Tere!
Murelapseks 1300 ´66 Type 1. 14 aastat seisnud masin, mootor oli kinni, diisliga lahtileotatud, õli vahetatud ja käima aetud. Mure selline, et alla ( kõrvajärgi ütleks ) 1500-2000 pöörde ei käi, sureb välja. Kui kahel silindril küünlajuhe maha tõmmata, siis mootori töös märgatavat muudatust nagu ei oleks ( töötades samas ei puterda kah üldse ). Kui töötaval silindril juhe maha tõmmata on mootoritöös märgatav muutus, kuid samas välja ei sure, seega ühe pütaga ta nagu loogikakohaselt ei saaks käia ju.... säde on olemas, samas tahmab küünlaid( probleemseid ), kui küünlad puhastada või vett läbi karpa kallata, siis korra käib vähe paremini. Käima läheb iga mats . Karpa on puhastatud, klapivahed tehtud ( tegemiseaegu kõik 4 silindrit keerates nagu tekitasid mingi rõhu väljalaske klapi avamisel susises.. ) Süütejärjekord õige. Õli ilus puhas, aga mida ei ole, on tühikäik . Surveid kah suht nadi mõõta, võibolla klapid ära?
Süütesüsteemis ei saaks ju viga olla, et sädet valel ajal 2-hele silindrile lahmib? Karpa ei või sellist nööki põhjustada? Loogiline oleks, et ujutab üle, aga samas nagu 2 silindrit kah laisad natuke. Äkki on kellelgi sama viga olnud?
Kuidas on mootori juppide saadavusega? Kaanetihendid, klapid, klapi juhtpuksid,klapipesad, kolvid, silindrid, kepsupuksid, rõngad, saaled, tihendid?
Mootor jamab
Moderaator: ingmar
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: Mootor jamab
Jagaja kaan, rootor, kontaktid ja kondekas ning küünlad ja juhtmed ?
Mul jäi lihtsalt keset teed seisma kui kontakt ära põles (väike täpp tekkis keskele).
Oled suutnud soojaks ka ajada ja midagi ei muutu?
Garbussil ikka see bi-metalliga "automaat toore klapp" ja enne käivitamist tuleb korra gaas põhja vajutada et toore klapi kinni laseks.
Mul jäi lihtsalt keset teed seisma kui kontakt ära põles (väike täpp tekkis keskele).
Oled suutnud soojaks ka ajada ja midagi ei muutu?
Garbussil ikka see bi-metalliga "automaat toore klapp" ja enne käivitamist tuleb korra gaas põhja vajutada et toore klapi kinni laseks.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: Mootor jamab
Jah soojaks on piisavalt aetud, autol isegi TÜV olemas. Kaan,rootor tunduvad olema suht värsked asjad peal, kontaktid puhastatud reguleeeritud, kaanel ülelöömise jälgi pole, juhtmeid/küünlaid vahetades muutust pole.
Re: Mootor jamab
Kahes pütis surved maas.....roostene silinder / rõngad / klapid
Ingmar tee igale poole sticki, et type 1 mootorile ON KÕIKE SAADA
Ingmar tee igale poole sticki, et type 1 mootorile ON KÕIKE SAADA