caravelle T2 ´76 - MeelisV

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Vasta
MeelisV
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 205
Liitunud: R Okt 24, 2014 8:16 pm
Asukoht: Jõelähtme vald

Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV

Postitus Postitas MeelisV »

eks ma vaikselt alles tutvun selle vana vw maailmaga
mootor jääb hetkel tõenäoliselt puutumata ehk kui vaid jahutuse puhastamine ja ilmsete lekete kõrvaldamine tihendite vahetusega vms.

see, et veermik ja kere on üks ussipuru ma täitsa usun ja see poleks mulle üllatus
fiatiga sain oma ristsed kätte ja seal läks ka kõik vahetusse.

üritan bussi lähipäevil kuskile tõstukile ajada ja siis ka altpoolt põhjalikumalt vaadata
siis tean mida üldse tellida.
aga arvan juba ette, et suur osa roolimehanismist, piduritest ja igasugustest liigenditest ja puksidest läheb vahetusse.
samuti käiguvahetuse hoovastikust ja muud pudi padi põhja alt

mõte on asi teha esmalt tehniliselt väga heasse korda siis vaadata ilu asju.

ehk kellegisl on heritage või paruzzi paberil katalooge ?
ehk kellegil on sellise bussi remondimanuali Haynes vms. ?
või siis linke arusaadavatele piltidele esi ja tagasillast läbilõikes jne.

lisaküsimus kui oluline detail on see madal vahesein esiistmete taga ?
ehk kuidas reageerib kere kui see vahesein istmete vahelt põrandani maha lõigata ?
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 858
Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV

Postitus Postitas kaupz »

mõned mudelid olidki läbikäidavad walkthrough,
arvaksin, et kuna tegu suht raami peal masinaga, siis suurt tehnilist erinevust ei ole seina osas

Pilt
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
MeelisV
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 205
Liitunud: R Okt 24, 2014 8:16 pm
Asukoht: Jõelähtme vald

Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV

Postitus Postitas MeelisV »

eks edaspidi tuleb veel palju lolle küsimusi kui keegi teab midagi siis oleks hea kui vastaks

mis on nende tihendite vahe - kas on tehnilist vahet, kvaliteedi vahet istub paremini, vms.

http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... ubgroup=45&" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... ubgroup=45&" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... ubgroup=45&" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV

Postitus Postitas ingmar »

cal-looker on lihtsalt tavaline tihend
performed corners on parema kvaliteediga ja suuremat rõhku on pandud nurkadele, et need ilusti istuks
delux tihendil on eraldi soon, kuhu saab lisada "kroomliistu"
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV

Postitus Postitas jeff01 »

Kõige odavamate hädaks on muidu ka see, et kui buss on iluese ja sa teda ei pese siis jooksevad varsti mööda värvi mustad triibud tihendist maani.....kuidagi laguneb see odav tihend päikese või kurat teab mille mõjul. Kasutada saab ja oma autodele ostan odavad aga olen lihtsalt näinud milline on buss peale pooleaastast seismist nende tihenditega kui teda pole kordagi pestud.....vertikaaltriibuline mis uuel heledal värvil pole kuigi ilus. Pestes tulevad maha õnneks.
MeelisV
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 205
Liitunud: R Okt 24, 2014 8:16 pm
Asukoht: Jõelähtme vald

Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV

Postitus Postitas MeelisV »

veel tihenditest

mis on vahe
https://www.vwheritage.com/shop/2118981 ... StartRow=1" onclick="window.open(this.href);return false;
ja
https://www.vwheritage.com/shop/2118981 ... StartRow=1" onclick="window.open(this.href);return false;

ehk mis vahe on

Complete plain window seal kit for recessed window vans. The kit contains the front, rear and 4 side window seals.

Complete plain window seal kit for non-recessed window vans. The kit contains the front, rear and 4 side window seals.
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV

Postitus Postitas ingmar »

van conversion peaks olema sisse lõigatud aknaaukudega mudel, teine on tehase akendega
ise lõigatul on klaas välisküljega samal tasapinnal, tehases paigutati klaas sissepoole
MeelisV
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 205
Liitunud: R Okt 24, 2014 8:16 pm
Asukoht: Jõelähtme vald

Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV

Postitus Postitas MeelisV »

üks loll jõuab rohkem küsida kui ....

mida vaadata siduri valikul ?
saan aru, et erinevus on type 1 ja 4 vahel aga kas on erinevusi ka veel type 4 sees või mingis mootori koodis või käigukasti koodis veel
millise firma komplekte üldse vaadata ?

mis on need detailid mis kuluvad käiguhoovastikus ?
hetkel on käigu positsiooni leidmine selline arusaamatu pimeduses kobamine

millise auto/bussi istmeid on sisse poogitud T2 keresse ? ma mõtlen siis nii esimesteks istmeteks kui ka tagusmisteks.
esimiste puhul sooviks siis saavutada mingit reguleerimist.

kas keegi on teinud ise tagumise istme lahtikäivaks nn. diivan-voodiks nt. kasutades vaid neid hingesid
https://www.vwheritage.com/shop/bay-bus ... StartRow=1" onclick="window.open(this.href);return false;

mootorist siis küsimus 1 või 2 karburaatorit.
hetkel on 2 aga kui parem oleks üks siis milline ?

hetkel on õhufilter mootori peal "ilmastikule" avatud kuid kas sellest on üldse muret või peaks kindlasti kuskile korpusesse selle toppima
kindlasti saab see lahenuse kui jõuan mootorini aga kas peaks kohe "muretsema"
MeelisV
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 205
Liitunud: R Okt 24, 2014 8:16 pm
Asukoht: Jõelähtme vald

Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV

Postitus Postitas MeelisV »

ingmar kirjutas:van conversion peaks olema sisse lõigatud aknaaukudega mudel, teine on tehase akendega
ise lõigatul on klaas välisküljega samal tasapinnal, tehases paigutati klaas sissepoole
siis mul on tehasepaigaldus ja seega siis "recessed windows"
MeelisV
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 205
Liitunud: R Okt 24, 2014 8:16 pm
Asukoht: Jõelähtme vald

Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV

Postitus Postitas MeelisV »

jeff01 kirjutas:Kõige odavamate hädaks on muidu ka see, et kui buss on iluese ja sa teda ei pese siis jooksevad varsti mööda värvi mustad triibud tihendist maani.....kuidagi laguneb see odav tihend päikese või kurat teab mille mõjul. Kasutada saab ja oma autodele ostan odavad aga olen lihtsalt näinud milline on buss peale pooleaastast seismist nende tihenditega kui teda pole kordagi pestud.....vertikaaltriibuline mis uuel heledal värvil pole kuigi ilus. Pestes tulevad maha õnneks.

mis on "kõige odavamad" kas need samad mis ma välja tõin on odavad ja seega laiali voolavad või mitte ?
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV

Postitus Postitas jeff01 »

Arvan, et oleks vist vaja mootor maha võtta kui sidurit ostma hakkad sest sidurikombinatsioone on palju.

Põrnikatel on igasugu pisemaid ka kuid bussil vist sellised variandid: 200mm / 205mm / 210mm / 215mm / 228mm
Sidurikorve on survelaagri kontaktpinna osas vähemalt 4 erinevat (Mis ei välista nende kasututsvõimalust eri kombinatsioonidena)


Karpad: 2 on parem :wink: aga tee need endale interneti abiga selgeks, aja sünkrooni ja seadesse :wink:

Tihendid: kahjuks ma ei tea konkreetselt nende kohta kuid brasiilia toodang on kummi osas ajast aega kehvemapoolne olnud. uksetihendid jne on kõik nii, et noh päris takunöör ta pole aga esimene aasta ta ei seisa vahel, uks ei lähe kinni, teine aasta on sõidetav kuid juba ripendavad katkised otsad ja kolmas aasta puhub taas tuul :D
MeelisV
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 205
Liitunud: R Okt 24, 2014 8:16 pm
Asukoht: Jõelähtme vald

Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV

Postitus Postitas MeelisV »

täna siis oli see päev kui sai lõpuks käidud "ark"´is
päris hommikul vara ei läinud aga ikka enne lõunat, et vältida suuramat järjekorda
esmalt jälle tanklast läbi ja siis teele.
valisin Saue ja sõit oli ümber linna mööda ringteed stardiga Loo´lt siis.
panin suht sõidu alguses tähele, et peale järjekordes ringristmikku läbimist läheb bensu hais järjest vängemaks
põhja alt just otse välja tilkumist ei täheldanud AGA panin hiljem tähele sellist pilt kus ümber bensu korgi oli niiske ja "voolamise" jäljed viisid kuni tagumise nurgani ja porilapakani. kuna kasutusel on ajutine kork siis kas paagi kork peaks olema tihe s.t. kas sellel autol võib torust üle ajada ?
sõit siis mööda ringteed just pikk ei ole aga mõtlemiseks aega jagus ja mõtted olid seinast seina :rock:
ark´is järjekorda ei pannud tähele s.t. tehno osakonna uksetaga polnud ühtegi autot ja suundusin siis kohe asja kallale
soov oli siis viia kooskõlla tegelik olukord ja paberid s.t. mootori vahetus.
teiseks soovisin suurendada ka haagise lubatud masse viidates suuremale mootorile
esimene asi enne autot vaatamata ja vastates küsimuseele mis mootorid ehk et 1,6-lt 2,0-le hakkas tulema juba "EI" "ei mängi välja" "vaja teha ümberehituse avaldus" jne. aga seletasin siis uuesti: mis, kus kuidas jms. kästi ka lõpuks sisse sõita.
tulemus oli see, et lõpuks hakkas valgus paistma ja suurem uurimistöö tulemusena erinevates andmetes tuletasim lõpuks mootri töömahu ja võimsuse
tegime avalduse ümberehituseks ja vormistasime registreerimiseelse ülevaatuse.
muidugi see mudelinimetus Caravelle hakkas ka kohe ametnikule silma ja see polevat õige
lõpuks see ikkagi jäi sinna sisse kuna muidu viies mudelinimetuse type 2 või T2 või mis iganes selliseks olevat haagse massid üldse null.
seega haagise masse ma muuta ei saanud ja selleks on vaja tootja/esinada tõendit või mis iganes dokumenti mis määrab need andmed.
küsimus suurele ringile kas on kogemusi nt. moller autoga suhtlemisel või kust saaks vastava paberi millega võiks ark´i tagasi pöörduda.
aga see selleks - lõpuks sain leti taha jälle kus siis kõik rohelisele paberile vormistati :shake:
märkuste lahtris siis et mitmevärviline ja ümberehituse kood.
ah jah numbri valisin kah väikese - maitse asi.

Pilt

tagasiteel oli küll bensukat vähem tunda aga võimalik, et harjusin juba ära.

kodus tegin siis esimese suurema ülevaatuse niisama ümber auto ja seest ja alt ja ...
mitte väga tehnilist ehk loksutada ja kangutada ei saanud veel.
ja selle tulemusena hakkan jälle kolama poodides ja osasid juurde tellima ise õnnelik aga rahakott just mitte :sign:
MeelisV
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 205
Liitunud: R Okt 24, 2014 8:16 pm
Asukoht: Jõelähtme vald

Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV

Postitus Postitas MeelisV »

jeff01 kirjutas:Arvan, et oleks vist vaja mootor maha võtta kui sidurit ostma hakkad sest sidurikombinatsioone on palju.

Põrnikatel on igasugu pisemaid ka kuid bussil vist sellised variandid: 200mm / 205mm / 210mm / 215mm / 228mm
Sidurikorve on survelaagri kontaktpinna osas vähemalt 4 erinevat (Mis ei välista nende kasututsvõimalust eri kombinatsioonidena)
täitsa nõus eks nii tulebki teha
täna oli olukord kus esimese käiguga startides hakkas rapuatama/väristama ehk siis ketas otsas

jeff01 kirjutas:Karpad: 2 on parem :wink: aga tee need endale interneti abiga selgeks, aja sünkrooni ja seadesse :wink:
karpad on sellised kui need pildid midagi ütlevad

Pilt

Pilt

Pilt

ja eelmainitud õhufiltri paigaldus on selline

Pilt

mida mõtled sünkrooni ja seadesse ? ehk hetkel käib ühtlaselt nii külmalt kui soojalt (külmalt siis niivõrd kuivõrd külmalt)
ja edasi liigub mehe moodi - rohkem ei oska kosta hetkel.

jeff01 kirjutas:Tihendid: kahjuks ma ei tea konkreetselt nende kohta kuid brasiilia toodang on kummi osas ajast aega kehvemapoolne olnud. uksetihendid jne on kõik nii, et noh päris takunöör ta pole aga esimene aasta ta ei seisa vahel, uks ei lähe kinni, teine aasta on sõidetav kuid juba ripendavad katkised otsad ja kolmas aasta puhub taas tuul :D
uksetihendid on mul kah jah kulunud ja katki
aga aknatihenditest üks näide

Pilt
MeelisV
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 205
Liitunud: R Okt 24, 2014 8:16 pm
Asukoht: Jõelähtme vald

Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV

Postitus Postitas MeelisV »

vedrustus ja amordid tunduvad OK s.t. üle teekünnise sõites on see mu autopargis kõikse sujuvama "põrkega"
AGA kriuksub rsk.
mida teha kas torsioonid on vaja korrastada või vahetada ?

sry. lolle küsimusi on rohkemgi :oops: aga remondimanual mis tellitud on pole veel saabunud

mida eelistada või mida välistada sillapudinate tootjate seast
leidub seal EMPI, SSP, uniparts, meyle, jne.

ja siis veel see suur küsimus
kas madaldada või mitte - kiusatus on madaldada
MeelisV
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 205
Liitunud: R Okt 24, 2014 8:16 pm
Asukoht: Jõelähtme vald

Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV

Postitus Postitas MeelisV »

kaupz kirjutas:....

Kas käigukastil on 6-ribi korpuse välisküljel, peaks olema 2.0 kast madalamate pööretega ?
käigukast on selline kui see pilt midagi ütleb

Pilt
Vasta