T2A Westfalia "Aazabuss"

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Vasta
urbaan
StaarBussimüüja
StaarBussimüüja
Postitusi: 219
Liitunud: K Jaan 16, 2008 1:38 pm
Asukoht: Tartu

T2A Westfalia "Aazabuss"

Postitus Postitas urbaan »

Üle pika aja siis uus bussiprojekt käsil.Tegemist siis Rossi vana valgega millele plaan eluvaim sisse puhuda, et Eesti piires matkamõnusid nautida :)Moto hetkel puudu aga ilmselt tuleb type4 2.0 moto.Samuti saab värskendust nii sisu kui välimus.
Ostes oli selline:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kõigepealt sai sammal ellu äratatud ja puhtaks pestud ja pulkadeks võetud:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Edasi rändas kere liivapritsi:
Pilt
Pilt
Pilt

Seejärel sai kere krundialla:
Pilt
Pilt
Pilt

Problemaatilisemad kohad:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt



Vaido vihjete abil ostetud järgnevad vigurid:
Ahi mis töötab nii voolu kui piirituse peal
Pilt
Külmik, mis töötab nii 12 kui 220V ja teeb ikka tõsilelt külma:
Pilt

Hetke seisuga kõik.Vaja ussitatud kohad välja lõigata ja uued panna.Siis lisan uusi pilte.Vahetamisel plaanis kasutada vähe teistsugust tehnoloogiat kui keevitamine.
;)
Viimati muutis urbaan, N Mär 26, 2015 12:32 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
vano
haige
haige
Postitusi: 117
Liitunud: N Okt 04, 2012 9:49 pm
Asukoht: Tallinn

Re: T2A Westfalia "Aazabuss"

Postitus Postitas vano »

:rock: :rock: :rock: :rock:
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: T2A Westfalia "Aazabuss"

Postitus Postitas Teet »

kuidas selle masina "vundamendilt" maha sai? :)
(kivid tuli ilmselt rataste alt ära kaotada? Paistavad piisavalt kõrged, et neist üle ei veere...)

aga mis on alternatiiv keevitamisele? Ei suuda isegi ette kujutada (ning pole ka kuulnud), kuidas metallitükke ilma metalli sulatamata (mis on keevitamine) usutavalt kokku saab...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 409
Liitunud: E Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: T2A Westfalia "Aazabuss"

Postitus Postitas uno »

Tänapäeval igasugu keemiat välja mõeldud :)
kuigi jah pakkusin ühele kliendile, kes on Norrast, sama meetodit, aga vastuseks sain, et tema on vanakooli inimene ja soovib, et keredetailid kokku keevitataks.
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: T2A Westfalia "Aazabuss"

Postitus Postitas ingmar »

kividelt maha sai prussidega. suht palju jamamist oli... aga ei osanud kohapeal ka muud välja mõelda

aga Urbaan ei maini ju keevitamist. ainult "vahetamisest" jutt... ehk et vana plekk lõigatakse ära, peale pannakse popparitega liiklusmärk ja otsa 5kg pahtlit (teatavasti ju pahtel ei roosteta)? :)
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: T2A Westfalia "Aazabuss"

Postitus Postitas jeff01 »

Küll aga on pahtel miski, mille termopaisumine on plekist sootuks erinev ja kui kiht on paksem kui mm on oht, et mingiaeg tuleb mõra sisse. 3mm korral on see juba raudpolt kindel, et mõraneb ja lisaks ka veel toimub meeletu järelkuivamine ja võib alles esimese suvepäiksega lohku kuivada. Lisaks on pahtel paras nuustik, mis pikapeale märgub ja pleki roostetama paneb.
urbaan
StaarBussimüüja
StaarBussimüüja
Postitusi: 219
Liitunud: K Jaan 16, 2008 1:38 pm
Asukoht: Tartu

Re: T2A Westfalia "Aazabuss"

Postitus Postitas urbaan »

jeff01 kirjutas:Küll aga on pahtel miski, mille termopaisumine on plekist sootuks erinev ja kui kiht on paksem kui mm on oht, et mingiaeg tuleb mõra sisse. 3mm korral on see juba raudpolt kindel, et mõraneb ja lisaks ka veel toimub meeletu järelkuivamine ja võib alles esimese suvepäiksega lohku kuivada. Lisaks on pahtel paras nuustik, mis pikapeale märgub ja pleki roostetama paneb.
Just.Pahtel on paras vett imev samm ja üritaks seda võimalikult vähe kasutada.Tuttav keremees soovitas kasuta liimimis tehnoloogiat.Hoiab kõvasti kokku aega, saan sisepinnad kuhu hiljem ligi ei pääse juba enne tõrvaga kokku määrida ilma, et see keevitamisel põlema läheks, jääb ära keevisõmbluste lihvimine, plekk ei saa kahjustada mida ta kuumaga paratamatult saab jne.Ühesõnaga tuleb järgi proovida.Muu maailm liimib juba ammu, küll ka siin see varsti popimaks läheb.Liim iseenesest on peale kuivamist kõva nagu metall.Eks ma lisan pilte kui mõni jupp küles.
marco
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 301
Liitunud: L Juul 16, 2011 11:56 am
Asukoht: Tartu

Re: T2A Westfalia "Aazabuss"

Postitus Postitas marco »

Kust seda liimi saab? Tahaks ka proovida.
Terv. Marco
urbaan
StaarBussimüüja
StaarBussimüüja
Postitusi: 219
Liitunud: K Jaan 16, 2008 1:38 pm
Asukoht: Tartu

Re: T2A Westfalia "Aazabuss"

Postitus Postitas urbaan »

Lisaks liimile on sul vaja püstolit, kuna liim on kahekomponentne.3M tootja liimi jaoks on sul vaja püstolit, mis maksab soodukaga 150 eur (lett 200 tuuris).Liim ise maksis vist 40 euri tuub.Kui sul mõni väiksem koht vaja teha helista mulle, saab minu bussi raames ära liimida või midagi sellist.
urbaan
StaarBussimüüja
StaarBussimüüja
Postitusi: 219
Liitunud: K Jaan 16, 2008 1:38 pm
Asukoht: Tartu

Re: T2A Westfalia "Aazabuss"

Postitus Postitas urbaan »

Vaikselt ikka areneb
Pilt
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: T2A Westfalia "Aazabuss"

Postitus Postitas dexter »

tundub et sul vana info....Täna nägin mingis töökojas midagi sellist:
Pilt
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Vasta