Oh seda originaali võimsust ei tea ja seda pole vaja ka teada
See plokikaas on suht haruldane ja mõttetu tükk originaalis (samalt poolt sisse ja välja) mis vist üldse 1,8 liitrise oma ja omab MEH pritse pihusti kohti....mina pole sellist mootorit näinudki tegelikult....tean vaid 55karpakat, 66 monopritset ja 85 täispritset 95 ja 102 kw on 1,8 ja 2,0 16V kaaned.
Plokk 2 liitrine.....ilmselt mingi b3 passat
ehk siis 66kwse pealt?
Aga pmt on see mootor Vormel estonia pealt...erinevad inimesed pakuvad neile erinevat võimsust (1 estonia põhjal põrnikas on eestis veel mis sarnast 8V volkari motot omab) ja tolle kohta olen kuulnud omavat 160-180hp Selle mootori kohta väitnud selle ehitaja eelmisele omanikule 180-200 hobujõudu.
Mul on tööjuures hetkel 1 dualweberitel põrr mis teisega asfaldil saba liputab ja kui ma nende kahe mootori düüse võrdlen ja lisan veel selle, et sel põrnikal on segu väga rikas siis tundub VÄHEMALT 30-50% rohkem jõudu sel kaheliitrisel....Kuna minu autol on kolmas käik teisele veidi lähemal kui stockis siis eeldan sama.....aga noh....kolmandaga
Õnneks on kastis ka piiratud libisemisega differ siis võiks seda sideways funi veel enam olla kuid peab kastiga ettevaatlik olema.
Mootoris on F3 nukk - mida iganes see siis tähendab oli see Vormel Estonia mingites klassides keelatud. Nukkvõlli asend on reguleeritav, klapivedrud on ilmselt jäigemad ja nuka profiil selline, et selle ringi käimiseks on plokikaantki freesitud
Käiguvahetuse märge oli tahhomeetril 8000 juurde seatud.
Peas on suuremad klapid, veidi on timmitud ka porte kuid ega selle plokikaanega midagi suurt enamat enam välja ei võlu....aga mine sa tea...ehk see keerukoht karpamotole isegi kasuks. Starteri vedamise järgi eeldan üsna raju surveastet....peab vist 6V starteri leidma, et kasvõi suitsedes jõuaks vedada.
Sidur vist miski keraamiline, korv tugevdatud, hydrauliline
Vedrustus igatpidi reguleeritav...kui ei eksi siis koni / Bilstein coiloverid
Sillad 100% miskit muud kui stock. Uniballidel õõtshargid, golfi roolilatt, muudetud amordikannud, 4x ketas, 5x112, topelt vedruplaat torsoonlati otsas jne.
Töö on olnud vinge ja paistab, et mees on teadnud täpselt mida soovib (No se oli ka tema kolmas rallipõrnikas)
Minu töö on vaid KÕIK lahti, KÕIK korralikult puhastada-määrida - kokku ja loota, et rooste pole liialt liiga teinud.
Askeldan....