1600cc poob hinge kinni

õpetused, nipid, kogemused, küsimused, vastused, probleemid, lahendused

kõik, mis pole konkreetselt mudeli kohta käivad teemad

Moderaator: ingmar

Vasta
Marek_T2'72
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 19
Liitunud: E Nov 25, 2013 10:33 pm

1600cc poob hinge kinni

Postitus Postitas Marek_T2'72 »

Tere

Selline tehniline mure, et gaasipedaalile sujuvalt vajutades tõusevad pöörded (ja püsivad) kenasti.
Nii kui anda natuke järsemalt või põhja, siis poob hinge kinni. Video ütleb rohkem kui sõnad:
http://www.youtube.com/watch?v=lWzTNJ0C6uw[/video]

Milles võib viga olla ? Pump ei jõua piisavalt kütet peale anda või pigem ujutab karbuss üle ?

Tänud ette
Marek
Pilt
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 858
Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: 1600cc poob hinge kinni

Postitus Postitas kaupz »

Automaattoore klappi oled proovinud kinni keerata käsitsi ? (otsas hambuline trepi kujuline plekitükk, samal küljel kus gaasihoob).

siin veel 10 erinevat võimalust mis võib põhjuseks olla:
http://www.vw-resource.com/stumbling.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: 1600cc poob hinge kinni

Postitus Postitas jeff01 »

Miks arvad, et ta üle ujutab?
Wideband lambdat või tossumõõtjat omamata püüaks ma visuaalseltki või lõhna järgi aru saada mis sealt summutist sel momendil välja tuleb. Mitte midagi teades pakun, et pigem jääb ikka puudu küttest. Karpal on acceleration enrichmentiks kiirenduspump....ülevalt karpasse piiludes on näha kas see ka töötab kui seisva mootoriga gaasi keerad.
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: 1600cc poob hinge kinni

Postitus Postitas ingmar »

vaata üle ka jagaja vaakum koos toruga. see peaks kiirendamisel süüdet muutma, kui toru lekib või vaakum ise ei toimi siis jääb süüde muutmata ja tulemuseks võib ka selline käitumine olla
Marek_T2'72
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 19
Liitunud: E Nov 25, 2013 10:33 pm

Re: 1600cc poob hinge kinni

Postitus Postitas Marek_T2'72 »

Jõudu

punasega märgitud kohad on niisked (kütus)
Võimalik, et võtab sealt ka õhku ja segu läheb paigast ära.

Mis kogemused on b-varuosadega ? Kas kannatab paigaldada ja mis tootjat eelistada ?
Manused
34pict3
34pict3
carb.jpg (46.31 KiB) Vaadatud 18882 korda
Pilt
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: 1600cc poob hinge kinni

Postitus Postitas Teet »

vaevalt. Mootorist käib läbi mitu m3 õhku minutis. Loksuv drosseliklapp sellele suurt lisa ei anna.

mis Ingmari viidatust sai? Seda pakuks minagi - lihtsalt hiline süüde.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Marek_T2'72
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 19
Liitunud: E Nov 25, 2013 10:33 pm

Re: 1600cc poob hinge kinni

Postitus Postitas Marek_T2'72 »

Kuidas vaakumit kontrollida ?
Suukaudne test :) paneb jagajas jupid liikuma, samuti on näpuga tunda vaakumi teket voolikus gaasi andmisel.

Kas trosselklapivõlli pukside kulumise tõttu võib õhku lekkida sisselaskekollektorisse ? (sel hetkel kui peaks vaakum tekkima)
Pilt
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: 1600cc poob hinge kinni

Postitus Postitas Teet »

küll see vaakum Sul olemas on. Pigem vaata, kas see regulaatorini jõuab ja kas see toimetama asub. Suuga imedes peaksid membraani krõpsumist kuulma.
Süüdet on ka käsitsi lihtne muuta: märgi hetkeseis, keera ca 10 kraadi varasemaks ning proovi, mis saab.

üldarusaamaks: võrdle drosseli (nimetame teda ikka drosseliks ehk õigesti!) läbimõõtu klapipuksi eeldatava loksu pindalaga. Arvesta, et seal on nendest läbikäiva õhu mõju mootori tööle täpselt sama. Ei ole ju asi, mis tööd häiriks? ;)
(lekked on teema palju suurema ava puhul või düüsi-tasemel ka väikese lekkena. Milleks drosselist läbikäiv nn mahukas kontuur ei ole)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Marek_T2'72
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 19
Liitunud: E Nov 25, 2013 10:33 pm

Re: 1600cc poob hinge kinni

Postitus Postitas Marek_T2'72 »

Membraan plõksib ja jupid jagajas liiguvad. Tõestusmaterjal:
https://www.youtube.com/watch?v=s79NsK_ ... e=youtu.be[/video]

Nii ta käitub kiirendades:
https://www.youtube.com/watch?v=2YNsH5m ... e=youtu.be[/video]

Küsimus jagaja markeeringu kohta.
Kollasega oleks nagu ise viilitud ja punases ringis on tehase oma, kumb õige ?
jagaja.jpg
Üldpilt näeb välja nii:
WP_20150628_005.jpg
Seni näpitud karbüraatori settinguid, kiirenduspumpa. Vahetatud süütepool, küünlad, jagaja kaas koos rootoriga ja küünlajuhtmed.
Mõistus otsas...
Pilt
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: 1600cc poob hinge kinni

Postitus Postitas ingmar »

Karpa on lahti võetud, kõik torud läbi puhutud ja puhastatud, remondikomplekt peal?
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: 1600cc poob hinge kinni

Postitus Postitas Teet »

...aga mis juhtus, kui süüte varasemaks keerasid?
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Vasta