vw 1302 rallikas
Moderaator: ingmar
vw 1302 rallikas
Mõni aeg tagasi ütlesin lahti headest peresuhetest, stabiilsest majanduslikust seisust ja suurest ajavarust mida omasin.
Läksin ära tooma seda:
Ja ära ma ta tõingi:
Noh...eks 1 aasta võistlemist ja 9 aastat seismist täpselt seda autoga teebki
Nüüd siis eesmärgiks ükshaaval kõikide sõlmede seisukorrast aimu saada, need vajadusel üle käia (vajadust jagub) ja kokku tagasi lapata...veidi värvi...vb veidi pahtlit ja OI OI kui palju aega ja raha
Eesmärk : Selle aasta lume ja jäärajad
Läksin ära tooma seda:
Ja ära ma ta tõingi:
Noh...eks 1 aasta võistlemist ja 9 aastat seismist täpselt seda autoga teebki
Nüüd siis eesmärgiks ükshaaval kõikide sõlmede seisukorrast aimu saada, need vajadusel üle käia (vajadust jagub) ja kokku tagasi lapata...veidi värvi...vb veidi pahtlit ja OI OI kui palju aega ja raha
Eesmärk : Selle aasta lume ja jäärajad
Re: vw 1302 rallikas
Nähes ühes teises foorumis paar päeva tagasi neid velgi müügis,siis oli pilt selge,et Roosi rallikas läks õigesse kohta Edu ja jaksu!Punase saad nüüd doonoriks jätta.Kas vesimootor jääb paika?
Re: vw 1302 rallikas
Punane plekkide doonoriks kollasele, silladoonoriks musta-punasele
ja see:
Vesiveski jääb paika. See tundub liiga raju, et seda sealt kõrvaldada. (Eeldan sealt vähemalt 150 hobujõudu....optimistid räägivad kahesajast ) Ma küll olen öelnud et alla 16v ja crossflow pole plokikaas millekski kõlbulik kuid nüüd on tekkinud sportlik huvi mässata karburaatorite ja sellise plokikaanega, mille looja ilmselt kukkunud oli F3 nukkvõll ja suured klapid on leevendavaks faktoriks Nukk on koguni nii raju, et plokikaant on omajagu freesitud, et see üldse ringi käiks.
Karpade tihendisetid on kohal ja juba koha leidnud 2nädalt naftas leotatud karburaatorites mis suure vaevaga said käima harjutatud....nendeks siis 30neste ventidega 40nesed weber dcoe´d mis olen endale üsna selgeks teinud
4x ketaspidur on alt võetud ja kõik kettad üle treitud, kolvid liikuma aidatud, supportid pritsitud, värvitud ja ootavad silladetailide värvimist ja alla keeramist. Piduri ja siduri töösilindrid eemaldatud, puhatsatud ja taas kokku pandud.
mootor käib ringi, nukkvõll paistis ilus ja loodan väga, et pääsen selle lahti võtmisest
Sidur pidavat hoolet nõudma....kui ei eksi on seal keraamiline ketas + HD korv....läbimõõdust pole halli aimugi,liigutatakse hydrauliliselt.
Käigukast saab õlivahetuse ja püüan teda ühes tükis hoida....ülekanded muudetud ja juppe poleks kusagilt võtta siitpoolt maakera.
Veljed müügis vaid seetõttu, et mul osa raha veel auto eest maksmata ja püüan seda kokku kraapida ilma et töö seisma jääks. Pole ka plaanis kruusa sõita ja naudin suvel teist põrnikat rohkem.
Sinu esitiivad broneeriksin omale kui nad veel alles
üldmulje oli peale esimest päeva tegelikult selline, et mida ma küll kokku kraapisin sest mitte ükski pedaal kolmest ei liikunud, mitte ükski pidur ei pidurdanud, mitte ükski esisilla uniball polnud roostest puremata jne jne jne
ja see:
Vesiveski jääb paika. See tundub liiga raju, et seda sealt kõrvaldada. (Eeldan sealt vähemalt 150 hobujõudu....optimistid räägivad kahesajast ) Ma küll olen öelnud et alla 16v ja crossflow pole plokikaas millekski kõlbulik kuid nüüd on tekkinud sportlik huvi mässata karburaatorite ja sellise plokikaanega, mille looja ilmselt kukkunud oli F3 nukkvõll ja suured klapid on leevendavaks faktoriks Nukk on koguni nii raju, et plokikaant on omajagu freesitud, et see üldse ringi käiks.
Karpade tihendisetid on kohal ja juba koha leidnud 2nädalt naftas leotatud karburaatorites mis suure vaevaga said käima harjutatud....nendeks siis 30neste ventidega 40nesed weber dcoe´d mis olen endale üsna selgeks teinud
4x ketaspidur on alt võetud ja kõik kettad üle treitud, kolvid liikuma aidatud, supportid pritsitud, värvitud ja ootavad silladetailide värvimist ja alla keeramist. Piduri ja siduri töösilindrid eemaldatud, puhatsatud ja taas kokku pandud.
mootor käib ringi, nukkvõll paistis ilus ja loodan väga, et pääsen selle lahti võtmisest
Sidur pidavat hoolet nõudma....kui ei eksi on seal keraamiline ketas + HD korv....läbimõõdust pole halli aimugi,liigutatakse hydrauliliselt.
Käigukast saab õlivahetuse ja püüan teda ühes tükis hoida....ülekanded muudetud ja juppe poleks kusagilt võtta siitpoolt maakera.
Veljed müügis vaid seetõttu, et mul osa raha veel auto eest maksmata ja püüan seda kokku kraapida ilma et töö seisma jääks. Pole ka plaanis kruusa sõita ja naudin suvel teist põrnikat rohkem.
Sinu esitiivad broneeriksin omale kui nad veel alles
üldmulje oli peale esimest päeva tegelikult selline, et mida ma küll kokku kraapisin sest mitte ükski pedaal kolmest ei liikunud, mitte ükski pidur ei pidurdanud, mitte ükski esisilla uniball polnud roostest puremata jne jne jne
Re: vw 1302 rallikas
Tegelikult on eelmistest piltidest ca 2 nädalat möödas ja ma pole niisama mune laiaks istunud
Täna sai juba ~30 sekundi jagu möirgeid kuulatud
Täna sai juba ~30 sekundi jagu möirgeid kuulatud
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: vw 1302 rallikas
mille mootor kunagi olnud on ? suurus ja võimsus originaalis ?
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: vw 1302 rallikas
Oh seda originaali võimsust ei tea ja seda pole vaja ka teada
See plokikaas on suht haruldane ja mõttetu tükk originaalis (samalt poolt sisse ja välja) mis vist üldse 1,8 liitrise oma ja omab MEH pritse pihusti kohti....mina pole sellist mootorit näinudki tegelikult....tean vaid 55karpakat, 66 monopritset ja 85 täispritset 95 ja 102 kw on 1,8 ja 2,0 16V kaaned.
Plokk 2 liitrine.....ilmselt mingi b3 passat ehk siis 66kwse pealt?
Aga pmt on see mootor Vormel estonia pealt...erinevad inimesed pakuvad neile erinevat võimsust (1 estonia põhjal põrnikas on eestis veel mis sarnast 8V volkari motot omab) ja tolle kohta olen kuulnud omavat 160-180hp Selle mootori kohta väitnud selle ehitaja eelmisele omanikule 180-200 hobujõudu.
Mul on tööjuures hetkel 1 dualweberitel põrr mis teisega asfaldil saba liputab ja kui ma nende kahe mootori düüse võrdlen ja lisan veel selle, et sel põrnikal on segu väga rikas siis tundub VÄHEMALT 30-50% rohkem jõudu sel kaheliitrisel....Kuna minu autol on kolmas käik teisele veidi lähemal kui stockis siis eeldan sama.....aga noh....kolmandaga Õnneks on kastis ka piiratud libisemisega differ siis võiks seda sideways funi veel enam olla kuid peab kastiga ettevaatlik olema.
Mootoris on F3 nukk - mida iganes see siis tähendab oli see Vormel Estonia mingites klassides keelatud. Nukkvõlli asend on reguleeritav, klapivedrud on ilmselt jäigemad ja nuka profiil selline, et selle ringi käimiseks on plokikaantki freesitud Käiguvahetuse märge oli tahhomeetril 8000 juurde seatud.
Peas on suuremad klapid, veidi on timmitud ka porte kuid ega selle plokikaanega midagi suurt enamat enam välja ei võlu....aga mine sa tea...ehk see keerukoht karpamotole isegi kasuks. Starteri vedamise järgi eeldan üsna raju surveastet....peab vist 6V starteri leidma, et kasvõi suitsedes jõuaks vedada.
Sidur vist miski keraamiline, korv tugevdatud, hydrauliline
Vedrustus igatpidi reguleeritav...kui ei eksi siis koni / Bilstein coiloverid
Sillad 100% miskit muud kui stock. Uniballidel õõtshargid, golfi roolilatt, muudetud amordikannud, 4x ketas, 5x112, topelt vedruplaat torsoonlati otsas jne.
Töö on olnud vinge ja paistab, et mees on teadnud täpselt mida soovib (No se oli ka tema kolmas rallipõrnikas)
Minu töö on vaid KÕIK lahti, KÕIK korralikult puhastada-määrida - kokku ja loota, et rooste pole liialt liiga teinud.
Askeldan....
See plokikaas on suht haruldane ja mõttetu tükk originaalis (samalt poolt sisse ja välja) mis vist üldse 1,8 liitrise oma ja omab MEH pritse pihusti kohti....mina pole sellist mootorit näinudki tegelikult....tean vaid 55karpakat, 66 monopritset ja 85 täispritset 95 ja 102 kw on 1,8 ja 2,0 16V kaaned.
Plokk 2 liitrine.....ilmselt mingi b3 passat ehk siis 66kwse pealt?
Aga pmt on see mootor Vormel estonia pealt...erinevad inimesed pakuvad neile erinevat võimsust (1 estonia põhjal põrnikas on eestis veel mis sarnast 8V volkari motot omab) ja tolle kohta olen kuulnud omavat 160-180hp Selle mootori kohta väitnud selle ehitaja eelmisele omanikule 180-200 hobujõudu.
Mul on tööjuures hetkel 1 dualweberitel põrr mis teisega asfaldil saba liputab ja kui ma nende kahe mootori düüse võrdlen ja lisan veel selle, et sel põrnikal on segu väga rikas siis tundub VÄHEMALT 30-50% rohkem jõudu sel kaheliitrisel....Kuna minu autol on kolmas käik teisele veidi lähemal kui stockis siis eeldan sama.....aga noh....kolmandaga Õnneks on kastis ka piiratud libisemisega differ siis võiks seda sideways funi veel enam olla kuid peab kastiga ettevaatlik olema.
Mootoris on F3 nukk - mida iganes see siis tähendab oli see Vormel Estonia mingites klassides keelatud. Nukkvõlli asend on reguleeritav, klapivedrud on ilmselt jäigemad ja nuka profiil selline, et selle ringi käimiseks on plokikaantki freesitud Käiguvahetuse märge oli tahhomeetril 8000 juurde seatud.
Peas on suuremad klapid, veidi on timmitud ka porte kuid ega selle plokikaanega midagi suurt enamat enam välja ei võlu....aga mine sa tea...ehk see keerukoht karpamotole isegi kasuks. Starteri vedamise järgi eeldan üsna raju surveastet....peab vist 6V starteri leidma, et kasvõi suitsedes jõuaks vedada.
Sidur vist miski keraamiline, korv tugevdatud, hydrauliline
Vedrustus igatpidi reguleeritav...kui ei eksi siis koni / Bilstein coiloverid
Sillad 100% miskit muud kui stock. Uniballidel õõtshargid, golfi roolilatt, muudetud amordikannud, 4x ketas, 5x112, topelt vedruplaat torsoonlati otsas jne.
Töö on olnud vinge ja paistab, et mees on teadnud täpselt mida soovib (No se oli ka tema kolmas rallipõrnikas)
Minu töö on vaid KÕIK lahti, KÕIK korralikult puhastada-määrida - kokku ja loota, et rooste pole liialt liiga teinud.
Askeldan....
Re: vw 1302 rallikas
Kuna kõigel on oma iga siis sai autost välja aetud kõik torud, voolikud, juhtmed ja muu sodi. Vahepeal vaatasin ka neid iseehitatud küljetaskuid kriitilise pilguga ja kui kruvika pahtli mõra vahele lükkasin murdus 4cm paks kilogrammine tükk pahtlit lahti :S igatahes otsustasin taga küljepaneelid asendada ja sellega ca 10 kaalu kokku hoida....mis tagaosalt võttes on kullahinnaga. Viimasena saagisin välja ka koleda armatuuri, et teha ruumi uuele.
Plaanis turvapuurile paar toru lisada, et sellega saaks seotud ka esimesed amordikannud....hüpped on nina juba omajagu kahjustanud.
nii, et doonorilt tulevad siis tagatiivad, taga küljed, tagaluuk, uksed...kapott....kahju, et doonoril nina pole.....oleks ka tolle tükke vaja ja olekski kõik peale katuse mujalt pärit
Plaanis turvapuurile paar toru lisada, et sellega saaks seotud ka esimesed amordikannud....hüpped on nina juba omajagu kahjustanud.
nii, et doonorilt tulevad siis tagatiivad, taga küljed, tagaluuk, uksed...kapott....kahju, et doonoril nina pole.....oleks ka tolle tükke vaja ja olekski kõik peale katuse mujalt pärit
Re: vw 1302 rallikas
selline ühestükis nina on sakslasel juba väga pikka aega müügis,ehk tasub uurida:
http://www.ebay.de/itm/VW-KAFER-GFK-FLI ... 20ee250f80" onclick="window.open(this.href);return false; .Korralikud esitiivad saad minult
http://www.ebay.de/itm/VW-KAFER-GFK-FLI ... 20ee250f80" onclick="window.open(this.href);return false; .Korralikud esitiivad saad minult
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: vw 1302 rallikas
ehk et lammutamine täies hoos. Neid pilte on väga hea vaadata ja nende järgi atra seada
pahtlihunnik on üpris optimistlik - rallikal ei julgeks küll sellise asja head püsimist oodata ning nagu mõra-viitest aru saan, siis praktika ka seda räägib...
pahtlihunnik on üpris optimistlik - rallikal ei julgeks küll sellise asja head püsimist oodata ning nagu mõra-viitest aru saan, siis praktika ka seda räägib...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: vw 1302 rallikas
Hetkel käib salongi puhastamine 10+ aastat vanast värvist mis igaltpoolt iseenesest juba lahti kuid mille alt üsnapalju pindmist roostet välja tuleb.
Auto sai omale "uue" starteri kuna vanas ilmnesid siiski esmapilgul varjatud vead mida kõrvaldada pole otstarbekas.
veab ikka hoopis teistmoodi ringi ja täna sai esimesed prooviminutid viies-kuues osas käidud. Käivitub hetkega peale mõningast karpade regulli. Reguleerisin vaakumid nii võrdseks kui andis.....kahjuks on ühe karpa võll veidi kõver ja ideaalseks ei saanud.... (Ilmselt sai liigutama õpetades liialt jõudu kasutatud) kuid käib juba kenasti kõigi nelja silindriga ka madalama tühikäiguga. Tegin liikuvat pilti ka mille lisan hiljem
Pühapäeval lõikasin ka doonorilt küljepaneelid ära ja need loodan nädala jooksul paika panna ja edaspidised tööd on siis nüüd ehitamine mitte lammutamine
EDIT:
https://www.youtube.com/watch?v=IJ2aSra3M4A[/video]
Auto sai omale "uue" starteri kuna vanas ilmnesid siiski esmapilgul varjatud vead mida kõrvaldada pole otstarbekas.
veab ikka hoopis teistmoodi ringi ja täna sai esimesed prooviminutid viies-kuues osas käidud. Käivitub hetkega peale mõningast karpade regulli. Reguleerisin vaakumid nii võrdseks kui andis.....kahjuks on ühe karpa võll veidi kõver ja ideaalseks ei saanud.... (Ilmselt sai liigutama õpetades liialt jõudu kasutatud) kuid käib juba kenasti kõigi nelja silindriga ka madalama tühikäiguga. Tegin liikuvat pilti ka mille lisan hiljem
Pühapäeval lõikasin ka doonorilt küljepaneelid ära ja need loodan nädala jooksul paika panna ja edaspidised tööd on siis nüüd ehitamine mitte lammutamine
EDIT:
https://www.youtube.com/watch?v=IJ2aSra3M4A[/video]
Re: vw 1302 rallikas
Kuna väljalase kütab ikka meeletult sisselaset siis sai midagi "ette võetud"
No eks oli seal ka enne "tore" lahendus:
Salong 70% puhastatud lahtisest värvist, mustusest ja ebavajalikust. (12h on traatkettaga lihvitud)
Loodan nädalaga seestpoolt värvi selga saada
No eks oli seal ka enne "tore" lahendus:
Salong 70% puhastatud lahtisest värvist, mustusest ja ebavajalikust. (12h on traatkettaga lihvitud)
Loodan nädalaga seestpoolt värvi selga saada
Re: vw 1302 rallikas
On vahepealt midagi põnevat toimunud?
Vahetuse võimalus: teise rääkiva sõiduki vastu
Re: vw 1302 rallikas
Kahjuks mitte midagi millest oleks mõtet pilti teha
Olen ettevalmistusi teinud selleks, et kui kord seest saan värvitud oleks sisse panna iste, hüdrokäsa, uus armatuur, kellad, koobastesse uued pidurid jne jne jne. Ükshaaval jupikesi pildistada ei viitsi ja salongi värvimine on jäänud selle taha, et kellelgi oli vaja mulle soojamaareis kinkida minuga eelnevalt konsulteerimata ja nüüd olen sunnitud viimase siin oldud nädala jooksul kliendi autodele keskenduma.
Olen ettevalmistusi teinud selleks, et kui kord seest saan värvitud oleks sisse panna iste, hüdrokäsa, uus armatuur, kellad, koobastesse uued pidurid jne jne jne. Ükshaaval jupikesi pildistada ei viitsi ja salongi värvimine on jäänud selle taha, et kellelgi oli vaja mulle soojamaareis kinkida minuga eelnevalt konsulteerimata ja nüüd olen sunnitud viimase siin oldud nädala jooksul kliendi autodele keskenduma.
Re: vw 1302 rallikas
Oma auto progress minimaalne kuid talv pole veel ka käes
Kuna selle põllurallika väljanägemine võib olla "laines ja loppis apelsininahaga kärakas" nagu keskmine eesti põrnikas siis lasin tuttavatel noortel poistel kätt harjutada
Eisotsa veel pole leidnud......
Kuna selle põllurallika väljanägemine võib olla "laines ja loppis apelsininahaga kärakas" nagu keskmine eesti põrnikas siis lasin tuttavatel noortel poistel kätt harjutada
Eisotsa veel pole leidnud......