T3 Multivan Magnum
Postitatud: L Nov 08, 2014 5:31 pm
Tere !
Tutvustaksin oma uut projekti/hobiautot, mille omanik olen paar nädalat nüüd olnud.
See on minu esimene kokkupuude vana Volkswageniga ja olen siit foorumist juba palju olulist infot saanud ja loodan edasiste tööde käigus veel abi saada
Sõiduk ise on siis 1988 aasta Multivan (passis on Transporter), eestis alates 2000 a.
1.6td 59kw, viiene kast, roolivõimendi jne.
Nina peal ilutseb Magnumi kiri... pole leidnud veel täpset infot, mis selle erimudeliga kaasa tuli peale laiendite.
Auto tõime saaremaalt treileriga, põhimõtteliselt oleks see suutnud omal jalal ka Tallinnasse, aga see tundus lihtsam variant olevat.
Kuna bussil ei töötanud roolivõimendi siis sai esimesena see viga üles otsitud ja ka kõrvaldatud.
Nimelt olid mõlemad roolivõimendi torud läbi ussitanud ja lekkima hakanud. Täna asendasin torud Hydroscandi voolikutega ja kõik hakkas ilusti tööle.
Peale esimest proovisõitu tegin mõned ülevaatlikud fotod:
Salongis tundub kõik olevat tavaline Multivan ja suht komplektne. Külmakapp peaks ka originaal olema (Electrolux ja design by Bertone )
Kardinad jooksevad kõik siinide peal ja saab magamistoa mõnusalt pimedaks teha.
Mootoripealsel madratisl on ka Westfalia embleem küljes!
Mootor ise on väga õline igalt poolt, samuti ka turbo... iseenesest toimib normaalselt.
Olemas on ka mingitsorti vahejahuti - ei tea kas tehase paigaldatud või kellegi omalooming ?
Edasised tegevused olen plaaninud nii: vahetada mootoririhm ja rullik, tuvastada ja eemaldada õlilekked, paigaldada uus summuti, teha keemiline puhastus salongis.
Samuti ei tööta tahhomeeter ja ka kiirust ei näita väga veenvalt (osuti hüppab).
Pikemas perspektiivis on vaja värv ära värskendada, hetkel tundub, et selleks suuri keretöid teha vaja ei ole.
Tutvustaksin oma uut projekti/hobiautot, mille omanik olen paar nädalat nüüd olnud.
See on minu esimene kokkupuude vana Volkswageniga ja olen siit foorumist juba palju olulist infot saanud ja loodan edasiste tööde käigus veel abi saada
Sõiduk ise on siis 1988 aasta Multivan (passis on Transporter), eestis alates 2000 a.
1.6td 59kw, viiene kast, roolivõimendi jne.
Nina peal ilutseb Magnumi kiri... pole leidnud veel täpset infot, mis selle erimudeliga kaasa tuli peale laiendite.
Auto tõime saaremaalt treileriga, põhimõtteliselt oleks see suutnud omal jalal ka Tallinnasse, aga see tundus lihtsam variant olevat.
Kuna bussil ei töötanud roolivõimendi siis sai esimesena see viga üles otsitud ja ka kõrvaldatud.
Nimelt olid mõlemad roolivõimendi torud läbi ussitanud ja lekkima hakanud. Täna asendasin torud Hydroscandi voolikutega ja kõik hakkas ilusti tööle.
Peale esimest proovisõitu tegin mõned ülevaatlikud fotod:
Salongis tundub kõik olevat tavaline Multivan ja suht komplektne. Külmakapp peaks ka originaal olema (Electrolux ja design by Bertone )
Kardinad jooksevad kõik siinide peal ja saab magamistoa mõnusalt pimedaks teha.
Mootoripealsel madratisl on ka Westfalia embleem küljes!
Mootor ise on väga õline igalt poolt, samuti ka turbo... iseenesest toimib normaalselt.
Olemas on ka mingitsorti vahejahuti - ei tea kas tehase paigaldatud või kellegi omalooming ?
Edasised tegevused olen plaaninud nii: vahetada mootoririhm ja rullik, tuvastada ja eemaldada õlilekked, paigaldada uus summuti, teha keemiline puhastus salongis.
Samuti ei tööta tahhomeeter ja ka kiirust ei näita väga veenvalt (osuti hüppab).
Pikemas perspektiivis on vaja värv ära värskendada, hetkel tundub, et selleks suuri keretöid teha vaja ei ole.