Mootor jamab
Postitatud: E Jaan 27, 2014 10:23 pm
Tere!
Murelapseks 1300 ´66 Type 1. 14 aastat seisnud masin, mootor oli kinni, diisliga lahtileotatud, õli vahetatud ja käima aetud. Mure selline, et alla ( kõrvajärgi ütleks ) 1500-2000 pöörde ei käi, sureb välja. Kui kahel silindril küünlajuhe maha tõmmata, siis mootori töös märgatavat muudatust nagu ei oleks ( töötades samas ei puterda kah üldse ). Kui töötaval silindril juhe maha tõmmata on mootoritöös märgatav muutus, kuid samas välja ei sure, seega ühe pütaga ta nagu loogikakohaselt ei saaks käia ju.... säde on olemas, samas tahmab küünlaid( probleemseid ), kui küünlad puhastada või vett läbi karpa kallata, siis korra käib vähe paremini. Käima läheb iga mats . Karpa on puhastatud, klapivahed tehtud ( tegemiseaegu kõik 4 silindrit keerates nagu tekitasid mingi rõhu väljalaske klapi avamisel susises.. ) Süütejärjekord õige. Õli ilus puhas, aga mida ei ole, on tühikäik . Surveid kah suht nadi mõõta, võibolla klapid ära?
Süütesüsteemis ei saaks ju viga olla, et sädet valel ajal 2-hele silindrile lahmib? Karpa ei või sellist nööki põhjustada? Loogiline oleks, et ujutab üle, aga samas nagu 2 silindrit kah laisad natuke. Äkki on kellelgi sama viga olnud?
Kuidas on mootori juppide saadavusega? Kaanetihendid, klapid, klapi juhtpuksid,klapipesad, kolvid, silindrid, kepsupuksid, rõngad, saaled, tihendid?
Murelapseks 1300 ´66 Type 1. 14 aastat seisnud masin, mootor oli kinni, diisliga lahtileotatud, õli vahetatud ja käima aetud. Mure selline, et alla ( kõrvajärgi ütleks ) 1500-2000 pöörde ei käi, sureb välja. Kui kahel silindril küünlajuhe maha tõmmata, siis mootori töös märgatavat muudatust nagu ei oleks ( töötades samas ei puterda kah üldse ). Kui töötaval silindril juhe maha tõmmata on mootoritöös märgatav muutus, kuid samas välja ei sure, seega ühe pütaga ta nagu loogikakohaselt ei saaks käia ju.... säde on olemas, samas tahmab küünlaid( probleemseid ), kui küünlad puhastada või vett läbi karpa kallata, siis korra käib vähe paremini. Käima läheb iga mats . Karpa on puhastatud, klapivahed tehtud ( tegemiseaegu kõik 4 silindrit keerates nagu tekitasid mingi rõhu väljalaske klapi avamisel susises.. ) Süütejärjekord õige. Õli ilus puhas, aga mida ei ole, on tühikäik . Surveid kah suht nadi mõõta, võibolla klapid ära?
Süütesüsteemis ei saaks ju viga olla, et sädet valel ajal 2-hele silindrile lahmib? Karpa ei või sellist nööki põhjustada? Loogiline oleks, et ujutab üle, aga samas nagu 2 silindrit kah laisad natuke. Äkki on kellelgi sama viga olnud?
Kuidas on mootori juppide saadavusega? Kaanetihendid, klapid, klapi juhtpuksid,klapipesad, kolvid, silindrid, kepsupuksid, rõngad, saaled, tihendid?