VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III

Postitus Postitas dexter »

Nii, aeg siis nii kaugel, et olen järjekordselt siin foorumis uue autoga. Seekord siis kolmas kord ja järjekordse põrnikaga. Asi sai alguse üldse nii, et sõber palus, et uuriksin mõnda vanemat autot mis tulevikus korda tehes kasumiga maha saaks müüa. Ja kuna Ingmar oli just siit lahkumas ja oli üle kaks põrnikat, siis pakkusin sõbrale neid. Kahjuks( just nimelt kahjuks) sõber hüppas viimasel hetkel alt ära ja nii need autod minu kätte sattusid.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 858
Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III

Postitus Postitas kaupz »

Bajaga sõidaks isegi.
kas Baja jupid said kaasa komplektiga Ingmarilt ?
Pilt


kui suurte rataste puhul käigukasti modifitseerima või vahetama peab hakkama ?
Pilt :rock:
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III

Postitus Postitas dexter »

Baja Kitt tuli muidugi Ingmarilt...ega neid vist väga rohkem ei liigu. Plastikust detailid olid küll päris kehvas seisu, kuid hetkel on need täielikult taasatud, pahteldatud-krunditud ning ka ajutise värviga üle värvitud. Aga see, et plast detailid katki olid, see on hetkel kõige väiksem mure(sellest räägin kunagi hiljem, kui olen teemaga lihtsalt sinnamaani jõudnud.
Tuues olid masinad sellised:

Toonor:
Pilt
Keegi ei teadnud toonori masinast midagi, kas töötab, mis töötab vms...aga minu õnneks.... töötab. Panin karpa peale ja mootor töötas, samuti ka kõik muu mis pidi va elektri osa)

Pilt

Kere mille peale pidin ehitama hakkama:
Pilt
Pidi olema heas korras...Kui kohapeal autot käisin vaatamas, siis suht oligi...mõned vead olid, kuid noh, tegu ju siiski vana autoga...Pealegi olid põhja plekid ja nn karbid vahetatud.
Pilt

Doonor masina vedasi endale koju, et juppideks tõmmata ja riiulisse ära ladustada varuosadeks, kere vedasin tööjuurde koos baja kit`iga, et hakata pihta tasapisi keretöödega.
Pilt

Siit edasi hakkas elu minema aga allamäge....Aga sellest kõigest juba järgmine kord ;)

Seda mis rehvi suurusest peaks käigukasti vahetama hakkama ei tea...niipalju kui uurinud olen, siis originaal mootoriga suurt probleemi pole laiali lendamises, pigem mootori jõuetuses. Ei usu, et käigukast probleemiks tekib.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III

Postitus Postitas jeff01 »

No ilmselt tulevad probleemid vw 1300 kere ja 1302le või 1303le mõeldud baja kitiga? Annab kuidagi kokku ajada need asjad? ninaga vist eriti keeruline?
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III

Postitus Postitas dexter »

Jah, see tõesti üks probleemidest ja väga suur. Ostsin selle komplekti põrnikale juurde, aga ei sobigi, nüüd ei teagi mida täpselt peale hakata. Niisama lihtsalt neid kahjuks kokku ajada ei saa, no tegelt saaks, aga see tähendaks kapoti kärpimist ja uuesti lamineerimist, seega minu oskuste juures seda tööd ma ette ei võtaks. Eks mingid mõtted mul on iseasi kui head või halvad...Pajatan ma nendest siis kui asi rohkem kokku saab, hetkel veel kõik ideed ja poolik teostus. 99% tõenäosusega jääb plastikust kapott ja esimene nina osa üle....

Siin ka üks pilt kui hästi see kapott kerele sobib:
Pilt
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III

Postitus Postitas dexter »

Nii....jätkame jutukesega:
Mingi aeg pärast auto töökotta vedamist vaatasin, et kaua ta ikka seisab. Tõstsime kere pealt ära ja alustasime alusraami taastamisega. Kuna esisilla kinnitus oli raamil täiesti mäda omadega, siis sai see maha lõigatud ja uus nn nina keevitatud. Kuna kerel olid pandud ka uued põhjaplekid, siis said ka need korraliult uuesti haljaks lastud ja korosioonitõrje krundiga töödeldud ning lõpuks ka ära värvitud, kuigi enne seda kõike pidime pm need uued plekid uuesti kere külge kinnitama kuna heast tööst oli seal asi väga kaugel . Samuti sai kogu veermik üle käidud (uued piduri torud, uued piduri silindrid ja klotsid, amordid jne...
Pilt

Pärast seda oli omakorda kere kord. Kere mis olevat üldiselt korralik (va esinina) ja nö juba suht taastatud...Jah...asi kahjuks nii ilus polnud...uued karbid olid pm ainult paari punktiga kinni, ülejäänud karpidel vahed sees. Kere kõige hullemad kohad olid taastatud prostalt (Suurematele rooste kohtadele tsingitud plekk peale keevitatud, väiksemad kohad(antenni ava ja taga koopas olevad augud makrofleksiga kinni lastud ja sinna peale pahtel pandud. Kere liistuavadega ja väiksemate roosteaukudega polnud niipalju vaeva nähtud ja need olid lihtsalt täis pahteldatud)
Aga enne kui kõike seda avastasin siis alustasin kerele põhja keevitamisega (ei avastanud seda varem kuna kõik oli pahtli ja maastiksitega lihtsalt ära peidetud)
Pilt
Pilt

Siit vaatasime, et tagumise istmetaga olev põhi oli kah ikkagi liiga pehme ja sai ka see käsitsi uus tehtud:
Pilt

Kuna kere oli nii kehvas seisus, siis seda eriti tänavale taastada mõtet pole, kuigi never say never, seega ka ei pinguta hetkel meeletult keretöödel täpsusele ning kõigi keevitusõmbluste lihvimisele, aga see selleks(lihtsalt infoks, et miks mõni asi nii või naa on tehtud)
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III

Postitus Postitas jeff01 »

Väga suur areng. Kuidas on oma õpilase "head" üle teha?
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III

Postitus Postitas dexter »

Oma õpilaseks siin pidada ei saa kedagi( Õnneks), see härra õpib meie osakonnas küll, kuid midagi muud...Ahh mis sellest ikka rääkida on mis on ja ise astusin selle supi sisse...Oleks teadnud, et kere selline oleks jätnud selle sinna samma ja raha investeerinud pigem A Le Coq ridadesse. :tuld:
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III

Postitus Postitas jeff01 »

Tagant "PERSE" jääb lahti onju? Mul on 1 lahe bagi sumpa kuid kuna see on brasiilia kroom siis pole ta kahjuks enam väga kena. Kui liivapritsist läbi lasta ja keraamika selga tõmmata saaks musta / halli / valge vahel valida pmt.
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III

Postitus Postitas dexter »

jeff01 kirjutas:Tagant "PERSE" jääb lahti onju? Mul on 1 lahe bagi sumpa kuid kuna see on brasiilia kroom siis pole ta kahjuks enam väga kena. Kui liivapritsist läbi lasta ja keraamika selga tõmmata saaks musta / halli / valge vahel valida pmt.
Tagumik jääb paljaks jah....aga summuti on mul juba olemas...vähemalt ma loodan, et too vähemalt sobib
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III

Postitus Postitas jeff01 »

http://porsche-foorum.org/album/albums/ ... 014670.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://porsche-foorum.org/album/albums/ ... 014673.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Siuksed asjad üle,kui su enda oma ei sobi mingil põhjusel.
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III

Postitus Postitas dexter »

Esmaspäeval sain kere plekksepa käest lõpuks kätte lõplikult. Sai mõni päev pahtliga mängitud ja täna hommikuks oli asi nii kaugel:
Pilt
KOhe hmmikul hakkasime krunti karestama ja tiibasid külge sobitama:
Pilt
JA siis kõik protsessid:
Pilt
Pilt
kuni lõpptulemuseni:
Pilt
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III

Postitus Postitas jeff01 »

Liimisid tiivad kinni?
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III

Postitus Postitas dexter »

Jah.. Muud võimalust väga polnud...
Hetkel jäi velgede tegemine poolikuks, kui saaks uuel aastal rattad kah alla, siis saaks asja veerema ja elektriku juurde. Sealt edasi mootori peale ning kõik komponendid külge ning käima...
Iseasi kus temaga sõita...põllul...metsas...tänaval...eks näis
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW Baja Bug ---> Dexter, Vol III

Postitus Postitas dexter »

Põllurallikas hakkab ilmet võtma:

Pilt
Pilt

Ega mingi ime läbi pole kellelgil pakkuda neid suunatulesid või suunatule klaase mis mul esitiibadel on?

Hetkel pooleni elektrisüsteemi taastamine/ehitamine, siis saab hääli kuulata. Peale seda läheb karpa hooldusesse. Saaks veel klaasid ja tihendid kuskilt, siis oleks asi väga hea. Salongi detailid kah puudu, kuid nendega on aega. Klaasidega kiire, kuna vaja auto töökojast välja visata, et järgmine projekt jälle sisse veeretada...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Vasta