caravelle T2 ´76 - MeelisV
Moderaator: ingmar
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
eks ma vaikselt alles tutvun selle vana vw maailmaga
mootor jääb hetkel tõenäoliselt puutumata ehk kui vaid jahutuse puhastamine ja ilmsete lekete kõrvaldamine tihendite vahetusega vms.
see, et veermik ja kere on üks ussipuru ma täitsa usun ja see poleks mulle üllatus
fiatiga sain oma ristsed kätte ja seal läks ka kõik vahetusse.
üritan bussi lähipäevil kuskile tõstukile ajada ja siis ka altpoolt põhjalikumalt vaadata
siis tean mida üldse tellida.
aga arvan juba ette, et suur osa roolimehanismist, piduritest ja igasugustest liigenditest ja puksidest läheb vahetusse.
samuti käiguvahetuse hoovastikust ja muud pudi padi põhja alt
mõte on asi teha esmalt tehniliselt väga heasse korda siis vaadata ilu asju.
ehk kellegisl on heritage või paruzzi paberil katalooge ?
ehk kellegil on sellise bussi remondimanuali Haynes vms. ?
või siis linke arusaadavatele piltidele esi ja tagasillast läbilõikes jne.
lisaküsimus kui oluline detail on see madal vahesein esiistmete taga ?
ehk kuidas reageerib kere kui see vahesein istmete vahelt põrandani maha lõigata ?
mootor jääb hetkel tõenäoliselt puutumata ehk kui vaid jahutuse puhastamine ja ilmsete lekete kõrvaldamine tihendite vahetusega vms.
see, et veermik ja kere on üks ussipuru ma täitsa usun ja see poleks mulle üllatus
fiatiga sain oma ristsed kätte ja seal läks ka kõik vahetusse.
üritan bussi lähipäevil kuskile tõstukile ajada ja siis ka altpoolt põhjalikumalt vaadata
siis tean mida üldse tellida.
aga arvan juba ette, et suur osa roolimehanismist, piduritest ja igasugustest liigenditest ja puksidest läheb vahetusse.
samuti käiguvahetuse hoovastikust ja muud pudi padi põhja alt
mõte on asi teha esmalt tehniliselt väga heasse korda siis vaadata ilu asju.
ehk kellegisl on heritage või paruzzi paberil katalooge ?
ehk kellegil on sellise bussi remondimanuali Haynes vms. ?
või siis linke arusaadavatele piltidele esi ja tagasillast läbilõikes jne.
lisaküsimus kui oluline detail on see madal vahesein esiistmete taga ?
ehk kuidas reageerib kere kui see vahesein istmete vahelt põrandani maha lõigata ?
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
mõned mudelid olidki läbikäidavad walkthrough,
arvaksin, et kuna tegu suht raami peal masinaga, siis suurt tehnilist erinevust ei ole seina osas
arvaksin, et kuna tegu suht raami peal masinaga, siis suurt tehnilist erinevust ei ole seina osas
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
eks edaspidi tuleb veel palju lolle küsimusi kui keegi teab midagi siis oleks hea kui vastaks
mis on nende tihendite vahe - kas on tehnilist vahet, kvaliteedi vahet istub paremini, vms.
http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... ubgroup=45&" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... ubgroup=45&" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... ubgroup=45&" onclick="window.open(this.href);return false;
mis on nende tihendite vahe - kas on tehnilist vahet, kvaliteedi vahet istub paremini, vms.
http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... ubgroup=45&" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... ubgroup=45&" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... ubgroup=45&" onclick="window.open(this.href);return false;
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
cal-looker on lihtsalt tavaline tihend
performed corners on parema kvaliteediga ja suuremat rõhku on pandud nurkadele, et need ilusti istuks
delux tihendil on eraldi soon, kuhu saab lisada "kroomliistu"
performed corners on parema kvaliteediga ja suuremat rõhku on pandud nurkadele, et need ilusti istuks
delux tihendil on eraldi soon, kuhu saab lisada "kroomliistu"
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
Kõige odavamate hädaks on muidu ka see, et kui buss on iluese ja sa teda ei pese siis jooksevad varsti mööda värvi mustad triibud tihendist maani.....kuidagi laguneb see odav tihend päikese või kurat teab mille mõjul. Kasutada saab ja oma autodele ostan odavad aga olen lihtsalt näinud milline on buss peale pooleaastast seismist nende tihenditega kui teda pole kordagi pestud.....vertikaaltriibuline mis uuel heledal värvil pole kuigi ilus. Pestes tulevad maha õnneks.
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
veel tihenditest
mis on vahe
https://www.vwheritage.com/shop/2118981 ... StartRow=1" onclick="window.open(this.href);return false;
ja
https://www.vwheritage.com/shop/2118981 ... StartRow=1" onclick="window.open(this.href);return false;
ehk mis vahe on
Complete plain window seal kit for recessed window vans. The kit contains the front, rear and 4 side window seals.
Complete plain window seal kit for non-recessed window vans. The kit contains the front, rear and 4 side window seals.
mis on vahe
https://www.vwheritage.com/shop/2118981 ... StartRow=1" onclick="window.open(this.href);return false;
ja
https://www.vwheritage.com/shop/2118981 ... StartRow=1" onclick="window.open(this.href);return false;
ehk mis vahe on
Complete plain window seal kit for recessed window vans. The kit contains the front, rear and 4 side window seals.
Complete plain window seal kit for non-recessed window vans. The kit contains the front, rear and 4 side window seals.
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
van conversion peaks olema sisse lõigatud aknaaukudega mudel, teine on tehase akendega
ise lõigatul on klaas välisküljega samal tasapinnal, tehases paigutati klaas sissepoole
ise lõigatul on klaas välisküljega samal tasapinnal, tehases paigutati klaas sissepoole
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
üks loll jõuab rohkem küsida kui ....
mida vaadata siduri valikul ?
saan aru, et erinevus on type 1 ja 4 vahel aga kas on erinevusi ka veel type 4 sees või mingis mootori koodis või käigukasti koodis veel
millise firma komplekte üldse vaadata ?
mis on need detailid mis kuluvad käiguhoovastikus ?
hetkel on käigu positsiooni leidmine selline arusaamatu pimeduses kobamine
millise auto/bussi istmeid on sisse poogitud T2 keresse ? ma mõtlen siis nii esimesteks istmeteks kui ka tagusmisteks.
esimiste puhul sooviks siis saavutada mingit reguleerimist.
kas keegi on teinud ise tagumise istme lahtikäivaks nn. diivan-voodiks nt. kasutades vaid neid hingesid
https://www.vwheritage.com/shop/bay-bus ... StartRow=1" onclick="window.open(this.href);return false;
mootorist siis küsimus 1 või 2 karburaatorit.
hetkel on 2 aga kui parem oleks üks siis milline ?
hetkel on õhufilter mootori peal "ilmastikule" avatud kuid kas sellest on üldse muret või peaks kindlasti kuskile korpusesse selle toppima
kindlasti saab see lahenuse kui jõuan mootorini aga kas peaks kohe "muretsema"
mida vaadata siduri valikul ?
saan aru, et erinevus on type 1 ja 4 vahel aga kas on erinevusi ka veel type 4 sees või mingis mootori koodis või käigukasti koodis veel
millise firma komplekte üldse vaadata ?
mis on need detailid mis kuluvad käiguhoovastikus ?
hetkel on käigu positsiooni leidmine selline arusaamatu pimeduses kobamine
millise auto/bussi istmeid on sisse poogitud T2 keresse ? ma mõtlen siis nii esimesteks istmeteks kui ka tagusmisteks.
esimiste puhul sooviks siis saavutada mingit reguleerimist.
kas keegi on teinud ise tagumise istme lahtikäivaks nn. diivan-voodiks nt. kasutades vaid neid hingesid
https://www.vwheritage.com/shop/bay-bus ... StartRow=1" onclick="window.open(this.href);return false;
mootorist siis küsimus 1 või 2 karburaatorit.
hetkel on 2 aga kui parem oleks üks siis milline ?
hetkel on õhufilter mootori peal "ilmastikule" avatud kuid kas sellest on üldse muret või peaks kindlasti kuskile korpusesse selle toppima
kindlasti saab see lahenuse kui jõuan mootorini aga kas peaks kohe "muretsema"
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
siis mul on tehasepaigaldus ja seega siis "recessed windows"ingmar kirjutas:van conversion peaks olema sisse lõigatud aknaaukudega mudel, teine on tehase akendega
ise lõigatul on klaas välisküljega samal tasapinnal, tehases paigutati klaas sissepoole
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
jeff01 kirjutas:Kõige odavamate hädaks on muidu ka see, et kui buss on iluese ja sa teda ei pese siis jooksevad varsti mööda värvi mustad triibud tihendist maani.....kuidagi laguneb see odav tihend päikese või kurat teab mille mõjul. Kasutada saab ja oma autodele ostan odavad aga olen lihtsalt näinud milline on buss peale pooleaastast seismist nende tihenditega kui teda pole kordagi pestud.....vertikaaltriibuline mis uuel heledal värvil pole kuigi ilus. Pestes tulevad maha õnneks.
mis on "kõige odavamad" kas need samad mis ma välja tõin on odavad ja seega laiali voolavad või mitte ?
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
Arvan, et oleks vist vaja mootor maha võtta kui sidurit ostma hakkad sest sidurikombinatsioone on palju.
Põrnikatel on igasugu pisemaid ka kuid bussil vist sellised variandid: 200mm / 205mm / 210mm / 215mm / 228mm
Sidurikorve on survelaagri kontaktpinna osas vähemalt 4 erinevat (Mis ei välista nende kasututsvõimalust eri kombinatsioonidena)
Karpad: 2 on parem aga tee need endale interneti abiga selgeks, aja sünkrooni ja seadesse
Tihendid: kahjuks ma ei tea konkreetselt nende kohta kuid brasiilia toodang on kummi osas ajast aega kehvemapoolne olnud. uksetihendid jne on kõik nii, et noh päris takunöör ta pole aga esimene aasta ta ei seisa vahel, uks ei lähe kinni, teine aasta on sõidetav kuid juba ripendavad katkised otsad ja kolmas aasta puhub taas tuul
Põrnikatel on igasugu pisemaid ka kuid bussil vist sellised variandid: 200mm / 205mm / 210mm / 215mm / 228mm
Sidurikorve on survelaagri kontaktpinna osas vähemalt 4 erinevat (Mis ei välista nende kasututsvõimalust eri kombinatsioonidena)
Karpad: 2 on parem aga tee need endale interneti abiga selgeks, aja sünkrooni ja seadesse
Tihendid: kahjuks ma ei tea konkreetselt nende kohta kuid brasiilia toodang on kummi osas ajast aega kehvemapoolne olnud. uksetihendid jne on kõik nii, et noh päris takunöör ta pole aga esimene aasta ta ei seisa vahel, uks ei lähe kinni, teine aasta on sõidetav kuid juba ripendavad katkised otsad ja kolmas aasta puhub taas tuul
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
täna siis oli see päev kui sai lõpuks käidud "ark"´is
päris hommikul vara ei läinud aga ikka enne lõunat, et vältida suuramat järjekorda
esmalt jälle tanklast läbi ja siis teele.
valisin Saue ja sõit oli ümber linna mööda ringteed stardiga Loo´lt siis.
panin suht sõidu alguses tähele, et peale järjekordes ringristmikku läbimist läheb bensu hais järjest vängemaks
põhja alt just otse välja tilkumist ei täheldanud AGA panin hiljem tähele sellist pilt kus ümber bensu korgi oli niiske ja "voolamise" jäljed viisid kuni tagumise nurgani ja porilapakani. kuna kasutusel on ajutine kork siis kas paagi kork peaks olema tihe s.t. kas sellel autol võib torust üle ajada ?
sõit siis mööda ringteed just pikk ei ole aga mõtlemiseks aega jagus ja mõtted olid seinast seina
ark´is järjekorda ei pannud tähele s.t. tehno osakonna uksetaga polnud ühtegi autot ja suundusin siis kohe asja kallale
soov oli siis viia kooskõlla tegelik olukord ja paberid s.t. mootori vahetus.
teiseks soovisin suurendada ka haagise lubatud masse viidates suuremale mootorile
esimene asi enne autot vaatamata ja vastates küsimuseele mis mootorid ehk et 1,6-lt 2,0-le hakkas tulema juba "EI" "ei mängi välja" "vaja teha ümberehituse avaldus" jne. aga seletasin siis uuesti: mis, kus kuidas jms. kästi ka lõpuks sisse sõita.
tulemus oli see, et lõpuks hakkas valgus paistma ja suurem uurimistöö tulemusena erinevates andmetes tuletasim lõpuks mootri töömahu ja võimsuse
tegime avalduse ümberehituseks ja vormistasime registreerimiseelse ülevaatuse.
muidugi see mudelinimetus Caravelle hakkas ka kohe ametnikule silma ja see polevat õige
lõpuks see ikkagi jäi sinna sisse kuna muidu viies mudelinimetuse type 2 või T2 või mis iganes selliseks olevat haagse massid üldse null.
seega haagise masse ma muuta ei saanud ja selleks on vaja tootja/esinada tõendit või mis iganes dokumenti mis määrab need andmed.
küsimus suurele ringile kas on kogemusi nt. moller autoga suhtlemisel või kust saaks vastava paberi millega võiks ark´i tagasi pöörduda.
aga see selleks - lõpuks sain leti taha jälle kus siis kõik rohelisele paberile vormistati
märkuste lahtris siis et mitmevärviline ja ümberehituse kood.
ah jah numbri valisin kah väikese - maitse asi.
tagasiteel oli küll bensukat vähem tunda aga võimalik, et harjusin juba ära.
kodus tegin siis esimese suurema ülevaatuse niisama ümber auto ja seest ja alt ja ...
mitte väga tehnilist ehk loksutada ja kangutada ei saanud veel.
ja selle tulemusena hakkan jälle kolama poodides ja osasid juurde tellima ise õnnelik aga rahakott just mitte
päris hommikul vara ei läinud aga ikka enne lõunat, et vältida suuramat järjekorda
esmalt jälle tanklast läbi ja siis teele.
valisin Saue ja sõit oli ümber linna mööda ringteed stardiga Loo´lt siis.
panin suht sõidu alguses tähele, et peale järjekordes ringristmikku läbimist läheb bensu hais järjest vängemaks
põhja alt just otse välja tilkumist ei täheldanud AGA panin hiljem tähele sellist pilt kus ümber bensu korgi oli niiske ja "voolamise" jäljed viisid kuni tagumise nurgani ja porilapakani. kuna kasutusel on ajutine kork siis kas paagi kork peaks olema tihe s.t. kas sellel autol võib torust üle ajada ?
sõit siis mööda ringteed just pikk ei ole aga mõtlemiseks aega jagus ja mõtted olid seinast seina
ark´is järjekorda ei pannud tähele s.t. tehno osakonna uksetaga polnud ühtegi autot ja suundusin siis kohe asja kallale
soov oli siis viia kooskõlla tegelik olukord ja paberid s.t. mootori vahetus.
teiseks soovisin suurendada ka haagise lubatud masse viidates suuremale mootorile
esimene asi enne autot vaatamata ja vastates küsimuseele mis mootorid ehk et 1,6-lt 2,0-le hakkas tulema juba "EI" "ei mängi välja" "vaja teha ümberehituse avaldus" jne. aga seletasin siis uuesti: mis, kus kuidas jms. kästi ka lõpuks sisse sõita.
tulemus oli see, et lõpuks hakkas valgus paistma ja suurem uurimistöö tulemusena erinevates andmetes tuletasim lõpuks mootri töömahu ja võimsuse
tegime avalduse ümberehituseks ja vormistasime registreerimiseelse ülevaatuse.
muidugi see mudelinimetus Caravelle hakkas ka kohe ametnikule silma ja see polevat õige
lõpuks see ikkagi jäi sinna sisse kuna muidu viies mudelinimetuse type 2 või T2 või mis iganes selliseks olevat haagse massid üldse null.
seega haagise masse ma muuta ei saanud ja selleks on vaja tootja/esinada tõendit või mis iganes dokumenti mis määrab need andmed.
küsimus suurele ringile kas on kogemusi nt. moller autoga suhtlemisel või kust saaks vastava paberi millega võiks ark´i tagasi pöörduda.
aga see selleks - lõpuks sain leti taha jälle kus siis kõik rohelisele paberile vormistati
märkuste lahtris siis et mitmevärviline ja ümberehituse kood.
ah jah numbri valisin kah väikese - maitse asi.
tagasiteel oli küll bensukat vähem tunda aga võimalik, et harjusin juba ära.
kodus tegin siis esimese suurema ülevaatuse niisama ümber auto ja seest ja alt ja ...
mitte väga tehnilist ehk loksutada ja kangutada ei saanud veel.
ja selle tulemusena hakkan jälle kolama poodides ja osasid juurde tellima ise õnnelik aga rahakott just mitte
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
täitsa nõus eks nii tulebki tehajeff01 kirjutas:Arvan, et oleks vist vaja mootor maha võtta kui sidurit ostma hakkad sest sidurikombinatsioone on palju.
Põrnikatel on igasugu pisemaid ka kuid bussil vist sellised variandid: 200mm / 205mm / 210mm / 215mm / 228mm
Sidurikorve on survelaagri kontaktpinna osas vähemalt 4 erinevat (Mis ei välista nende kasututsvõimalust eri kombinatsioonidena)
täna oli olukord kus esimese käiguga startides hakkas rapuatama/väristama ehk siis ketas otsas
karpad on sellised kui need pildid midagi ütlevadjeff01 kirjutas:Karpad: 2 on parem aga tee need endale interneti abiga selgeks, aja sünkrooni ja seadesse
ja eelmainitud õhufiltri paigaldus on selline
mida mõtled sünkrooni ja seadesse ? ehk hetkel käib ühtlaselt nii külmalt kui soojalt (külmalt siis niivõrd kuivõrd külmalt)
ja edasi liigub mehe moodi - rohkem ei oska kosta hetkel.
uksetihendid on mul kah jah kulunud ja katkijeff01 kirjutas:Tihendid: kahjuks ma ei tea konkreetselt nende kohta kuid brasiilia toodang on kummi osas ajast aega kehvemapoolne olnud. uksetihendid jne on kõik nii, et noh päris takunöör ta pole aga esimene aasta ta ei seisa vahel, uks ei lähe kinni, teine aasta on sõidetav kuid juba ripendavad katkised otsad ja kolmas aasta puhub taas tuul
aga aknatihenditest üks näide
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
vedrustus ja amordid tunduvad OK s.t. üle teekünnise sõites on see mu autopargis kõikse sujuvama "põrkega"
AGA kriuksub rsk.
mida teha kas torsioonid on vaja korrastada või vahetada ?
sry. lolle küsimusi on rohkemgi aga remondimanual mis tellitud on pole veel saabunud
mida eelistada või mida välistada sillapudinate tootjate seast
leidub seal EMPI, SSP, uniparts, meyle, jne.
ja siis veel see suur küsimus
kas madaldada või mitte - kiusatus on madaldada
AGA kriuksub rsk.
mida teha kas torsioonid on vaja korrastada või vahetada ?
sry. lolle küsimusi on rohkemgi aga remondimanual mis tellitud on pole veel saabunud
mida eelistada või mida välistada sillapudinate tootjate seast
leidub seal EMPI, SSP, uniparts, meyle, jne.
ja siis veel see suur küsimus
kas madaldada või mitte - kiusatus on madaldada
Re: caravelle T2 ´76 - MeelisV
käigukast on selline kui see pilt midagi ütlebkaupz kirjutas:....
Kas käigukastil on 6-ribi korpuse välisküljel, peaks olema 2.0 kast madalamate pööretega ?