Vano's PUMPKIN T3
Moderaator: ingmar
Re: Vano's PUMPKIN T3
täitsa kena ju aga mis sees on?
Re: Vano's PUMPKIN T3
sumps kukkus küljest ära)))) teleb midagi välja mõelda..
seest tühi.. tavaline diivan, polstreid pole, Saabi istmed ees)
seest tühi.. tavaline diivan, polstreid pole, Saabi istmed ees)
Re: Vano's PUMPKIN T3
viimased uudised:
seoses sellega, et surve pump suri ära;, buss seisis töö juures aprillist mai lõppuni...
loomulikult sebisin endale teist pumba, aga teine pump ei tahtnud pumbata((((
võtsin oma vana pumba lahti, vahetasin katkised detailid ära ning OMFG buss liikus paar nädalat )))
hetke seisuga pump korralikult tilgub, üks pihusti laseb läbi ning lööb..
mõtlen juba paar nädalat selle peale, et äkki on juba see aeg käes, kui tuleb panna AAZ )))))))
seoses sellega, et surve pump suri ära;, buss seisis töö juures aprillist mai lõppuni...
loomulikult sebisin endale teist pumba, aga teine pump ei tahtnud pumbata((((
võtsin oma vana pumba lahti, vahetasin katkised detailid ära ning OMFG buss liikus paar nädalat )))
hetke seisuga pump korralikult tilgub, üks pihusti laseb läbi ning lööb..
mõtlen juba paar nädalat selle peale, et äkki on juba see aeg käes, kui tuleb panna AAZ )))))))
Re: Vano's PUMPKIN T3
mis hinnaga ja millisest kohast tagapiduri plekid hankisid , kui saladus pole?
Re: Vano's PUMPKIN T3
user nimega UNO, ehk siis Tõnis- mees kellel on kõike!!))))hullmaks kirjutas:mis hinnaga ja millisest kohast tagapiduri plekid hankisid , kui saladus pole?
tema käest sain Paruzzi plekke.. hinda ei mäleta, muidu hind on kesmiselt 40-50 eur tk))))
Re: Vano's PUMPKIN T3
viimasel ajal (u 2 viimast kuud) olid suured probleemid käivitusega ning survepumbaga (isegi ostsin bemmi liikumiseks): külmalt mootor läks käima, aga töötas ebastabiilselt, ning pump kogu aeg pritsis diislit välja ning kui seisma panna siis kütus jooksis pumbast tagasi paaki. kui mootor oli soe, siis ei tahtnud buss üldse käivituda ning alles siis kui lülitad eelsüüteküünla temperatuuri andur välja siis läks käima..
foorumites kirjutati igasugust asja kuni kompressiooni puudumiseni.
lasin käed alla ning mõtlesin bussis üldse lahti saada...
aga ikka, buss on jumala tore pill ning süda oli valus kui iga päev näed, et selline tore sõiduk ei liigu.
vahetasin pumbal paar tihendit ning üks tagasivoolu voolik oli ka pragunenud ning OMFG läkski ta käima ilusti soojas ja külmas... ei tilgu kuskilt midagi ning kütus ei jookse ära...
on veel paar küsimust staerteri kohta, aga see on juba lihtsalt asjad....
foorumites kirjutati igasugust asja kuni kompressiooni puudumiseni.
lasin käed alla ning mõtlesin bussis üldse lahti saada...
aga ikka, buss on jumala tore pill ning süda oli valus kui iga päev näed, et selline tore sõiduk ei liigu.
vahetasin pumbal paar tihendit ning üks tagasivoolu voolik oli ka pragunenud ning OMFG läkski ta käima ilusti soojas ja külmas... ei tilgu kuskilt midagi ning kütus ei jookse ära...
on veel paar küsimust staerteri kohta, aga see on juba lihtsalt asjad....
Re: Vano's PUMPKIN T3
Kütuse ära vajumise vastu aitab tagasivoolu klapp enne pumpa. Mitte et see õige remondimeetod oleks, aga on abiks asi nt kuni mõni järjekordne lekkiv ülevoolu voolik vahetatud saab.vano kirjutas:ei tilgu kuskilt midagi ning kütus ei jookse ära...
Re: Vano's PUMPKIN T3
hello to everybody!
seoses komandeeringuga ei olnud aega bussiga üldse tegeleda ning buss seisis töö juures augustist..
jäi seisma sellises seisus:
- soojalt käima läheb siis, kui võtan temperatuuri anduri (1 kolmest) juhe küljest ära ning seega sunniviisiliselt panen eelsüüte küünlad tööle. ei tea mis see tähendada võiks, aga targad mehed kindlasti teavad.
- pärast kõrgsurvepumba tihendi vahetamist (oh ma olin nii tige, kui ma seda tihendi vahetasin, sest esimesed 3-4 korda panin pumba valesti kokku, isegi UNO käest võtsin teist pumba, mida pole veel tagasi andnud sorry maaan)))))))) mootor tossab rõvedalt (musta värvi toss) arvatavasti süüte nurk on vale...
ise paiknen vetkel Vana - Võidus, Viljandimaal ning ei tea, kuidas ning millal oma autoga tegeleda.. mingi päev tuleb remonti viia))))))) :
Re: Vano's PUMPKIN T3
Pole hullu, kui aega saad, siis tule läbi, paneme pumba kellaga paika.
Must toss on äkki hoopis sellest, et saab kütet vääääga palju peale.
Peab kütet maha keerama pumba pealt.
Must toss on äkki hoopis sellest, et saab kütet vääääga palju peale.
Peab kütet maha keerama pumba pealt.
Re: Vano's PUMPKIN T3
FB järgi oled kogu aeg sõidus kuskil, ei jülge isegi helistada sulle reedel tulen linna ning pühapäeva õhtul pean tagasi Viljandimaale sõita.uno kirjutas:Pole hullu, kui aega saad, siis tule läbi, paneme pumba kellaga paika.
Must toss on äkki hoopis sellest, et saab kütet vääääga palju peale.
Peab kütet maha keerama pumba pealt.
kui sellel ajavahemikul oled pesas, siis hea meelega tuleks su juurde)
Re: Vano's PUMPKIN T3
helistada võib alati.
Nädalavahetusel võtame ühendust
Nädalavahetusel võtame ühendust
Re: Vano's PUMPKIN T3
käisin Uno bussipesast läbi, kruttisime ja vaatasime seal, Tõnis pani kõrgsurvepump õigesse asendisse.. buss liigub ning SUURED TÄNUD Unole minu poolt)))
nüüd ma vahetan selle anduri ära mis vastutab eelsuuteküünlade eest ning vaatame mis edasi saab ))))
eile tegin 200km sõidu ning buss käitus normaalselt))))
nüüd ma vahetan selle anduri ära mis vastutab eelsuuteküünlade eest ning vaatame mis edasi saab ))))
eile tegin 200km sõidu ning buss käitus normaalselt))))
Re: Vano's PUMPKIN T3
nädalavahetusel õmblesin natukene)))