Tere,
Mul on selline mure, et ühel hetkel hakkas neljas käik ennast välja viskama. Alguses aeg-ajalt, hiljem oli tarvis juba käigukang kummiga tõmmata taha, et hoiaks sees. Nüüd on juba asi nii hull, et ainuke võimalus on jõuga käiku sees hoida.
Ütleme nii, et sõita ei ole eriti mugav ja seetõttu ka põrnikas eelmine aasta suurt ei liikunud. Plaaniksin selle nüüd korda saada, et vähemasti sellest hooajast viimast võtta. Kas kellelgi on kogemusi, mis võiks täpsemalt probleemiks olla? Kuidas kõige lihtsam on, kas peaks mootori ja käigukasti maha võtma? Kas käigukasti tasub ise lahti võtta ja ise remontida või pigem leida teine käigukast?
Igasugused mõtted ja abi teretulnud. Loomulikult, kui kellelgi käigukasti müüa, siis ka seda võib pakkuda.
Ma väga täpselt ei tea, kas erinevate mootorite käigukastidel on ka vahe, siis mootor peaks olema 1300. Põrnika aasta 73.
Ikka head,
Tõnis
Käigukast ei hoia käiku sees
Moderaator: ingmar
Re: Käigukast ei hoia käiku sees
Arvatavasti sünkronisaatori rõngad kulunud ja see rõngas, mis liidab hammasrattaid omavahel, sellel hambad kulunud.
Odavam on teine kast leida, kui vana remontida, kuid seda ei tea keegi, mis "uues" kastis sees toimub.
Terv
Uno (õige nimega Tõnis)
Odavam on teine kast leida, kui vana remontida, kuid seda ei tea keegi, mis "uues" kastis sees toimub.
Terv
Uno (õige nimega Tõnis)
Re: Käigukast ei hoia käiku sees
Suutsin selle ka ise välismaistest foorumitest välja googeldada. Hinge jäi ainult lootus, et ehk on siiski lihtsam viga.uno kirjutas:Arvatavasti sünkronisaatori rõngad kulunud ja see rõngas, mis liidab hammasrattaid omavahel, sellel hambad kulunud.
Odavam on teine kast leida, kui vana remontida, kuid seda ei tea keegi, mis "uues" kastis sees toimub.
Terv
Uno (õige nimega Tõnis)
Siit siis järgmised küsimused. Kas käigukastidel on mudelite lõikes (oluline) vahe sees? Ja kas kellelgi oleks käigukasti pakkuda? Panen igaksjuhuks ka turu foorumisse teema.
Ikka head,
Tõnis