Toenaoliselt ei onnestu klepse elusalt katte saada. Alusta puhtalt lehelt ja aastaga koguneb neid 5-10 tk. Kui on aega ja tahtmst, kattub buss kleepsudega ysna kiirestiMeelisV kirjutas:uue esiklaasiga tuli päevakorda aga teema - kleebised
ehk esiklaasil on mõningad ürituste kleebised ja olen kahe vahel kas neid säilitada või alustada puhtalt lehelt
ega ma neid elusalt sealt kätte ei saa ja üle jääb kas leida kasutamata originaalid või teha järgi või ...
seega igaks juhuks küsin kas keegi teab kas kuskil on pakkuda veel juba toimunud ürituste kleebiseid ?
nt. : Tapa vorst 2011, 2010 Vellavere, Kihnu kiirusepiiraja 2009, õhtud rõuge lähistel 2008, Vecpiepalga 2007, Vilnius 2007, St.Petersburg 2006, Klubi põrnikas 10,
lisaks on külje peal (pleki peal) veel - Kõpu Pood Teeme ära 2004
caravelle T2 ´76 - MeelisV
Moderaator: ingmar
- Hippy
- raja tänava klient
- Postitusi: 238
- Liitunud: P Apr 25, 2010 3:18 pm
- Asukoht: Tallinn, Eesti
- Kontakt:
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
prr 1956
T-1 1963
T-3 1990 doka
T-5 2009
T-1 1963
T-3 1990 doka
T-5 2009
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
Kui väljamaa üritustel mitte käia, siis hea, kui ühe kätte saadHippy kirjutas:Alusta puhtalt lehelt ja aastaga koguneb neid 5-10 tk
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
nüüd peaks lolle küsimusi vähem tulema
ilus läikiv roheline raamat sai just kilest välja võetud
(bentley service manual) tahab keegi miskit infot sealt siis saab ikka
ilus läikiv roheline raamat sai just kilest välja võetud
(bentley service manual) tahab keegi miskit infot sealt siis saab ikka
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
sai siis buss lume alt ülesse otsitud
ja antud kerge ergutus turgutus suuremalt
ja sadetud teele uut pesa otsima
proovib kohe aasta alguses ajada näpud bussi kõhu ala ja saada selgust mis hästi mis halvasti ning tellida vajalikud jubinad
ehk siis veebruaris leiab pesas ka aega asja näppida
seniks ootame aastavahetust
ja antud kerge ergutus turgutus suuremalt
ja sadetud teele uut pesa otsima
proovib kohe aasta alguses ajada näpud bussi kõhu ala ja saada selgust mis hästi mis halvasti ning tellida vajalikud jubinad
ehk siis veebruaris leiab pesas ka aega asja näppida
seniks ootame aastavahetust
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
kaubareisil käidud
mõned vidinad said toodud
ehk siis üks natuke kangem mootor
kaks kiiremat käigukasti
kolm plokki, 8 kaant, 4 vänta jne.jne. jne.
mootor on siis plaanis bussi peale kohandada vabalthingavana aga pritsega koos proge ajuga
seda viimast muidugi ei ole aga ....
samuti läheb bussile ka üks kiirem kast ja nende vahele on olemas ka sobiv sidur.
on kindlasti ka kraami mis läheb turgu sest ma ei kavatse kõike alles hoida mõttega, et äkki läheb vaja.
mõned vidinad said toodud
ehk siis üks natuke kangem mootor
kaks kiiremat käigukasti
kolm plokki, 8 kaant, 4 vänta jne.jne. jne.
mootor on siis plaanis bussi peale kohandada vabalthingavana aga pritsega koos proge ajuga
seda viimast muidugi ei ole aga ....
samuti läheb bussile ka üks kiirem kast ja nende vahele on olemas ka sobiv sidur.
on kindlasti ka kraami mis läheb turgu sest ma ei kavatse kõike alles hoida mõttega, et äkki läheb vaja.
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
Tubndub, et mõlemad oleme häppid
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
otsin viidet
mis on sobivad ja kust saab 091 käigukastile tihendeid - ehk keegi teab ?
mis on sobivad ja kust saab 091 käigukastile tihendeid - ehk keegi teab ?
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
panen mõned koledad pildid
mis tegelikult pole üllatused
üldine olukord põhja alt oli täitsa noh kuidas öelda - polnud viga
põhi on üldiselt ise hea
lükandukse kohal on serv natuke räbal
karbid paistsid kah täitsa elus
raam on kuni tagumise torsioonini väga hea
madalad risttalad "nagu uued"
läbi on tagumine risttala raami vahel ja selle otsad
ning nendest veel tagumised tala otsad
torsiooni ümber põhiraam on alt poolt mäda
ja eest risttala otsad
lisaks on vaja natuke parandada eelmiseid suhtkoht naljakaid aga natuka ka nagu rõvedaid keretöid
nt. on auk pealt poolt s.t. juhi jalge alt ära lapitud aga altpoolt on vana risu kõik alles jäetud
omapärane on ka stabika pukside klambrite lappimine
tagumise risttala otsad on sellised
tagumise torsiooni ümbrus
esimese risttala otsad
piltidelt paistab kole rooste ja rebane aga tegelikuses on seal palju pindmist rebast ja muda
eks peale pritsimist on pilt paremini silme ees
lisaks siis kerele on esisild üldiselt OK s.t. ühes tükis ja kõva
vaja vahetada vaid kõik sharniirid ja rooliotsad ning pidurivoolikud
kettad ja klotsid on kulumata
pendelhoova puksid vahetada ja roolivarras (karbi ning pendli vahel) vaja vahetada
tagasillas aga on kogu pidurimäng uus vaja panna
uus siduri tross vaja
mõistlik oleks ka kõik rattalaagrid välja vahetada
ehk siis natuke on nokkida
käigukastid läksid soodapritsi et saaks viisakama väljanägemise ja et oleks neid ka inimlikum korrastada
siiani pole veel kastile tihendeid saanud aga otsime
ehk mingil ajal jõuab järg ka niikaugele et saab bussi alt kõik üleliigse ära rookida s.t. esisilla, mootori ja kasti ning mõned juhtmed ja voolikud ning siis laseb kogu põhja liivapritsiga üle
mis tegelikult pole üllatused
üldine olukord põhja alt oli täitsa noh kuidas öelda - polnud viga
põhi on üldiselt ise hea
lükandukse kohal on serv natuke räbal
karbid paistsid kah täitsa elus
raam on kuni tagumise torsioonini väga hea
madalad risttalad "nagu uued"
läbi on tagumine risttala raami vahel ja selle otsad
ning nendest veel tagumised tala otsad
torsiooni ümber põhiraam on alt poolt mäda
ja eest risttala otsad
lisaks on vaja natuke parandada eelmiseid suhtkoht naljakaid aga natuka ka nagu rõvedaid keretöid
nt. on auk pealt poolt s.t. juhi jalge alt ära lapitud aga altpoolt on vana risu kõik alles jäetud
omapärane on ka stabika pukside klambrite lappimine
tagumise risttala otsad on sellised
tagumise torsiooni ümbrus
esimese risttala otsad
piltidelt paistab kole rooste ja rebane aga tegelikuses on seal palju pindmist rebast ja muda
eks peale pritsimist on pilt paremini silme ees
lisaks siis kerele on esisild üldiselt OK s.t. ühes tükis ja kõva
vaja vahetada vaid kõik sharniirid ja rooliotsad ning pidurivoolikud
kettad ja klotsid on kulumata
pendelhoova puksid vahetada ja roolivarras (karbi ning pendli vahel) vaja vahetada
tagasillas aga on kogu pidurimäng uus vaja panna
uus siduri tross vaja
mõistlik oleks ka kõik rattalaagrid välja vahetada
ehk siis natuke on nokkida
käigukastid läksid soodapritsi et saaks viisakama väljanägemise ja et oleks neid ka inimlikum korrastada
siiani pole veel kastile tihendeid saanud aga otsime
ehk mingil ajal jõuab järg ka niikaugele et saab bussi alt kõik üleliigse ära rookida s.t. esisilla, mootori ja kasti ning mõned juhtmed ja voolikud ning siis laseb kogu põhja liivapritsiga üle
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
vahepael on saabunud mõned jupid aga tehtud veel ei s....gi
täna Unoga rääkides sain teate, et buss on kuskilt õli välja lasknud
käima läks ja käis ilusti jms. aga loik all.
ma arvan, et see on solvumisest kuna buss kodust ära viidi ja kuskile garaaži taha unustati - peab vist minema pai tegema.
täna Unoga rääkides sain teate, et buss on kuskilt õli välja lasknud
käima läks ja käis ilusti jms. aga loik all.
ma arvan, et see on solvumisest kuna buss kodust ära viidi ja kuskile garaaži taha unustati - peab vist minema pai tegema.
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
Põle unustanud teda keegi, ootab oma järjekorda.
Vahepeal käin paitan ja põristan teda.
Vahepeal käin paitan ja põristan teda.
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
pühin teemalt tolmu
buss on veetnud pesas juba 8 kuud - seisnud siin ja seal aianurgas
aga mis sest kasu, et ta seal seisab ega ta ise ei paranda oma puudusi
suur suvi läbi ja nüüd siis lubasin endale, et pühendan rohkem aega bussile
et asjaga oleks parem tegeleda s.t. põhja alt
siis mõtlesime teha paar abivahendit
1. ratastel käru millel saab liigutada misiganes auto keret kui sillad ja rattad alt ära on
stiilis midagi sellist
2. keregrill siis samuti erinevate keredele sobiv ja seda siis stiilis midagi sellist
vajalik raud selleks sai täna kokku korjatud
rattad on kah olemas
nüüd vaja siis lõigata puurida keevitada ja ...
eks paistab mis välja tuleb
buss on veetnud pesas juba 8 kuud - seisnud siin ja seal aianurgas
aga mis sest kasu, et ta seal seisab ega ta ise ei paranda oma puudusi
suur suvi läbi ja nüüd siis lubasin endale, et pühendan rohkem aega bussile
et asjaga oleks parem tegeleda s.t. põhja alt
siis mõtlesime teha paar abivahendit
1. ratastel käru millel saab liigutada misiganes auto keret kui sillad ja rattad alt ära on
stiilis midagi sellist
2. keregrill siis samuti erinevate keredele sobiv ja seda siis stiilis midagi sellist
vajalik raud selleks sai täna kokku korjatud
rattad on kah olemas
nüüd vaja siis lõigata puurida keevitada ja ...
eks paistab mis välja tuleb
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
bussi juures nüüd ka miskit tehtud
enamasti just palju ettevalmistusi, et edaspidi oleks lihtsam ja mugavam
grill ja käru said valmis nagu ka ruum keretöödeks ettevalmistatud
buss ise sai rüüstatud ehk põhiline ja suurem lammutamine on tehtud
jäänud veel vaid sillad ja mootor koos kastiga eemaldada
kere sai suures osas puhtaks visatud kõigest segavast
20.10 oli buss veel täitsa komplektne ja valmis sõitma
vahepeal ehk järgmisel päeval oli midagi sellist
see heledam nn. beež vms. värv on sinna hiljem peale lastud aga vaid kongi osas
seina seest tuli välja selline kleebis
tuuleklaasi serva suurimad kahjustused on sellised
PS. ise kartsin sealt oluliselt hullemat pilti leida
salong tühi armatuur väljas
see tumedam roheline tundub olevat originaal värv ja olgem ausad on ka päris kole
vaid kaasreisija uks on vahetatud s.t. pole seest poolt vaadates seda rohelist tooni
teised uksed luugid paistavad olema originaalid
tagumisi tiivaäri on eelnevalt parandatud sedasi
s.t. uus tiivaäär on pandud bussi küljepleki taha ja kohe ka pahtel pähe määritud - kole kole
keset külge on nn. karpi vahetatud
seal on küll plekid serev servaga pandud aga vahe on suur punkte hõredalt ja peale kerget koputamist hakkas pahtlist valgus läbi paistma
tagumise küljeakna alumine serv ehk tihendi taha kogunenud niiskuse tagajärjed
ja niiskus kogunes sinna seetõttu et tihendid olid pragulise ja katki
osalt ka silikooniga üritatud parandada
parempoolne tagumine kannikas
tiivaääre vahetuse p***o suuremas plaanis
keregrilli kinnitusrakised ees ja taga
mootori ruumi luuk ei taha vabatahtlikult oma tööpostilt lahkuda
aga me kindlasti veename teda jõulisemate meetoditega alla andma
nüüd siis järgmisega võtame alt sillad ja mootori koos kastiga ja kere läheb grilli ning seejärel liivapritsi
enamasti just palju ettevalmistusi, et edaspidi oleks lihtsam ja mugavam
grill ja käru said valmis nagu ka ruum keretöödeks ettevalmistatud
buss ise sai rüüstatud ehk põhiline ja suurem lammutamine on tehtud
jäänud veel vaid sillad ja mootor koos kastiga eemaldada
kere sai suures osas puhtaks visatud kõigest segavast
20.10 oli buss veel täitsa komplektne ja valmis sõitma
vahepeal ehk järgmisel päeval oli midagi sellist
see heledam nn. beež vms. värv on sinna hiljem peale lastud aga vaid kongi osas
seina seest tuli välja selline kleebis
tuuleklaasi serva suurimad kahjustused on sellised
PS. ise kartsin sealt oluliselt hullemat pilti leida
salong tühi armatuur väljas
see tumedam roheline tundub olevat originaal värv ja olgem ausad on ka päris kole
vaid kaasreisija uks on vahetatud s.t. pole seest poolt vaadates seda rohelist tooni
teised uksed luugid paistavad olema originaalid
tagumisi tiivaäri on eelnevalt parandatud sedasi
s.t. uus tiivaäär on pandud bussi küljepleki taha ja kohe ka pahtel pähe määritud - kole kole
keset külge on nn. karpi vahetatud
seal on küll plekid serev servaga pandud aga vahe on suur punkte hõredalt ja peale kerget koputamist hakkas pahtlist valgus läbi paistma
tagumise küljeakna alumine serv ehk tihendi taha kogunenud niiskuse tagajärjed
ja niiskus kogunes sinna seetõttu et tihendid olid pragulise ja katki
osalt ka silikooniga üritatud parandada
parempoolne tagumine kannikas
tiivaääre vahetuse p***o suuremas plaanis
keregrilli kinnitusrakised ees ja taga
mootori ruumi luuk ei taha vabatahtlikult oma tööpostilt lahkuda
aga me kindlasti veename teda jõulisemate meetoditega alla andma
nüüd siis järgmisega võtame alt sillad ja mootori koos kastiga ja kere läheb grilli ning seejärel liivapritsi
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
eemaldusid mõned detailid
mootor ja esisild
tagasild ja käigukast
ja kuna omad rattad autolt läinud siis panime alla asendusrattad
mootor ja esisild
tagasild ja käigukast
ja kuna omad rattad autolt läinud siis panime alla asendusrattad
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
kõik on roheline - suu ja silmad nina kah
koju jõudes ehmatasin lapsi täiusliku shreki maskeeringuga
parajalt pakse mees karvase näoga ja igast kohast roheline
põhjust selleks andis tegevus mille tagajärjed on sellised
ja mis siis välja tuli
mõlema tagatiiva eelnev remont
ühe külje alaserva ehk nn. karbi remont
parem tagumine alumine nurk on siiski piisavalt kahjustatud, et see läheb vahetusse
ja sihtmärk
koju jõudes ehmatasin lapsi täiusliku shreki maskeeringuga
parajalt pakse mees karvase näoga ja igast kohast roheline
põhjust selleks andis tegevus mille tagajärjed on sellised
ja mis siis välja tuli
mõlema tagatiiva eelnev remont
ühe külje alaserva ehk nn. karbi remont
parem tagumine alumine nurk on siiski piisavalt kahjustatud, et see läheb vahetusse
ja sihtmärk
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
bussipesast tuli piltpostisaadetis ehk esmakordselt buss päris pea alaspidi