T2A Westfalia "Aazabuss"
Moderaator: ingmar
T2A Westfalia "Aazabuss"
Üle pika aja siis uus bussiprojekt käsil.Tegemist siis Rossi vana valgega millele plaan eluvaim sisse puhuda, et Eesti piires matkamõnusid nautida :)Moto hetkel puudu aga ilmselt tuleb type4 2.0 moto.Samuti saab värskendust nii sisu kui välimus.
Ostes oli selline:
Kõigepealt sai sammal ellu äratatud ja puhtaks pestud ja pulkadeks võetud:
Edasi rändas kere liivapritsi:
Seejärel sai kere krundialla:
Problemaatilisemad kohad:
Vaido vihjete abil ostetud järgnevad vigurid:
Ahi mis töötab nii voolu kui piirituse peal
Külmik, mis töötab nii 12 kui 220V ja teeb ikka tõsilelt külma:
Hetke seisuga kõik.Vaja ussitatud kohad välja lõigata ja uued panna.Siis lisan uusi pilte.Vahetamisel plaanis kasutada vähe teistsugust tehnoloogiat kui keevitamine.
Ostes oli selline:
Kõigepealt sai sammal ellu äratatud ja puhtaks pestud ja pulkadeks võetud:
Edasi rändas kere liivapritsi:
Seejärel sai kere krundialla:
Problemaatilisemad kohad:
Vaido vihjete abil ostetud järgnevad vigurid:
Ahi mis töötab nii voolu kui piirituse peal
Külmik, mis töötab nii 12 kui 220V ja teeb ikka tõsilelt külma:
Hetke seisuga kõik.Vaja ussitatud kohad välja lõigata ja uued panna.Siis lisan uusi pilte.Vahetamisel plaanis kasutada vähe teistsugust tehnoloogiat kui keevitamine.
Viimati muutis urbaan, N Mär 26, 2015 12:32 pm, muudetud 1 kord kokku.
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: T2A Westfalia "Aazabuss"
kuidas selle masina "vundamendilt" maha sai?
(kivid tuli ilmselt rataste alt ära kaotada? Paistavad piisavalt kõrged, et neist üle ei veere...)
aga mis on alternatiiv keevitamisele? Ei suuda isegi ette kujutada (ning pole ka kuulnud), kuidas metallitükke ilma metalli sulatamata (mis on keevitamine) usutavalt kokku saab...
(kivid tuli ilmselt rataste alt ära kaotada? Paistavad piisavalt kõrged, et neist üle ei veere...)
aga mis on alternatiiv keevitamisele? Ei suuda isegi ette kujutada (ning pole ka kuulnud), kuidas metallitükke ilma metalli sulatamata (mis on keevitamine) usutavalt kokku saab...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: T2A Westfalia "Aazabuss"
Tänapäeval igasugu keemiat välja mõeldud
kuigi jah pakkusin ühele kliendile, kes on Norrast, sama meetodit, aga vastuseks sain, et tema on vanakooli inimene ja soovib, et keredetailid kokku keevitataks.
kuigi jah pakkusin ühele kliendile, kes on Norrast, sama meetodit, aga vastuseks sain, et tema on vanakooli inimene ja soovib, et keredetailid kokku keevitataks.
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: T2A Westfalia "Aazabuss"
kividelt maha sai prussidega. suht palju jamamist oli... aga ei osanud kohapeal ka muud välja mõelda
aga Urbaan ei maini ju keevitamist. ainult "vahetamisest" jutt... ehk et vana plekk lõigatakse ära, peale pannakse popparitega liiklusmärk ja otsa 5kg pahtlit (teatavasti ju pahtel ei roosteta)?
aga Urbaan ei maini ju keevitamist. ainult "vahetamisest" jutt... ehk et vana plekk lõigatakse ära, peale pannakse popparitega liiklusmärk ja otsa 5kg pahtlit (teatavasti ju pahtel ei roosteta)?
Re: T2A Westfalia "Aazabuss"
Küll aga on pahtel miski, mille termopaisumine on plekist sootuks erinev ja kui kiht on paksem kui mm on oht, et mingiaeg tuleb mõra sisse. 3mm korral on see juba raudpolt kindel, et mõraneb ja lisaks ka veel toimub meeletu järelkuivamine ja võib alles esimese suvepäiksega lohku kuivada. Lisaks on pahtel paras nuustik, mis pikapeale märgub ja pleki roostetama paneb.
Re: T2A Westfalia "Aazabuss"
Just.Pahtel on paras vett imev samm ja üritaks seda võimalikult vähe kasutada.Tuttav keremees soovitas kasuta liimimis tehnoloogiat.Hoiab kõvasti kokku aega, saan sisepinnad kuhu hiljem ligi ei pääse juba enne tõrvaga kokku määrida ilma, et see keevitamisel põlema läheks, jääb ära keevisõmbluste lihvimine, plekk ei saa kahjustada mida ta kuumaga paratamatult saab jne.Ühesõnaga tuleb järgi proovida.Muu maailm liimib juba ammu, küll ka siin see varsti popimaks läheb.Liim iseenesest on peale kuivamist kõva nagu metall.Eks ma lisan pilte kui mõni jupp küles.jeff01 kirjutas:Küll aga on pahtel miski, mille termopaisumine on plekist sootuks erinev ja kui kiht on paksem kui mm on oht, et mingiaeg tuleb mõra sisse. 3mm korral on see juba raudpolt kindel, et mõraneb ja lisaks ka veel toimub meeletu järelkuivamine ja võib alles esimese suvepäiksega lohku kuivada. Lisaks on pahtel paras nuustik, mis pikapeale märgub ja pleki roostetama paneb.
Re: T2A Westfalia "Aazabuss"
Lisaks liimile on sul vaja püstolit, kuna liim on kahekomponentne.3M tootja liimi jaoks on sul vaja püstolit, mis maksab soodukaga 150 eur (lett 200 tuuris).Liim ise maksis vist 40 euri tuub.Kui sul mõni väiksem koht vaja teha helista mulle, saab minu bussi raames ära liimida või midagi sellist.
Re: T2A Westfalia "Aazabuss"
Vaikselt ikka areneb
Re: T2A Westfalia "Aazabuss"
tundub et sul vana info....Täna nägin mingis töökojas midagi sellist:
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks