O: 1600 mootori
Moderaator: ingmar
O: 1600 mootori
Vaja trikele korraliku mootorit. Ei pea olema komplektne. Tähtis on korralik ploki sisu. tel. 5143753
Re: O: 1600 mootori
Ploki sisu on ju odav ja saadaolev kraam. Reeglina on kulunud aga plokid ise.
Suvalises korras vända leiab igaltpoolt, lased selle ära lihvida. Norm korras standard nukkv?lle vedeleb igalpool....vb isegi minul veel kusagil alles. Kepsudega ei juhtu neil kah midagi ja neid vedeleb kindlasti igalpool, vbl ka minul. Saaled ja tihendid loomulikult uued ja ega seal plokis sees ju muud ei olegi.
Hiljuti liikus siin 1 mootor ja koguni 1600 aga sellist asja ei näe just tihti....st mitte iga aasta
tee oma mootor korda v?i jäädki otsima. Igat tükki on saada.
Suvalises korras vända leiab igaltpoolt, lased selle ära lihvida. Norm korras standard nukkv?lle vedeleb igalpool....vb isegi minul veel kusagil alles. Kepsudega ei juhtu neil kah midagi ja neid vedeleb kindlasti igalpool, vbl ka minul. Saaled ja tihendid loomulikult uued ja ega seal plokis sees ju muud ei olegi.
Hiljuti liikus siin 1 mootor ja koguni 1600 aga sellist asja ei näe just tihti....st mitte iga aasta

tee oma mootor korda v?i jäädki otsima. Igat tükki on saada.
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: O: 1600 mootori
nii kerge sõiduriista puhul tasub ehk mõelda ka väiksema mootori peale.
1200, 1300 ja 1500.
kilowattide erinevused neil suured ei ole, kas aga ka väände kohta infot leiad kuskilt.
1200, 1300 ja 1500.
kilowattide erinevused neil suured ei ole, kas aga ka väände kohta infot leiad kuskilt.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: O: 1600 mootori
Jeff01 jutt väga õige.Kui mootor laiali,siis tasub pigem tähelepanu silindripeadele pöörata,et need pragudega pole, jne.Kui ise ehitad,siis on muidugi kõigeparem,kui oskad kirjeldada,mida täpselt vajad,millised eesmärgid oled seadnud,palju oled max.plaaninud raha mootorile kulutada,nii leiad ka abi siit foorumist oma vastustele.No ja muidugi rikastaks foorumit ka üks Trike ehituse teema
Edu!

Edu!
Re: O: 1600 mootori
Tänud teile info eest. Minu mootoril on plokk pehmeks aetud. silindri tikkpoldid tulevad plokist välja ja õli lahmab igalt poolt: eest vända otsast, tagant vända otsast, tuulutusest vahtu ja õli ka , silindri peade vahelt ka natuke kuna poldid ei hoia kinni. siis võttis jagaja alt mingi ilmeliku kolina sisse. Vända siduripoolne tihend vahetatud/2 nädalat oli ok/ siis jälle õli tilgub.
Silindri pead oli ok. mõtlesin et otsin uue mootori, küll siis aega seda vana lappida. Sügisest saadik olen läbi neti kuulutuste kolm mootorit leidnud, 1200 ja põllumajandus masinate omad. Andsin need kontaktid edasi teisele trike mehele, kellel 1200 motor töötas kolme silindriga.
Kevadel tahaks sõita juba masinaga, aga aeg on kiire minema.
Aga nüüd kuulan jälle teine mõteid.
Parimat teile
Silindri pead oli ok. mõtlesin et otsin uue mootori, küll siis aega seda vana lappida. Sügisest saadik olen läbi neti kuulutuste kolm mootorit leidnud, 1200 ja põllumajandus masinate omad. Andsin need kontaktid edasi teisele trike mehele, kellel 1200 motor töötas kolme silindriga.
Kevadel tahaks sõita juba masinaga, aga aeg on kiire minema.
Aga nüüd kuulan jälle teine mõteid.
Parimat teile
Re: O: 1600 mootori
Vända simmer pole probleemiks...90% juhtudest vahetatakse seda siin ilma asjata sest probleemiks on hoopis plokis loksuv raamsaale sest plokk on väsinud. See laseb õlisruve simmeri taha ja simmer pole mõeldud survet hoidma.
Plokid on taastatavad selle vändaliini osas. eestis kahjuks mitte kuid kuna mul pmt 3 klienti ootab seda tööd peab ikka tööriista ära tegema et saaks plokke taastada.
Õlilekked igaltpoolt = igati tavaline sest varuosakriis mis meid peaaegu kuni 2000ndendani saatis ei ole lubanud neid mootoreid eriti remontida. Kas ma olen 100% kuiva õhkjahutusega mootorit näinud? ilmselt mitte.
Plokikaane tikud tulevad plokist välja vaid juhul, kui mõni "lada" mees on nad 3x kõvemini kinni tõmmanud....nagu päris autol käib noh. Case Savers on siin märksõnaks ja saab korda. Tasub muidu järgi vaadata kas on 8 või 10mm tikkudega plokk.
Isegi 1200se ploki saad oma silindrite jaoks 1600seks lõigata. Või omaväntvõlli sisse panna ja 1300sena sõita.
Plokid on taastatavad selle vändaliini osas. eestis kahjuks mitte kuid kuna mul pmt 3 klienti ootab seda tööd peab ikka tööriista ära tegema et saaks plokke taastada.
Õlilekked igaltpoolt = igati tavaline sest varuosakriis mis meid peaaegu kuni 2000ndendani saatis ei ole lubanud neid mootoreid eriti remontida. Kas ma olen 100% kuiva õhkjahutusega mootorit näinud? ilmselt mitte.
Plokikaane tikud tulevad plokist välja vaid juhul, kui mõni "lada" mees on nad 3x kõvemini kinni tõmmanud....nagu päris autol käib noh. Case Savers on siin märksõnaks ja saab korda. Tasub muidu järgi vaadata kas on 8 või 10mm tikkudega plokk.
Isegi 1200se ploki saad oma silindrite jaoks 1600seks lõigata. Või omaväntvõlli sisse panna ja 1300sena sõita.