MeelisV kirjutas:jeff01 kirjutas:
......väga hea oleks ka kui sa tsingi lisandiga õli kasutaksid nagu flat tappet mootoritel ikka või saadaolevamat MOS2 lisandit lisaksid vähemalt)
.....
mida soovitate üldse tootja/mark/tüüp vms.
seda siis nii mootorisse kui ka käigukasti
roolikarpi ja piduritesse
mida veel kuskile ?
Euroliidus on tsingilisandite kasutamine suht keelatud nagu asbest ja muud pahad asjad
Seetõttu ei saa sa valida siit ostes eri tootjate vahel ja on ime kui üldse midagi leiad. Kuna välismaalt tellimine on kallis tänu kaalule siis soovitan ZDDP lisandiga õli asemel tellida vaid vastava tähekombinatsiooniga õlilisand ja kasutada siin kättesaadavat õli. (Trüki googlesse ZDDP ja valik on lai) kui trükid "flat tappet oil" siis on lugemist pikaks ajaks.....ja juba esimene video peaks seletama, et miks nii.
Loomulikult on kõigil meie põrnikalistel pohlad ja keegi ei vaevu sellega pead murdma....lastakse uhkelt võiduka lõpuni ja siis teevad mõned naiivitarid veel teema, et ostan korras mootori
Ma olen lahti võtnud umbes 20 mootorit ja kui hinnata tõukurite ja nukkvõlli seisukorda siis AUSALT ja LIIALDAMATA on seis selline, et raamatu järgi 20nest 20 komplekti vanarauda ja ei ainsatki mida tohiks taas kokku panna.
pidurid : Dot 4 sobib kuna on kättesaadavam ja odavam kui dot 3 ja tõesti ei juhtu midagi hullu.
Käigukast : 80w90 ja GL4 .....kuna värviliste metallide söömine on aastakümnete küsimus siis mina julgesin sõita GL5ga sest survetugevus oluliselt suurem kui GL4ljal ja minu kast puruneb 100% pigem jõu tõttu mitte gl5 poolt söödud pronksi tõttu.
roolikarp - Sorry pole süvenenud sest ühel autol on latt ja teisel toimib karp probleemideta
Kui minul oleks õhkjahutusega mootor, mida ma pole lahti võtnud ja mul oleks plaan seda mitte teha ning sellega pikalt sõita siis IGAL JUHUL käituksin nii, et vana välja.....ostaks 5L kõige odavamat õli.....valaksin 2,5L sisse ja laseksin käia niikaua kui kannatab või viitsimist on....kui juba kuum siis paneksin sisse pool liitrit naftat, petrooli või mootoripesu vahendit või midagi sellist (Olen kõike kolme kasutanud ja hüdrotõukuritega on 1 issue olnud kuid see lahenes iseenesest) siis kuumalt solk välja ja 1 ring veel nii......ning siis uus puhas, valitud + lisandiga õli sisse. (Kui 3L raatsid kummagi korra jaoks osta sõidaksin kauem kui lihtsalt soojaks.....päev / paar / nädal või nii kuidas viitsid.
Miks? Sest nad on seest sellised:
Ja see pole mingi laip vaid keskmine mootor mis oli nö sõitev ja toimiv.
PS.Õli vahetades ava kindlasti ka "sõel" mitte ära lase punnist