Re: '65
Postitatud: E Jaan 19, 2015 2:28 pm
möödunud kolmapäeval sai masinale 6V aku peale (aitäh, Mikk!) ning pärast väikseid nokkimisi sai üle ca 15a tuli kolvi peale. Käis loodetust palju paremini ehk siis "väga hästi".
alt näeb mootoriosa päris sile välja ning väljalase on üpris tihe.
kui see mootor kunagi mingile kerele saada tahab, siis tähelepanu tahtvad asjad on:
- väntvõlli esiots (simmer või plokk), kust tilgub õli läbi sidurikoja maha. Täitsa mehiselt - ca 1tilk/s
- karburaatori "alumise lõõri võllist" lekib kütus väljapoole
- generaator ei lae
mootoriruumis oli osa plekki juba oksiidina maha pudenenud. Eile sai sinna esimene plekitükk paika. Mootori-kere vahe oleva mootoriruumitihendi jaoks peab U-või C-profiili otsima, muidu läheb plekitöö natuke hulluks. Loodetavasti on seda 15mm mõõdus. Rattakoobastes olevate tugevduste realiseerimise meetod ei ole veel paigas. Ilmselt tegelen nende kohtadega pärast seda, kui kere on põhjalt maha tõstetud.
hädavajalikud kereosad, mida otsin on:
- juhiuks
- esitiivad (kuni -67). Mõned aastad tagasi pakkus keegi neid "muu jutu sees". Kuna toona oli mu vajadus kui selline ning selle reaalse tekkimise aeg küsimärk, siis ma ei ahnitsenud. Nüüd ei mäleta aga, kellel nad lakapeal vedelemas olid...
- tagaklaas (kõrgus ca 410mm; Dexteri klaas ei sobi kahjuks)
- pakiruumi põrand (asub käigukasti kohal). Tagaklaasi asendanud ja kohati ära hävinenud kile tõttu on see olnud tihti märg ning saanud rahus oksüdeeruda
"nice to have" jupid on:
- tagatiivad. Sobivad ka uuemad ja isegi "elevandijala" omad: natuke plekki juurde pannes peaks vanale tulele ok olema
- kõrvalistuja uks
- uksetiftid. Kui kellelgi on eri mõõtudes (originaal on vist 7,95; rem mõõdud 8,05 ja 8,15), siis võtaks / prooviks. Ei taibanud neid 1tk igat mõõtu tellimusse panna - oleks saanud teada, milliseid mul mingi hing tahab...
alt näeb mootoriosa päris sile välja ning väljalase on üpris tihe.
kui see mootor kunagi mingile kerele saada tahab, siis tähelepanu tahtvad asjad on:
- väntvõlli esiots (simmer või plokk), kust tilgub õli läbi sidurikoja maha. Täitsa mehiselt - ca 1tilk/s
- karburaatori "alumise lõõri võllist" lekib kütus väljapoole
- generaator ei lae
mootoriruumis oli osa plekki juba oksiidina maha pudenenud. Eile sai sinna esimene plekitükk paika. Mootori-kere vahe oleva mootoriruumitihendi jaoks peab U-või C-profiili otsima, muidu läheb plekitöö natuke hulluks. Loodetavasti on seda 15mm mõõdus. Rattakoobastes olevate tugevduste realiseerimise meetod ei ole veel paigas. Ilmselt tegelen nende kohtadega pärast seda, kui kere on põhjalt maha tõstetud.
hädavajalikud kereosad, mida otsin on:
- juhiuks
- esitiivad (kuni -67). Mõned aastad tagasi pakkus keegi neid "muu jutu sees". Kuna toona oli mu vajadus kui selline ning selle reaalse tekkimise aeg küsimärk, siis ma ei ahnitsenud. Nüüd ei mäleta aga, kellel nad lakapeal vedelemas olid...
- tagaklaas (kõrgus ca 410mm; Dexteri klaas ei sobi kahjuks)
- pakiruumi põrand (asub käigukasti kohal). Tagaklaasi asendanud ja kohati ära hävinenud kile tõttu on see olnud tihti märg ning saanud rahus oksüdeeruda
"nice to have" jupid on:
- tagatiivad. Sobivad ka uuemad ja isegi "elevandijala" omad: natuke plekki juurde pannes peaks vanale tulele ok olema
- kõrvalistuja uks
- uksetiftid. Kui kellelgi on eri mõõtudes (originaal on vist 7,95; rem mõõdud 8,05 ja 8,15), siis võtaks / prooviks. Ei taibanud neid 1tk igat mõõtu tellimusse panna - oleks saanud teada, milliseid mul mingi hing tahab...