T3 Multivan Magnum
Moderaator: ingmar
T3 Multivan Magnum
Tere !
Tutvustaksin oma uut projekti/hobiautot, mille omanik olen paar nädalat nüüd olnud.
See on minu esimene kokkupuude vana Volkswageniga ja olen siit foorumist juba palju olulist infot saanud ja loodan edasiste tööde käigus veel abi saada
Sõiduk ise on siis 1988 aasta Multivan (passis on Transporter), eestis alates 2000 a.
1.6td 59kw, viiene kast, roolivõimendi jne.
Nina peal ilutseb Magnumi kiri... pole leidnud veel täpset infot, mis selle erimudeliga kaasa tuli peale laiendite.
Auto tõime saaremaalt treileriga, põhimõtteliselt oleks see suutnud omal jalal ka Tallinnasse, aga see tundus lihtsam variant olevat.
Kuna bussil ei töötanud roolivõimendi siis sai esimesena see viga üles otsitud ja ka kõrvaldatud.
Nimelt olid mõlemad roolivõimendi torud läbi ussitanud ja lekkima hakanud. Täna asendasin torud Hydroscandi voolikutega ja kõik hakkas ilusti tööle.
Peale esimest proovisõitu tegin mõned ülevaatlikud fotod:
Salongis tundub kõik olevat tavaline Multivan ja suht komplektne. Külmakapp peaks ka originaal olema (Electrolux ja design by Bertone )
Kardinad jooksevad kõik siinide peal ja saab magamistoa mõnusalt pimedaks teha.
Mootoripealsel madratisl on ka Westfalia embleem küljes!
Mootor ise on väga õline igalt poolt, samuti ka turbo... iseenesest toimib normaalselt.
Olemas on ka mingitsorti vahejahuti - ei tea kas tehase paigaldatud või kellegi omalooming ?
Edasised tegevused olen plaaninud nii: vahetada mootoririhm ja rullik, tuvastada ja eemaldada õlilekked, paigaldada uus summuti, teha keemiline puhastus salongis.
Samuti ei tööta tahhomeeter ja ka kiirust ei näita väga veenvalt (osuti hüppab).
Pikemas perspektiivis on vaja värv ära värskendada, hetkel tundub, et selleks suuri keretöid teha vaja ei ole.
Tutvustaksin oma uut projekti/hobiautot, mille omanik olen paar nädalat nüüd olnud.
See on minu esimene kokkupuude vana Volkswageniga ja olen siit foorumist juba palju olulist infot saanud ja loodan edasiste tööde käigus veel abi saada
Sõiduk ise on siis 1988 aasta Multivan (passis on Transporter), eestis alates 2000 a.
1.6td 59kw, viiene kast, roolivõimendi jne.
Nina peal ilutseb Magnumi kiri... pole leidnud veel täpset infot, mis selle erimudeliga kaasa tuli peale laiendite.
Auto tõime saaremaalt treileriga, põhimõtteliselt oleks see suutnud omal jalal ka Tallinnasse, aga see tundus lihtsam variant olevat.
Kuna bussil ei töötanud roolivõimendi siis sai esimesena see viga üles otsitud ja ka kõrvaldatud.
Nimelt olid mõlemad roolivõimendi torud läbi ussitanud ja lekkima hakanud. Täna asendasin torud Hydroscandi voolikutega ja kõik hakkas ilusti tööle.
Peale esimest proovisõitu tegin mõned ülevaatlikud fotod:
Salongis tundub kõik olevat tavaline Multivan ja suht komplektne. Külmakapp peaks ka originaal olema (Electrolux ja design by Bertone )
Kardinad jooksevad kõik siinide peal ja saab magamistoa mõnusalt pimedaks teha.
Mootoripealsel madratisl on ka Westfalia embleem küljes!
Mootor ise on väga õline igalt poolt, samuti ka turbo... iseenesest toimib normaalselt.
Olemas on ka mingitsorti vahejahuti - ei tea kas tehase paigaldatud või kellegi omalooming ?
Edasised tegevused olen plaaninud nii: vahetada mootoririhm ja rullik, tuvastada ja eemaldada õlilekked, paigaldada uus summuti, teha keemiline puhastus salongis.
Samuti ei tööta tahhomeeter ja ka kiirust ei näita väga veenvalt (osuti hüppab).
Pikemas perspektiivis on vaja värv ära värskendada, hetkel tundub, et selleks suuri keretöid teha vaja ei ole.
- Hippy
- raja tänava klient
- Postitusi: 238
- Liitunud: P Apr 25, 2010 3:18 pm
- Asukoht: Tallinn, Eesti
- Kontakt:
Re: T3 Multivan Magnum
Õnnitlen!!! Tehnilise poole pealt ei oska ma midagi targutada aga buss on äge.
prr 1956
T-1 1963
T-3 1990 doka
T-5 2009
T-1 1963
T-3 1990 doka
T-5 2009
Re: T3 Multivan Magnum
Lahe buss!!! Mul on peaaegu sama sisuga buss. See türkiisi värvi asjandus on külmik? Funkab?
Terv. Marco
Re: T3 Multivan Magnum
mul on haagises sarnane külmik
ja sellise leiab nt. Dometic RC nime alt otsides
https://www.google.ee/search?q=dometic+ ... CAYQ_AUoAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
nupud samas kohas, rest samasugune jne.
mul on 3 süsteemne ehk 12V, 230V ja Gaas - toimib hästi
saadaval näiteks siit: http://www.matkasuvilad.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
buss ise on lahe kuigi mulle meeldivad ümaramad vormid.
ja sellise leiab nt. Dometic RC nime alt otsides
https://www.google.ee/search?q=dometic+ ... CAYQ_AUoAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
nupud samas kohas, rest samasugune jne.
mul on 3 süsteemne ehk 12V, 230V ja Gaas - toimib hästi
saadaval näiteks siit: http://www.matkasuvilad.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
buss ise on lahe kuigi mulle meeldivad ümaramad vormid.
Re: T3 Multivan Magnum
1.6 td (JX) -51kw ilma interkuulerita
1.6td (RA,SB)-59kw interkuuleriga
Kui ma ei eksi, siis 59kw on passati mootor, ehk siis kuuler ise on tehase toodang, aga mootor on vist vahetatud.. bussidel vist ei olnud interkuulereid.. aga Uno teab kindlasti paremini)
Ps- WELCOME)))
1.6td (RA,SB)-59kw interkuuleriga
Kui ma ei eksi, siis 59kw on passati mootor, ehk siis kuuler ise on tehase toodang, aga mootor on vist vahetatud.. bussidel vist ei olnud interkuulereid.. aga Uno teab kindlasti paremini)
Ps- WELCOME)))
Re: T3 Multivan Magnum
Õnnitlused bussi perre saamisel
Mootor on jah Passatitel 1,6 td jahutiga
Turbo peaks samuti olema vesijahutusega sel juhul.
Ma kahtlustan, et Sul on lihtsalt jahuti 51kw mootorile vahele pandud.
Loomulikult ei ole see paha mõte.
Õnnitlused veelkord
Mootor on jah Passatitel 1,6 td jahutiga
Turbo peaks samuti olema vesijahutusega sel juhul.
Ma kahtlustan, et Sul on lihtsalt jahuti 51kw mootorile vahele pandud.
Loomulikult ei ole see paha mõte.
Õnnitlused veelkord
Re: T3 Multivan Magnum
Multivanid teevad mind alati natuke kadedaks...
Tahhomeeter saab signaali generaatorilt - vaata ega ots lahti pole. Spido hüppab muidugi juhul kui tross vilets, aga ka siis kui ots on halvasti spido külge kinnitatud. Kas kütusefiltriks on ainult see väike plastfilter?
Mingi lisasoojendi paistab sul ka olema - töötab? Vesi või õhk?
Tahhomeeter saab signaali generaatorilt - vaata ega ots lahti pole. Spido hüppab muidugi juhul kui tross vilets, aga ka siis kui ots on halvasti spido külge kinnitatud. Kas kütusefiltriks on ainult see väike plastfilter?
Mingi lisasoojendi paistab sul ka olema - töötab? Vesi või õhk?
Re: T3 Multivan Magnum
Kus see lisa soendus välja paistab? Tagaistme all?
Spidro hüppab arvatavasti B-grupi spidrotrossi pärast. Tross on nendel B-osadel kõri sees liiga peenike ja tükib seal sees niinimetatult vänderdama, mis panebki seieri hüppama.
Spidro hüppab arvatavasti B-grupi spidrotrossi pärast. Tross on nendel B-osadel kõri sees liiga peenike ja tükib seal sees niinimetatult vänderdama, mis panebki seieri hüppama.
Terv. Marco
Re: T3 Multivan Magnum
See tagaistme all on täitsa tavaline tagumine ahi.
Spidotrosse, originaale, kasutatuid leidub bussipesast
Spidotrosse, originaale, kasutatuid leidub bussipesast
Re: T3 Multivan Magnum
Nagu oleks... juhtpult raadio ja sig.süütaja vahel, ilmselt väljalasketoru amordi ja vahejahuti vahel.
Re: T3 Multivan Magnum
Webasto juhtpult paistab tõesti peal olema
Järjest paremaks varustus läheb
Järjest paremaks varustus läheb
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: T3 Multivan Magnum
Multivan on hea ning varustus oma aja kohta aus
Mnt-s kirjas et 8-kohta ja välismaal ka imelik kirjeldus istmete kohta:
Mnt-s kirjas et 8-kohta ja välismaal ka imelik kirjeldus istmete kohta:
Mulitvan Magnum
Based on Multivan model 253 S..
Chassis range - 25ZHH093001 - 25J175000
Mid feb '87 - 31st July '88
All Left Hand Drive.
Special order code S741
GRP skirts and - bumpers.
Single seats in front.
Light grey interior.
3 Seat behind driver's seat with reservoir.
Folding seat bank with stowage box. (Rock and roll bed).
Engine compartment cushion (To form bed).
Folding table and fluro light.
Cup holder and ash tray.
Carpets with plastic mats.
As extras:
Centre sliding windows.
Tachometer.
Cool box behind passenger seat.
Power steering.
http://www.brick-yard.co.uk/VehicleSpec ... pecial.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: T3 Multivan Magnum
Lisasoojendi koha pealt olen veel teadmatuses.
Armatuuris olev kell on minumeelest pigem Ebersprächeri kella moodi ? (hetkel on kõik pime ka ja ei funktsioneeri)
Samas on bussil kõhu alt midagi puudu (lükandukse rajoonis) - paagist tulev kütusevoolik on jagatud kolmikuga ja seejärel üks ots pimedaks tehtud.
Minumeelest on see asukoht väga sobilik selle eberi asjanduse jaoks.
See summuti, mis on ühel fotol näha, tundub, aga olevat ikkagi Webasto tõugu... samuti tuleb ta mingist ahju moodi asjandusest, mis asetseb mootorist paremal - jooksevad jahutusvedeliku lõdvikud ka - aga ruumi on seal vähe ja ligi ei pääse veel.
Võimalik, et tehase originaal eber on vahetatud mingi järelturu webasto vastu - kuidas käib juhtimine, sisse/välja lülitamine... pole õrna aimugi
Armatuuris olev kell on minumeelest pigem Ebersprächeri kella moodi ? (hetkel on kõik pime ka ja ei funktsioneeri)
Samas on bussil kõhu alt midagi puudu (lükandukse rajoonis) - paagist tulev kütusevoolik on jagatud kolmikuga ja seejärel üks ots pimedaks tehtud.
Minumeelest on see asukoht väga sobilik selle eberi asjanduse jaoks.
See summuti, mis on ühel fotol näha, tundub, aga olevat ikkagi Webasto tõugu... samuti tuleb ta mingist ahju moodi asjandusest, mis asetseb mootorist paremal - jooksevad jahutusvedeliku lõdvikud ka - aga ruumi on seal vähe ja ligi ei pääse veel.
Võimalik, et tehase originaal eber on vahetatud mingi järelturu webasto vastu - kuidas käib juhtimine, sisse/välja lülitamine... pole õrna aimugi
Re: T3 Multivan Magnum
Eile sai jälle bussiga tegeletud...
Uued asjad, mis läksid külge:
Kütusefilter + summuti
Samuti pesin mootori suuremast õlist puhtaks:
Pärast tegin esimese proovisõidu ja kuna kõik tundus normaalselt toimivalt, sõitsin ka TÜV punktist läbi - kõik oli ok !
Uued asjad, mis läksid külge:
Kütusefilter + summuti
Samuti pesin mootori suuremast õlist puhtaks:
Pärast tegin esimese proovisõidu ja kuna kõik tundus normaalselt toimivalt, sõitsin ka TÜV punktist läbi - kõik oli ok !
Re: T3 Multivan Magnum
See on Eberi kell.Kasutati näiteks mudelitel B1L ja D1L.Üks oli siis vastavalt bensu teine diisli Gero.Tõsi nood mõlemad olid puhatlt õhku mitte vett soojendavad aga ega ei tea mis ta ka sul teeb, kas käib vesi läbi või mitte.Mul on ühel ahjul täpselt samasugune ainult nende "lainete" asemel vasakul ekraani kõrval on eberi kiri.Ülevalt teine pilt : http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... 1l_d1l.php" onclick="window.open(this.href);return false;