Kuna auto pikalt müügis olnud ja reaalseid huvilisi suht vähe olnud, siis huviliste huvi tekitamiseks olen asja natukene kätte võtnud:
Nagu juba pildi pealt näha, siis polstrid on kõik kaetud nahaga, kõik muu aga korraliku lae polstri riidega, katmata jäid vaid esimesed piilarid.
Tegemata veel põhi, mõtteid on mida sinna panna, kuid reaalsete tegudeni pole jõunudu, vb pole need mõtted siis nii head veel, et tegutsema hakata. On kellegil ehk mõni idee, mida põhjamatina kasutada?
Peale karpa puhastust hakkas ka mootori kenasti laulma. Nüüd nii, et süüde sisse ja vajuta nuppu ja mootor kohe turtsatab käima, ei mingit ketramist ega muud jama...paugu pill
Pidurid said samuti korda...vaja oli vaid lahtijäänud nippel kinni keerata ja pidurid uuesti õhutada ning ellu on jälle lill. Käsipidur on tal koguaeg õnneks töötanud
Kogu elektri osa on 99% valmis. St et gabariidid, pooltuled ja täistuled põlevad nii nagu vaja, ohutuled on olemas ja suunad, kojamehed ning signaalgi töötavad...Rohkem põrnikal nagu elektrit polegi
Kõige suurem jama oli ohutuledega...kuna keegi oli aastate jooksul ära kaotanud ohutulede lüliti, siis tuli kogu süsteem uuesti välja mõelda, tegin ära ja kui asi toimima hakkas, siis leidsin ka originaal lüliti üles
Elektri istmed on samuti sees korralikult ning töötavad nii nagu peavad, kõik funktsioonid on töökorras ja täitsa mugav on sees olla. Sama ei saa kahjuks tagumiste istujate kohta öeld...vb on neil vaid siis mugav kui jalad maha lõigata, sest jala ruum on suur ümmargune null
Hetkel on käisl Bajale kohaste stangede ja raudade tegemine:
Alguses mõtlesin, et kasutan torude tegemiseks painutuspinki, kuid teisele korrusele oli pikem maa torudega jalutada kui kõrval ruumi ja pealegi keevitus oli käepärasem
Tagastangega on kah alustatud, kuid sellest pole pilte veel tehtud...ja ega kõike ei peagi avalikustama ju