Mootoriruumis on üks lisa pump lõdvikute vahel. Avastasin, et see pump on kutu. Oskab keegipajatada, mille jaoks see pump seal on ja kas tuleb suur jama, kui ta ei tööta. Ja kuna originaali sarnane pump on sigakallis, siis äkki võib seda asendada näiteks mõne odavama pumbaga, millel pole lihtsalt boschi kirja peal.
Minu VR6el oli selline ja paljudel saksa autodel on veel. Muud selleta midagi ei juhtu, kui et tühikäigul ei tule eriti sooja salongi.....veidi kõrgendatud pöördel hakkab juba mehhaaniline pump tööle. Mina viskasin minema...kahjuks päris minema...lisakaal ikkagi ja kes tast ikka mulle raha tahaks anda Kui uut ei raatsi tuleb võtta kasutatu või küsida forsist odavamat analoogi.
Lisaks sain infot, et see pump pidi peale mootori seiskamist mingi aeg töötama, et plokikaan üle ei kuumeneks. Tont seda teab, kas see ka õige jutt on.
Igatahes on uus boschi pump soetatud, kuna too sobis sinna kõige paremini. Pealegi polnudki see hind nii soolane!
Täna ajasin jälgi ja veendusin, et minu bussil on see pump selleks, et plokikaan üle ei kuumeneks. Pump on ühenduses temperaruuri anduriga. Kui anduril oleva juhtme vastu mootorit panin, hakkas ka pump kohe tööle.