VW Käfer 1600 Cabrio - 1980

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Kasutaja avatar
Ludvig
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 16
Liitunud: E Juun 04, 2007 3:15 pm
Asukoht: Rapla

VW Käfer 1600 Cabrio - 1980

Postitus Postitas Ludvig »

Tere,

Tegemist on teile tuttava masinaga ehk minu isa endise autoga. Sain selle kingituseks tema käest ja kavatsen ta ka perekonda jätta. Cupla on meil perekonnas juba aastast 1995, kui isa ta endale ostis ja üles ehitas. Auto on üle elanud nii häid kui ka halbu aegu aga alles ta on!

Nüüd kus masin seisab minu garaažis, tuleb ka temaga tegeleda. Loodan, et vajadusel leian ka klubist toetust ja abi, et põrnikal hing sees hoida.
Manused
Pildistatud 2007
Pildistatud 2007
Marko Põrnikaga.jpg (231.87 KiB) Vaadatud 26934 korda
Viimati muutis Ludvig, P Aug 24, 2014 12:59 am, muudetud 1 kord kokku.
Ludvig Junior
Kasutaja avatar
Ludvig
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 16
Liitunud: E Juun 04, 2007 3:15 pm
Asukoht: Rapla

Re: VW Käfer 1600 Cabrio

Postitus Postitas Ludvig »

Natuke ka tegemistest. Mõned aastad tagasi sai põhja tugevdatud, kuna hakkas teine mõnest kohast järgi andma.

Esialgu on plaanis teha hädapärased remonditööd ja edasi suur hooldus ning ongi suvi läbi. Saab natukenegi nautida! Järgmise hooaja alguseks loodan rohkemaga maha saada.

Homme tellin mõned varuosad ära ja edasi tuleb käed käiku lasta!

Vahetusele läheb:
  • *sisselaskekollektori tihendid, mis lekivad
    *õli ja õlifilter
    *õhufilter - tuleb ilus kroomse välimusega sportfilter
    *kütusefilter
    *kütuse taseme andur, mis valetab
    *küünlad - kurat teab millal neid viimati vahetati
    *küünalde juhtmed - ega nad kõik ühesugused ei ole seal, vist on häda pärast pandud
    *karburaator, mis on lagunenud ja oma aja ilmselt ära elanud
    *armatuur, kui leian ilusa või kui uus on mõistliku hinnaga
Karburaatoriks on hetkel SOLEX 34 PICT-3. Ei teagi, kas otsida kasutatud korralikku või tellida uus samasugune või midagi paremat?

Millised küünlad on parimad Cuplale? Mille järgi küünlad peaks tellima? Kust kohast ma mootorikoodi leian?

Veel on mure lähituledega. Kaitsmed on korras ja pirnid on korras. Tekkis küsimus, kas lähi- ja kaugtuledel on üks relee? Äkki on tulede lüliti kutu? Pargid lähevad põlema ja kaugtuled ka töötavad! Vool igatahes pirni pistikusse ei jõua!

Abiks on igasugused soovitused ja nõuanded!
Manused
Cupla garaažis ja valmis töödeks!
Cupla garaažis ja valmis töödeks!
Ludvig Junior
Kasutaja avatar
Hippy
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 238
Liitunud: P Apr 25, 2010 3:18 pm
Asukoht: Tallinn, Eesti
Kontakt:

Re: VW Käfer 1600 Cabrio - 1980

Postitus Postitas Hippy »

Miks arvad, et kaburator on "vanals jaanud" ja pead uue ostma? On ta k?ver voi erakordselt koleda valjanagemisega? Muudel juhtudel on abiks remkomplekt, milles on olemas koik vajalikud ja vahetamist vajavad vidinad.
prr 1956
T-1 1963
T-3 1990 doka
T-5 2009
Kasutaja avatar
Ludvig
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 16
Liitunud: E Juun 04, 2007 3:15 pm
Asukoht: Rapla

Re: VW Käfer 1600 Cabrio - 1980

Postitus Postitas Ludvig »

Aga ütle mulle siis, mis ma sinna puitpunni asemele peaks panema? Kunagi on sealt jupp kaduma läinud ja ega see eriti professionaalne lahendus ei ole! Minu teada remontkomplektis sellist osa ei ole kaasas. Mõned liikuvad osad karbussi küljes tunduvad ka liiga tilla-tõlla olema ja nagu ei täida oma funktsioooni.
Teiseks pean uurima, kas tal on keere ka alumise kinnituse juures alles, et ta ikka kinni seisaks.
Manused
Karburaator
Karburaator
Ludvig Junior
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: VW Käfer 1600 Cabrio - 1980

Postitus Postitas ingmar »

kiire otsingu peale sain infot Su puidust asjale. pole kunagi selliselt seda näinud, alati on seal "pime" ees olnud. aga neti kohaselt (ja teadaolevalt internet ei valeta) võib see vahest eest lennata. soovitati uus "pime" ette keevitada lihtsalt. igal juhul võiks olla kinni, soovitavalt metallselt ja mitte puidust

karpa kinnitus tekitab kindlasti probleeme. karpa ei istu õiges asendis ja sealt võib juba jamasid tekkida. tegelikult peaksid tikud olema karpa sees, jala sees on lihtsalt auk ja alt läheb mutter peale. kui teisiti ei saa, pane või ülevalt polt sisse ja alt kinni, saab ka parem
Kasutaja avatar
Ludvig
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 16
Liitunud: E Juun 04, 2007 3:15 pm
Asukoht: Rapla

Re: VW Käfer 1600 Cabrio - 1980

Postitus Postitas Ludvig »

Selge, tänud! Võtan karpa maha, taastan remontkomplekti ja keevituse abiga ja vaatame kas teeb pauku ka. Jään varuosasi siis ootama ja loodame, et Septembri alguses juba koos.

Mis õli keegi soovitab kasutada? Ise valisin hetkel välja Castrol Magnatec A3/B4 10W40. Mis te arvate? SOBIB?
Ludvig Junior
Kasutaja avatar
Hippy
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 238
Liitunud: P Apr 25, 2010 3:18 pm
Asukoht: Tallinn, Eesti
Kontakt:

Re: VW Käfer 1600 Cabrio - 1980

Postitus Postitas Hippy »

ingmar kirjutas:soovitati uus "pime" ette keevitada lihtsalt.
Karbuss on teatavasti valmistatud pasteedist. Kas seda on voimalik keevitada?
prr 1956
T-1 1963
T-3 1990 doka
T-5 2009
Kasutaja avatar
Hippy
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 238
Liitunud: P Apr 25, 2010 3:18 pm
Asukoht: Tallinn, Eesti
Kontakt:

Re: VW Käfer 1600 Cabrio - 1980

Postitus Postitas Hippy »

Ludvig kirjutas: Mis õli keegi soovitab kasutada? Ise valisin hetkel välja Castrol Magnatec A3/B4 10W40. Mis te arvate? SOBIB?
Magnarec on hea oli. Ohkjahutuse tootemparatuur on vesikas oluliselt korgem. Kui soovid, voin pakkuda Motul 15w50 poolsymti. 11€ / L
prr 1956
T-1 1963
T-3 1990 doka
T-5 2009
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW Käfer 1600 Cabrio - 1980

Postitus Postitas jeff01 »

Minuteada pole kummaski õlis piisavalt tsinki või mos lisandeid....Kuna õhkjahutuse mure on kuumad kaaned siis sünteetilise õli kasutamine ei tee kah midagi paremaks.
Kasutaja avatar
Ludvig
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 16
Liitunud: E Juun 04, 2007 3:15 pm
Asukoht: Rapla

Re: VW Käfer 1600 Cabrio - 1980

Postitus Postitas Ludvig »

Aga mida soovitad siis? Mark ja viskoosus?

Hetke olukorrast nii palju, et karpa maas, sisselaske kollektor maas. Suure kiiruga unustasin muidugi sisselaske kollektroi ja kaane vahelised tihendid tellida ja eesmised tihendid samamoodi. Ehk saab nädalaga kätte ja jõuab õigeks ajaks kokku. Iseenesest midagi seal kokku panna pole nii väga kui kõik pidama ka jääb :D

Karburaatori puidust punni viskasin minema, tegin keerme sisse ja asemele panin õlipunni koos vaskseibiga. Ehk peab! Ja kui ei pea siis panen kuumitihendi ka veel otsa. Natuke pidi relakaga küll karpat lõikama aga tegin viisaka töö ja eks te hiljem kritiseerige siis :P
Ludvig Junior
Kasutaja avatar
Ludvig
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 16
Liitunud: E Juun 04, 2007 3:15 pm
Asukoht: Rapla

Re: VW Käfer 1600 Cabrio - 1980

Postitus Postitas Ludvig »

Nii,

Pühapäeval võtsin aega ja panin kõik kokku tagasi. Uued said kollektori ja kaane vahelised tihendid ning kollektori ja summuti vahelised tihendid. Vahetatud said ka kriitilised kollektori ülemised kummist rõngastihendid. Karburaatoril vahetasin ka kõik tihendid ära mis kaasas olid ja veel mõned osad. Kokku pannes selgus, et karburaatori kinnituse tagumisel tikkpoldi augul keere maas. Ega midagi, panin Würth-i 12 mm keermeparanduse hülsi sisse ja uus kaheksane tikkpolt sisse. Puidust punni asemel nüüd päris ülbe õlipunn, mis näeb iseenesest lahe välja. Veel läksid vahetusse küünlad ja küünalde juhtmed.
Kolmapäeval proovin karburaatori ära reguleerida, nõuanded teretulnud! Kolmapäeval vahetan õli ka lõpuks ära.
Uus kütuseandur ei taha tööle hakata ja muidugi pole ka lähitulesid põlema saanud isegi mitte pärast lüliti ja relee vahetust. Midagi on valesti!

Suuresti tuleb tänada Ingmar-i, kes kiirelt vajaminevad varuosad kohale tarnis! AITÄH!
Manused
Töö valmis!
Töö valmis!
Õhulekke peataja õlipunn paigas
Õhulekke peataja õlipunn paigas
Keermeparanduse hülss
Keermeparanduse hülss
Ludvig Junior
Kasutaja avatar
Ludvig
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 16
Liitunud: E Juun 04, 2007 3:15 pm
Asukoht: Rapla

Re: VW Käfer 1600 Cabrio - 1980

Postitus Postitas Ludvig »

Ilmad taas ilusad ja ongi jälle ülevaatuse aeg käes.

Talve jooksul sai ka mitu korda käivitatud ja iga ilmaga oli paugupill ja on siiamaani. Enne talve tehtud korrastustööd tasusid ennast kuhjaga ära!

Vaja veel mõned asjad korrastada ja võibki välja ajada ning ilma nautida.

Hetkel ootan uut tulede releed, et saaks lähituled põlema ja ülevaatusele minna. Siis peaks veel ühe esimese ülemise šarniiri ära vahetama ja ehk midagi veel aga suurem töö oleks hetkel esimese sillatala keevitus.

Murelikuks teeb mind see, et aparaat tossab mul jubedalt. Milles asi? Mootori remondi aeg? Iseenesest käib ilusti. Ehk sai hoopis vale õli sisse ikkagi?
Ludvig Junior
Kasutaja avatar
Ludvig
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 16
Liitunud: E Juun 04, 2007 3:15 pm
Asukoht: Rapla

Re: VW Käfer 1600 Cabrio - 1980

Postitus Postitas Ludvig »

Tulede relee käes ja lähituled töötavad nüüd. Uus mure on see, et kaugtuled ei lülitu ümber lähituledele! Oskab keegi aidata? Kangi tõmmates ei käi plõksugi.
Lisa kaugtuled panin eraldi releele ja eraldi lüliti alla.
Ludvig Junior
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 858
Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: VW Käfer 1600 Cabrio - 1980

Postitus Postitas kaupz »

mu 71a on tulede relee "mäluga".
ehk kui täistuledega süüde välja keerata ja uuesti sisse, siis on ikka täistuled peal.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
Ludvig
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 16
Liitunud: E Juun 04, 2007 3:15 pm
Asukoht: Rapla

Re: VW Käfer 1600 Cabrio - 1980

Postitus Postitas Ludvig »

No mul on nii, et olgu süüde sees või väljas ning kangi tõmba millal tahad aga täistuled maha ei tule, kusjuures mootor käigu või ei käi.
Mainin veel ära, et lähituled ei tööta, kui süüde on sees või väljas, VAID MOOTOR PEAB KÄIMA!

Mismoodi ma nüüd selle korda saan VÕI on mul vale relee?
Ludvig Junior
Vasta