1. leht 2-st

Suure tiivaga 1300

Postitatud: N Sept 25, 2014 10:40 pm
Postitas Laomel
Aeg nii kaugel, et panen oma halva tuju peletaja kah siia teistele vaatamiseks ja arvamuseavaldamiseks välja.
Tegu siis 1300 aastast 72. mis minukätte jõudis eelmise aasta sügisel sellisena.
17.jpg
18.jpg
16.jpg
Pealevaadates isegi ühes tükis, aga astmelauad ja põhi üsna pehmed ja augulised, samuti mootor ei tahtnud külmana kohe kuidagi ellu ärgata ja kui ärkas siis hirmsa plekikolinaga jahutuskojast. Natuke lammutades selgus, et jahutusventilaator käib vastu koda.

Aasta jooksul mis Ma seda aparaati omanud olen, on ühteist ka tehtud ja vähe sõitagi saanud.

Kuna autos päevauudiseid miski ei mänginud sai sisse ostetud ajastutruu golf I orginaal raadio.
20.jpg
Üks hommik leitsin foorumi müüginurgast EMPI 8-SPOKE replica veljed mis auto suure tagatiivaga hästi kokku istuvad.
21.jpg
Rehvidki pärinesid 90nendate keskpaigast, ning sai alla soetatud nankangi lamellid, et vajadusel saaks aastaringselt sõita.
Sai tehtud ka väike tellimus ESC kaudu ja peagi saabusid uus kütusepaak ja tasemeandur, ning jahutusventilaator.
Samuti sai vehetatud roostes reflektoritega orginaal tuled Golf I H4 tulede vastu.

Edasi sai mindud mootori kallale, et ventikas ära vahetada ja uurida kehva käivitamise põhjuseid.
Vahetatud said küünlajuhtmed koos küünaldega, samuti karpatihendid ja klapivahed reguleeritud.
Käivitamise sai sellega paremaks, aga järgnes paukumine mootorist.
Egasmidagi, sai mootor maha kisutud ja selgus, et klapid ei pea.
Edasi juba kaaned remonti ja uus tellimus ESC kaudu teele. Seekord siis mootori tihendite kpl.
15.jpg
12.jpg
14.jpg
Vahepeal sai osta.ee kaudu muretsetud veel kollased udutuled, mis annab masinale õige näo.
Peale pika ootamist saabusid kaaned remondist tagasi ja sai esimesed sõidud tehtud!

Re: Suure tiivaga 1300

Postitatud: R Sept 26, 2014 10:25 pm
Postitas kaupz
Paistab et masin on heades kätes.
Raadio lahendus on 5+ (ma ei tea miks ma originaali [ka raadio augu] säilitamise poolt olen).

Esiklaasi kleepsu panid ise, kui nii siis millal välimus sellega kooskõlla viiakse ?

Re: Suure tiivaga 1300

Postitatud: L Sept 27, 2014 9:45 pm
Postitas Laomel
Kleepsu paigaldas eelmine omanik, kellel oligi plaanis välimus sellega kooskõlla viia.
Endal plaan koos keretöödega ka esiklaas koos kleepsuga väljavahetada.
Tallinna tänavad ei soosi just lowliferi elu elamist!

Re: Suure tiivaga 1300

Postitatud: E Sept 29, 2014 12:39 pm
Postitas jeff01
Asko vana auto vist.
Plokk paistab tuksis....nagu neil kõigil....mis plaanid ette võtta vändaliiniga? Saaled ka ikka uued tellisid?

Re: Suure tiivaga 1300

Postitatud: E Sept 29, 2014 10:08 pm
Postitas Laomel
Asko masin jah!
Mootoriga asi hetkel selline, et kaaned said remonditud ja asi hetkel töötab.
Edaspidi läheb aur kereremondile ja siis vaatab mis selle jõuallikaga peale hakata!

Re: Suure tiivaga 1300

Postitatud: E Sept 29, 2014 10:24 pm
Postitas Laomel
Kuna plaan kere laiali tõmmata sai veel mõned pildid tehtud.
1.jpg
5.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
Kahjuks läks üsna kiiresti pimedaks!

Re: Suure tiivaga 1300

Postitatud: E Sept 29, 2014 11:35 pm
Postitas kaupz
Kuidas üldse Põrnika mõtteni jõudsid?
Maantemuhk, Mini, Vana Volga või mõni muu variant ei käinud läbi?

Kõik lisad sobivad mõnusalt :tuld:
Ära viledega summuti torusid unusta, teagi kas neid tehasest pandi või leiutati hiljem. Aga see sirin on mõnus.

Tule vaata ja kuula põrnikad üle Türil 4.oktoober
http://www.beetle.ee/hooaja-lopp/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Suure tiivaga 1300

Postitatud: T Okt 07, 2014 9:53 pm
Postitas Laomel
Põrnika huvi tekkis minus juba lapsepõlves, kui naabrimees sellega igapäevaselt ringi põristas.
Teist nii äratuntava mootorihääle ja lihtsa disainiga, justkui lapse joonistatud, autot on raske leida!

Enne lumevaiba saabumist sai veel Lennusadamat külastatud ja mõne pildi klõpsitud!
DSC_9593.jpg
IMG_0726.jpg
DSC_9596.jpg
DSC_9598.jpg

Re: Suure tiivaga 1300

Postitatud: T Okt 07, 2014 10:40 pm
Postitas kaupz
:rock:

ma ei tea, mis teema selle/nende kollase lisatulega on,
kohati kasutati neid üksikuna, ja endal oli/on ka plaan, aga magasin maha kus olid koos "nokatsiga".

Re: Suure tiivaga 1300

Postitatud: E Okt 27, 2014 10:57 pm
Postitas Laomel
Nädalavahetusel jõudis õuepeale selline tore tükkike.
põhi.jpg

Re: Suure tiivaga 1300

Postitatud: T Okt 28, 2014 10:38 am
Postitas Teet
paistab korralik. Kuigi mitte tehasekorras ning keevitamised saaks paremini realiseerida.
mis tingimustel see tuli?

Re: Suure tiivaga 1300

Postitatud: T Okt 28, 2014 11:07 pm
Postitas Laomel
Eks tingimused selle ostuks olid lihtsad, kannad summa üle ja hoovipeale see jõuabki!
Aga tõsisemalt rääkides oli see osa autoostu kokkulepest, et kriitikat kannatava põhja koos õhukanalitega saan soliitse summa eest lisaks juurde. Lihtsalt erinevate asjade kokkulangemisel jõudis põhi minuni alles nüüd.
See andis ka tõuke hakkata kerega põhjalikumalt tegelema.
Hetkel siis masin sellises olekus.
kere2.jpg
Seest tühjaks visates paistis selline pilt, eks neid pehmeid kohti ikka jätkub
kere3.jpg
Ka tiibade alt on plekk üsna auguline
kere1.jpg

Re: Suure tiivaga 1300

Postitatud: K Okt 29, 2014 12:15 pm
Postitas jeff01
Loodame, et ei lähe nagu tavaliselt ja saab ikka kevadeks valmis.
Kui läheb nagu tavaliselt on varsti müügirubriigis tiksumas....müüa lahtivõetud põrnikas.

Re: Suure tiivaga 1300

Postitatud: K Okt 29, 2014 6:49 pm
Postitas Teet
taga tiibade all on nn tüüpmäda. Mu ülihästi säilinud põhjaga '66 omab seal kah huvitavaid asju. Sellest hädast tulebki (omaaegne?) põrnikaklubisse arvamise "stangetest" (millest ma muidugi ainult kuulnud olen) :)
kuna VIN-kood on põhja peal, siis Su omandis on nüüd ju kaks põrnikat :)
LKF lehel saab ainult VIN alusel aimu (mujal oli vist ka ka reg numbrit teada vaja), kas Su varupõhi on Eesti registris masinana alles:
https://vs.lkf.ee/pls/xlk/!sysadm.ic_ve ... .show_form" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Suure tiivaga 1300

Postitatud: L Veebr 28, 2015 11:39 pm
Postitas Laomel
Talv hakkab läbi saama ja ehk saab kevadel rohkem auto kallale!
hetkel on olukord selline, et kere on maha tõstetud ja ootele pandud!
DSC_9752.jpg
Siis sai ka näha kui roostest puretud põhi ikka on!
DSC_9754.jpg
Esisild sai autopeale tõstetud ja linna toodud, et lahti võtta ja kulunud ja vigased detailid välja vahetada.
Kui detailid lõpuks seinanajale sai pandud tuli põrandalt kaks lumelabida täit rauarikast mulda välja vedada.
DSC_9774.jpg
Seinale jäi auto valmimist ootama reg nr ja võti. Oleks võinud ka dokumendid sinna jätta, aga mine tea mis see niiskus nendega teeb.