väidetavalt tugevaim käigukast,mida bussidele kunagi pandud.Põrnikatele 200+HP sobib aga on paraku küljelt käiguvahetusega ja vajab eraldi hoovastiku ehitust jm(kes huviline see teab).T2-T3 keera külge ka sõida.Minu kätte tuli sõitva bussi alt,õli ei leemenda,pildil olev niiskus on vesi.
150.-
M:091 käigukast
Moderaator: ingmar
M:091 käigukast
- Manused
-
- Picture 022.jpg (64.95 KiB) Vaadatud 6011 korda
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: M:091 käigukast
Võtan ära.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: M:091 käigukast
bussidele pannakse eelkõige üli kehva ülekandega 002 te asendama, et type 4 pöördeid alla saada ja mõningane kütuse kokkuhoid saavutada.
Põrnikal kahjuks hoopis tõstab pöördeid kuid on odavaim kast millega julgeks 300hpni loota, et seisab koos kui on korralikult hooldatud.
Käigurattad on sama laiad kui põrnika 2 käik. st. 1/3/4 on 2mm laiemad kui põrnikal ja seetõttu tugevamad. Põrnika kasti nõrgim asi : differ on aga 091 kastis vast oma 2korda suurema ressursiga.
Järgmine nii tugev kast on juba porsche toode mida alla 1500€ ei leia ja siit edasi porsche 050 kast hinnaga 4000€
Kui keegi tahab põrnikale panna siis selleks peab olema originaalis või ise ehitatud IRS sillatüübi peale.
Edu müügiga....kui. mitte keegi kohe kuidagi ei taha siis kevadel vaatame seda asja (mul 2 tk küll olemas kuid need kastid ei jookse mööda külgi maha
)
Põrnikal kahjuks hoopis tõstab pöördeid kuid on odavaim kast millega julgeks 300hpni loota, et seisab koos kui on korralikult hooldatud.
Käigurattad on sama laiad kui põrnika 2 käik. st. 1/3/4 on 2mm laiemad kui põrnikal ja seetõttu tugevamad. Põrnika kasti nõrgim asi : differ on aga 091 kastis vast oma 2korda suurema ressursiga.
Järgmine nii tugev kast on juba porsche toode mida alla 1500€ ei leia ja siit edasi porsche 050 kast hinnaga 4000€
Kui keegi tahab põrnikale panna siis selleks peab olema originaalis või ise ehitatud IRS sillatüübi peale.
Edu müügiga....kui. mitte keegi kohe kuidagi ei taha siis kevadel vaatame seda asja (mul 2 tk küll olemas kuid need kastid ei jookse mööda külgi maha

Re: M:091 käigukast
Usun Jeff01jeff01 kirjutas:bussidele pannakse eelkõige üli kehva ülekandega 002 te asendama, et type 4 pöördeid alla saada ja mõningane kütuse kokkuhoid saavutada.
Põrnikal kahjuks hoopis tõstab pöördeid kuid on odavaim kast millega julgeks 300hpni loota, et seisab koos kui on korralikult hooldatud.
Käigurattad on sama laiad kui põrnika 2 käik. st. 1/3/4 on 2mm laiemad kui põrnikal ja seetõttu tugevamad. Põrnika kasti nõrgim asi : differ on aga 091 kastis vast oma 2korda suurema ressursiga.
Järgmine nii tugev kast on juba porsche toode mida alla 1500€ ei leia ja siit edasi porsche 050 kast hinnaga 4000€
Kui keegi tahab põrnikale panna siis selleks peab olema originaalis või ise ehitatud IRS sillatüübi peale.
Edu müügiga....kui. mitte keegi kohe kuidagi ei taha siis kevadel vaatame seda asja (mul 2 tk küll olemas kuid need kastid ei jookse mööda külgi maha)



Re: M:091 käigukast
Kaupz,kui ostja oled,siis saad Tallinnas kätte ka,transpordirahaks võid paar sauna õlunaadi kaasa võtta.Käin iga nädal ja Laagri kandist saad kätte.kaupz kirjutas:Võtan ära.
Re: M:091 käigukast
Häid asju jagub vaid minutiteks!Õnnitleme Kaupzi 
