1. leht 1-st
T2A Westfalia "Aazabuss"
Postitatud: P Dets 01, 2013 9:22 pm
Postitas urbaan
Re: T2A Westfalia "Aazabuss"
Postitatud: P Dets 01, 2013 11:19 pm
Postitas vano
Re: T2A Westfalia "Aazabuss"
Postitatud: E Dets 02, 2013 2:51 pm
Postitas Teet
kuidas selle masina "vundamendilt" maha sai?

(kivid tuli ilmselt rataste alt ära kaotada? Paistavad piisavalt kõrged, et neist üle ei veere...)
aga mis on alternatiiv keevitamisele? Ei suuda isegi ette kujutada (ning pole ka kuulnud), kuidas metallitükke ilma metalli sulatamata (mis on keevitamine) usutavalt kokku saab...
Re: T2A Westfalia "Aazabuss"
Postitatud: E Dets 02, 2013 3:01 pm
Postitas uno
Tänapäeval igasugu keemiat välja mõeldud
kuigi jah pakkusin ühele kliendile, kes on Norrast, sama meetodit, aga vastuseks sain, et tema on vanakooli inimene ja soovib, et keredetailid kokku keevitataks.
Re: T2A Westfalia "Aazabuss"
Postitatud: E Dets 02, 2013 3:06 pm
Postitas ingmar
kividelt maha sai prussidega. suht palju jamamist oli... aga ei osanud kohapeal ka muud välja mõelda
aga Urbaan ei maini ju keevitamist. ainult "vahetamisest" jutt... ehk et vana plekk lõigatakse ära, peale pannakse popparitega liiklusmärk ja otsa 5kg pahtlit (teatavasti ju pahtel ei roosteta)?

Re: T2A Westfalia "Aazabuss"
Postitatud: E Dets 02, 2013 5:53 pm
Postitas jeff01
Küll aga on pahtel miski, mille termopaisumine on plekist sootuks erinev ja kui kiht on paksem kui mm on oht, et mingiaeg tuleb mõra sisse. 3mm korral on see juba raudpolt kindel, et mõraneb ja lisaks ka veel toimub meeletu järelkuivamine ja võib alles esimese suvepäiksega lohku kuivada. Lisaks on pahtel paras nuustik, mis pikapeale märgub ja pleki roostetama paneb.
Re: T2A Westfalia "Aazabuss"
Postitatud: E Dets 02, 2013 11:26 pm
Postitas urbaan
jeff01 kirjutas:Küll aga on pahtel miski, mille termopaisumine on plekist sootuks erinev ja kui kiht on paksem kui mm on oht, et mingiaeg tuleb mõra sisse. 3mm korral on see juba raudpolt kindel, et mõraneb ja lisaks ka veel toimub meeletu järelkuivamine ja võib alles esimese suvepäiksega lohku kuivada. Lisaks on pahtel paras nuustik, mis pikapeale märgub ja pleki roostetama paneb.
Just.Pahtel on paras vett imev samm ja üritaks seda võimalikult vähe kasutada.Tuttav keremees soovitas kasuta liimimis tehnoloogiat.Hoiab kõvasti kokku aega, saan sisepinnad kuhu hiljem ligi ei pääse juba enne tõrvaga kokku määrida ilma, et see keevitamisel põlema läheks, jääb ära keevisõmbluste lihvimine, plekk ei saa kahjustada mida ta kuumaga paratamatult saab jne.Ühesõnaga tuleb järgi proovida.Muu maailm liimib juba ammu, küll ka siin see varsti popimaks läheb.Liim iseenesest on peale kuivamist kõva nagu metall.Eks ma lisan pilte kui mõni jupp küles.
Re: T2A Westfalia "Aazabuss"
Postitatud: T Dets 03, 2013 9:28 am
Postitas marco
Kust seda liimi saab? Tahaks ka proovida.
Re: T2A Westfalia "Aazabuss"
Postitatud: T Dets 03, 2013 9:55 am
Postitas urbaan
Lisaks liimile on sul vaja püstolit, kuna liim on kahekomponentne.3M tootja liimi jaoks on sul vaja püstolit, mis maksab soodukaga 150 eur (lett 200 tuuris).Liim ise maksis vist 40 euri tuub.Kui sul mõni väiksem koht vaja teha helista mulle, saab minu bussi raames ära liimida või midagi sellist.
Re: T2A Westfalia "Aazabuss"
Postitatud: N Mär 26, 2015 12:31 pm
Postitas urbaan
Vaikselt ikka areneb

Re: T2A Westfalia "Aazabuss"
Postitatud: R Mär 27, 2015 6:19 pm
Postitas dexter
tundub et sul vana info....Täna nägin mingis töökojas midagi sellist:
