Vano's PUMPKIN T3
Moderaator: ingmar
Vano's PUMPKIN T3
hetke seisuga siis niipalju pilte
Transporter 1.6D 86a.
Caravelle C (ei tea mida see C t'hendab) 1.7D 87a.
autod on seisnud 2 aastat
pidureid pole
transporter parandatud makrofleksiga ning merel sõitnud ( tumeluseks sügav rooste)
caravelle pärast käivtumist sureb ära, aga teist korda keerates on ok ning mootor töötab (ei tea mis viga see on)
vot nii=)
Transporter 1.6D 86a.
Caravelle C (ei tea mida see C t'hendab) 1.7D 87a.
autod on seisnud 2 aastat
pidureid pole
transporter parandatud makrofleksiga ning merel sõitnud ( tumeluseks sügav rooste)
caravelle pärast käivtumist sureb ära, aga teist korda keerates on ok ning mootor töötab (ei tea mis viga see on)
vot nii=)
Re: Vano's PUMPKIN T3
caravelle ei pidurdanud... leidsin probleemi
väike remont ja ongi ok:
väike remont ja ongi ok:
Re: Vano's PUMPKIN T3
viimasel ajal tegelesin kerega
nädalavahetusel tegelen ka tagumiste vedrudega ning lasen tagumist otsa ka alla.
nädalavahetusel tegelen ka tagumiste vedrudega ning lasen tagumist otsa ka alla.
Re: Vano's PUMPKIN T3
Ka steed selle nipi nagu rääkisime või siis teine varjant on BMW E46 tagavedrusi kasutada.
Re: Vano's PUMPKIN T3
ma vist proovin vedrudega mängida alguses.. sest kui ma selle nipi teen, siis tagasi ei saa))))uno kirjutas:Ka steed selle nipi nagu rääkisime või siis teine varjant on BMW E46 tagavedrusi kasutada.
Re: Vano's PUMPKIN T3
täna teostasin:
-likvideerisin õlilekke õliradiaatori taga ( thnx to Uno nõu eest, se oli just see tihend millest sa rääkisid)
-leidsin ning likvideerisin halva käivitumise põhjuse ( halb kontakt starteri peal)
-avastasin, et eelsüüteküünlade jehtmestik oli mädanenud- tegin korda ( enam ei ole käivitamisega probleemi, kõik silindrid hakkavad korralikud tööd teha)
vot
-likvideerisin õlilekke õliradiaatori taga ( thnx to Uno nõu eest, se oli just see tihend millest sa rääkisid)
-leidsin ning likvideerisin halva käivitumise põhjuse ( halb kontakt starteri peal)
-avastasin, et eelsüüteküünlade jehtmestik oli mädanenud- tegin korda ( enam ei ole käivitamisega probleemi, kõik silindrid hakkavad korralikud tööd teha)
vot
Re: Vano's PUMPKIN T3
alati rõõm abiks olla
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: Vano's PUMPKIN T3
need on tegelikult Saab 9-5 istmed. Küll ma juba ära tunnen - mu 9-5 toolid on sellised. Kui keegi levinud ja soodsaid nahkistmeid otsib, siis Saab 9-5 on masin, mille omasid leiab lademes ja mille eest eriti raha ei küsita. Masinad on parasjagu nn massilisse romula-ikka jõudnud ja väga vähestel on riidesisud - nahk oli neil nn standardiks. Enamusel on paraku igav hall sisu...vano kirjutas:sain endale saab 95 esiistmed. nahast, istmesoojendusega
saab 95 on taoline ja tehaseistmed olid tol muistsel aal vast natuke teistsugused.
nn Saabi-inimeste puhul on nende kahe mudeli segiajamine vast sama hea, kui siinsetele inimestele T1 ja T2 vahetamine. Erinevus on ju vaid üks bait
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: Vano's PUMPKIN T3
Saabi istmete puhul tulnuks siis juba Ventilatsiooniga variant otsida.
aga eks see auguline nahk kulub vast rohkem, ja puhastada kehvem.
aga eks see auguline nahk kulub vast rohkem, ja puhastada kehvem.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: Vano's PUMPKIN T3
mina võtsin just sellised, sest hiljem ma saan vabalt samasugused istmed leida ilma probleemideta. näiteks autojuhi selja taga paigutada)
Re: Vano's PUMPKIN T3
paneme istmed sisse..
istme laius on 45 sm
juba ammu tahtsin vaheseina maha võtta
yeah!!!!
istme laius on 45 sm
juba ammu tahtsin vaheseina maha võtta
yeah!!!!
Re: Vano's PUMPKIN T3
tehtud!
Re: Vano's PUMPKIN T3
nagu sapakal auk põrandal))))