- Elektriaknad
- Kui alarm peale, siis aknad üles
- Kui hoiad natuke kauem all, siis lõpuni alla või üles
- Mõlemad aknad eraldi juhtimise alla
- Juht saab mõlemat akent reguleerida
- (Kui alarm maha, siis aknad alla, kui aknad olid enne alarmi mahavõtmist all)
- Tagumised elektriaknad
- Nupp armatuurile, et katus peal või maas.
- Kui katus peal, siis kõik aknad üleval.
- Kui katus maas, siis kõik aknad all
- Kui alarm peale, siis aknad üles.
- Handbreak
- Kui käsipidur peal, siis süüte tuli armatuuris vilgub
- Tagurpidi käigu sensor
- Ei ole midagi peale hakata elektoonikas
- Alarmi sensor
- Kui alarm peale, siis suunatulede vilgutamine
- Raadio vait
- Signaali sensor ja device
- Tuled
- Kui süüde sisse, siis pargid põlema
- Kui auto käima, siis tavalised tuled põlema
- Kui auto seisma, siis tuled kustu
- Kui alarm maha, siis pargid põlema n sekundiks
- Kui alarm peale, siis kustuvad tuled ära.
- GSM, GPS juhtimine ja positsioneerimine
Re: Tobre type 1 '70
Eile saabus ka tagumine küljepolster:
Ja alla saanud ka õigete rehvidega veljed:
Elektri koha pealt kellelgi mõtteid? Teet?
Ja alla saanud ka õigete rehvidega veljed:
Elektri koha pealt kellelgi mõtteid? Teet?