Suure tiivaga 1300
Postitatud: N Sept 25, 2014 10:40 pm
Aeg nii kaugel, et panen oma halva tuju peletaja kah siia teistele vaatamiseks ja arvamuseavaldamiseks välja.
Tegu siis 1300 aastast 72. mis minukätte jõudis eelmise aasta sügisel sellisena. Pealevaadates isegi ühes tükis, aga astmelauad ja põhi üsna pehmed ja augulised, samuti mootor ei tahtnud külmana kohe kuidagi ellu ärgata ja kui ärkas siis hirmsa plekikolinaga jahutuskojast. Natuke lammutades selgus, et jahutusventilaator käib vastu koda.
Aasta jooksul mis Ma seda aparaati omanud olen, on ühteist ka tehtud ja vähe sõitagi saanud.
Kuna autos päevauudiseid miski ei mänginud sai sisse ostetud ajastutruu golf I orginaal raadio. Üks hommik leitsin foorumi müüginurgast EMPI 8-SPOKE replica veljed mis auto suure tagatiivaga hästi kokku istuvad. Rehvidki pärinesid 90nendate keskpaigast, ning sai alla soetatud nankangi lamellid, et vajadusel saaks aastaringselt sõita.
Sai tehtud ka väike tellimus ESC kaudu ja peagi saabusid uus kütusepaak ja tasemeandur, ning jahutusventilaator.
Samuti sai vehetatud roostes reflektoritega orginaal tuled Golf I H4 tulede vastu.
Edasi sai mindud mootori kallale, et ventikas ära vahetada ja uurida kehva käivitamise põhjuseid.
Vahetatud said küünlajuhtmed koos küünaldega, samuti karpatihendid ja klapivahed reguleeritud.
Käivitamise sai sellega paremaks, aga järgnes paukumine mootorist.
Egasmidagi, sai mootor maha kisutud ja selgus, et klapid ei pea.
Edasi juba kaaned remonti ja uus tellimus ESC kaudu teele. Seekord siis mootori tihendite kpl. Vahepeal sai osta.ee kaudu muretsetud veel kollased udutuled, mis annab masinale õige näo.
Peale pika ootamist saabusid kaaned remondist tagasi ja sai esimesed sõidud tehtud!
Tegu siis 1300 aastast 72. mis minukätte jõudis eelmise aasta sügisel sellisena. Pealevaadates isegi ühes tükis, aga astmelauad ja põhi üsna pehmed ja augulised, samuti mootor ei tahtnud külmana kohe kuidagi ellu ärgata ja kui ärkas siis hirmsa plekikolinaga jahutuskojast. Natuke lammutades selgus, et jahutusventilaator käib vastu koda.
Aasta jooksul mis Ma seda aparaati omanud olen, on ühteist ka tehtud ja vähe sõitagi saanud.
Kuna autos päevauudiseid miski ei mänginud sai sisse ostetud ajastutruu golf I orginaal raadio. Üks hommik leitsin foorumi müüginurgast EMPI 8-SPOKE replica veljed mis auto suure tagatiivaga hästi kokku istuvad. Rehvidki pärinesid 90nendate keskpaigast, ning sai alla soetatud nankangi lamellid, et vajadusel saaks aastaringselt sõita.
Sai tehtud ka väike tellimus ESC kaudu ja peagi saabusid uus kütusepaak ja tasemeandur, ning jahutusventilaator.
Samuti sai vehetatud roostes reflektoritega orginaal tuled Golf I H4 tulede vastu.
Edasi sai mindud mootori kallale, et ventikas ära vahetada ja uurida kehva käivitamise põhjuseid.
Vahetatud said küünlajuhtmed koos küünaldega, samuti karpatihendid ja klapivahed reguleeritud.
Käivitamise sai sellega paremaks, aga järgnes paukumine mootorist.
Egasmidagi, sai mootor maha kisutud ja selgus, et klapid ei pea.
Edasi juba kaaned remonti ja uus tellimus ESC kaudu teele. Seekord siis mootori tihendite kpl. Vahepeal sai osta.ee kaudu muretsetud veel kollased udutuled, mis annab masinale õige näo.
Peale pika ootamist saabusid kaaned remondist tagasi ja sai esimesed sõidud tehtud!