VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III
Moderaator: ingmar
Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III
suunatule klaasid olemas.
Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III
Nii...Esiklaas ja tagaklaas olemas...loodetavasti ka suunad...Tänud Jeffile...Puudu veel juhipoolse ukse tihendid ja salongidetailid...aga edeneb jõudsalt vähemalt...Paar päeva on juba hääli saanud kuulata ning mõni meeter ka liigutud...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III
Hädasti oleks ikka vaja juhipoolset ukse tihendit...ei pea olema uuevääriline, peaasi et midagi üldse oleks, kuna mul täitsa puudu hetkel
Samuti küsin üle kõigi käest kes eelnevalt pakkusid suunatule klaase.....minu tuled ja nö tava põrnika tuli võrdluseks:
Kui kellelgi on tõesti pakkuda sellised nagu minul on, siis oleksin väga suur huviline...
PS täna sai sõidetud esimesed 100m, istumise asend tuleb ümber muuta, liiga põrandal istun hetkel, taga vedrustust tuleb sättida, liiga madalal on, elekter hakkab kah looma, juba saab käivitada ja seisma jätta salongist autot,
Samuti küsin üle kõigi käest kes eelnevalt pakkusid suunatule klaase.....minu tuled ja nö tava põrnika tuli võrdluseks:
Kui kellelgi on tõesti pakkuda sellised nagu minul on, siis oleksin väga suur huviline...
PS täna sai sõidetud esimesed 100m, istumise asend tuleb ümber muuta, liiga põrandal istun hetkel, taga vedrustust tuleb sättida, liiga madalal on, elekter hakkab kah looma, juba saab käivitada ja seisma jätta salongist autot,
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III
Vaatasin, et väga unarusse teema jäänud:
Eelmine nädal oli auto selline:
Ja täna:
Peale selle on mootor poole pöörde pill. Elekter hakkab samuti laabuma, vähemalt tulesid mis põlevad tuleb iga päevaga juurde.
Eelmine nädal oli auto selline:
Ja täna:
Peale selle on mootor poole pöörde pill. Elekter hakkab samuti laabuma, vähemalt tulesid mis põlevad tuleb iga päevaga juurde.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III
Kuna auto pikalt müügis olnud ja reaalseid huvilisi suht vähe olnud, siis huviliste huvi tekitamiseks olen asja natukene kätte võtnud:
Nagu juba pildi pealt näha, siis polstrid on kõik kaetud nahaga, kõik muu aga korraliku lae polstri riidega, katmata jäid vaid esimesed piilarid.
Tegemata veel põhi, mõtteid on mida sinna panna, kuid reaalsete tegudeni pole jõunudu, vb pole need mõtted siis nii head veel, et tegutsema hakata. On kellegil ehk mõni idee, mida põhjamatina kasutada?
Peale karpa puhastust hakkas ka mootori kenasti laulma. Nüüd nii, et süüde sisse ja vajuta nuppu ja mootor kohe turtsatab käima, ei mingit ketramist ega muud jama...paugu pill
Pidurid said samuti korda...vaja oli vaid lahtijäänud nippel kinni keerata ja pidurid uuesti õhutada ning ellu on jälle lill. Käsipidur on tal koguaeg õnneks töötanud
Kogu elektri osa on 99% valmis. St et gabariidid, pooltuled ja täistuled põlevad nii nagu vaja, ohutuled on olemas ja suunad, kojamehed ning signaalgi töötavad...Rohkem põrnikal nagu elektrit polegi Kõige suurem jama oli ohutuledega...kuna keegi oli aastate jooksul ära kaotanud ohutulede lüliti, siis tuli kogu süsteem uuesti välja mõelda, tegin ära ja kui asi toimima hakkas, siis leidsin ka originaal lüliti üles
Elektri istmed on samuti sees korralikult ning töötavad nii nagu peavad, kõik funktsioonid on töökorras ja täitsa mugav on sees olla. Sama ei saa kahjuks tagumiste istujate kohta öeld...vb on neil vaid siis mugav kui jalad maha lõigata, sest jala ruum on suur ümmargune null
Hetkel on käisl Bajale kohaste stangede ja raudade tegemine:
Alguses mõtlesin, et kasutan torude tegemiseks painutuspinki, kuid teisele korrusele oli pikem maa torudega jalutada kui kõrval ruumi ja pealegi keevitus oli käepärasem
Tagastangega on kah alustatud, kuid sellest pole pilte veel tehtud...ja ega kõike ei peagi avalikustama ju
Nagu juba pildi pealt näha, siis polstrid on kõik kaetud nahaga, kõik muu aga korraliku lae polstri riidega, katmata jäid vaid esimesed piilarid.
Tegemata veel põhi, mõtteid on mida sinna panna, kuid reaalsete tegudeni pole jõunudu, vb pole need mõtted siis nii head veel, et tegutsema hakata. On kellegil ehk mõni idee, mida põhjamatina kasutada?
Peale karpa puhastust hakkas ka mootori kenasti laulma. Nüüd nii, et süüde sisse ja vajuta nuppu ja mootor kohe turtsatab käima, ei mingit ketramist ega muud jama...paugu pill
Pidurid said samuti korda...vaja oli vaid lahtijäänud nippel kinni keerata ja pidurid uuesti õhutada ning ellu on jälle lill. Käsipidur on tal koguaeg õnneks töötanud
Kogu elektri osa on 99% valmis. St et gabariidid, pooltuled ja täistuled põlevad nii nagu vaja, ohutuled on olemas ja suunad, kojamehed ning signaalgi töötavad...Rohkem põrnikal nagu elektrit polegi Kõige suurem jama oli ohutuledega...kuna keegi oli aastate jooksul ära kaotanud ohutulede lüliti, siis tuli kogu süsteem uuesti välja mõelda, tegin ära ja kui asi toimima hakkas, siis leidsin ka originaal lüliti üles
Elektri istmed on samuti sees korralikult ning töötavad nii nagu peavad, kõik funktsioonid on töökorras ja täitsa mugav on sees olla. Sama ei saa kahjuks tagumiste istujate kohta öeld...vb on neil vaid siis mugav kui jalad maha lõigata, sest jala ruum on suur ümmargune null
Hetkel on käisl Bajale kohaste stangede ja raudade tegemine:
Alguses mõtlesin, et kasutan torude tegemiseks painutuspinki, kuid teisele korrusele oli pikem maa torudega jalutada kui kõrval ruumi ja pealegi keevitus oli käepärasem
Tagastangega on kah alustatud, kuid sellest pole pilte veel tehtud...ja ega kõike ei peagi avalikustama ju
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III
kena. Aga tegelikult on põllurallikas ju täiesti ära rikutud - sellega ei raatsi küll põllule minna
teiselt liigub TÜV-le lähemale ja kui see seljataha jääb, on "põlurallikas" muutunud "SUV"-ks.
piltidelt paistavad huvitavad soojusvahetid - kas salongisoendus on nõrkadele?
(annab selle muidu täies mahus taastekitada või on kerel avad kinni?)
teiselt liigub TÜV-le lähemale ja kui see seljataha jääb, on "põlurallikas" muutunud "SUV"-ks.
piltidelt paistavad huvitavad soojusvahetid - kas salongisoendus on nõrkadele?
(annab selle muidu täies mahus taastekitada või on kerel avad kinni?)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III
Salongisoendust pole jah hetkel. soojusvahetid olid nagu ikka läbi mädanenud ja neid ei planeerinud ma ise kunagi panna. Selle mõttega said ka avad keres kinni lastud. Mõte oli minna vedelkütte soenduse peale...
Kusjuures ise kardan kaa, et suvel ehk saab mõne tiirugi Tartu tänavatel teha. Suurem hirm on see, et kui asi juba nii kaugel, siis krt äkki kaob müügi isu kah ära...Loodan, et seda ikka ei juhtu...
Kusjuures ise kardan kaa, et suvel ehk saab mõne tiirugi Tartu tänavatel teha. Suurem hirm on see, et kui asi juba nii kaugel, siis krt äkki kaob müügi isu kah ära...Loodan, et seda ikka ei juhtu...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III
ei saa jätta postitamata, just jäi ette:dexter kirjutas:Tegemata veel põhi, mõtteid on mida sinna panna, kuid reaalsete tegudeni pole jõunudu, vb pole need mõtted siis nii head veel, et tegutsema hakata.
On kellegil ehk mõni idee, mida põhjamatina kasutada?
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III
Jälle mõni asi tehtud:
Neid nr märke ei tasu tähele panna, pandud külge vaid prooviks, et kuidas nr spbivad stangede külge.
Sain kätte ka porsche 944 põhjamati..proovin kuidas see sobib sinna, kui sobib siis on ka põhjamati probleem lahendatud.
Neid nr märke ei tasu tähele panna, pandud külge vaid prooviks, et kuidas nr spbivad stangede külge.
Sain kätte ka porsche 944 põhjamati..proovin kuidas see sobib sinna, kui sobib siis on ka põhjamati probleem lahendatud.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks