1. leht 1-st

väntvõlli pikkilõtk

Postitatud: T Mai 13, 2014 8:21 pm
Postitas Laomel
Tervitus,
Ehk keegi oskab õelda, palju võiks olla 1300 AB mootori väntvõlli pikkilõtk?
Sai mootor maha võetud ja tundub, et väntvõll loksub pikkisuunas liialt.

Re: väntvõlli pikkilõtk

Postitatud: T Mai 13, 2014 11:39 pm
Postitas kaupz
Olen isegi sellele mõelnud kord aastas. Aga ei ole jõudnud isegi mõõtmiseni.
Google info kohaselt on pikilõtk inglise keeles endplay
The Factory spec is 0.07 to 0.13mm (.0027 to .0051), the wear limit is 0.15mm (.0059). http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... 41#4143341" onclick="window.open(this.href);return false;
mõni kirjutab et max on lubatud 3tk seibe.

ja siin targad räägivad et seibidega lõtku likvideerimine ei kõlba kuhugi
There is a reason why end float is specified as 0.15mm. It is the same reason why fixing end float on its own is counterproductive. The engines mentioned by Ainokea are either rebuilt by people who don't know what they are doing (common) , or deliberately done like this to deceive people (less common thankfully). However I would never recommend taking someone who adds extra shims to 'cure' end float seriously, or trusting them with something like an engine. If you don't want to 'bear the cost' of a rebuild then don't own a worn engine! If you own a worn out engine, you HAVE to rebuild it, adding shims will not cure the problem, it will only mask the most easily recognizable symptom, but the engine is just as worn!
http://www.volkszone.com/VZi/showthread.php?p=8748437" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: väntvõlli pikkilõtk

Postitatud: T Mai 20, 2014 10:10 pm
Postitas jeff01
seda, et pikilõtk on õigest kohast liiga suureks kulunud pole ma veel 10-15 avatud mootori seest leidnud. See seibide lahendus on järelikult hea erinevalt kaasaegsete autode lahendustest.
Neil mootoritel on nõrgimaks kohaks ikka plokk ja pikilõtk tuleb sellest, et saale hakkab plokis pikkupidi liikuma. Varsti on tulemuseks see, et simmer ei pea enam õli sest saale ja ploki vahelt liigub seda liiga palju simmeri taha.
Olen pannud käe järgi....õlised seibid vahele ja nii palju, et tuntav lõtk jääks.....tirin väntvõlli ühte äärmusesse ja hoian teises otsast kätt nii plokil kui vändal ja lükkan teise käega tagasi. Null probleemi seni. PS seibid on eri paksusega ja reeglina on 2-4 seibiga nad mul läinud. Seibe mul jagub kui vaja. Mingit põhjust miks seal 4 või 5 ei võiks olla tegelikult pole kuid seda reeglina stock mootoris pole olnud jh. Sõitmas olen 2mm lõtkuga mootoreid mitmeid näinud :D