Mure põrnika tooreklapiga

põrnikate ümber käiv elu

Moderaator: ingmar

Vasta
Mauzi4M
ebaselge diagnoosiga
ebaselge diagnoosiga
Postitusi: 11
Liitunud: E Aug 12, 2013 8:42 pm

Mure põrnika tooreklapiga

Postitus Postitas Mauzi4M »

Tere, mure siis järgmine, 1300 põrnikal on peal solexi karburaator, aga tooreklapi süsteemile pole veel hästi pihta saanud, äkki keegi oskaks valgustada mind natukene? Nimelt Tooreklapi võlli ühes otsas on selline hammastega hoob mida saab gaasipedaali hoova liigutamisega siis fikseerida ja teine ots läheb elektri regulaatorisse, mis on 12 volti??? Kuid gaasi vajutades läheb tooreklapp kinni? Äkki suudab keegi suudab sellesse segasesse asja natukenegi valgust tuua?
Ning see elektriregulaatori ots karburaatoriküljes, kust ja mis impulssi ta sinna saada tahab?
Või on see lihtsalt magnetklapp tühikäigu jaoks nagu zigulidel oli...
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: Mure põrnika tooreklapiga

Postitus Postitas Teet »

mu maailmapilt on äkki liig lihtne, aga sellest el kaablikesest ei ole ma end häirida lasknud. Huvitav oleks muidugi teada küll, mis ta point on.
toore-tööd teeb otseselt kolme kruvi all olev bimetallvedru (sama korpuse all, millel Su leitud kaablike peal on). Päästad kruvikesed piisavalt lahti, et "toorejunni" korpust keerata saaks ning sätid ta sellisesse asendisse, et külmast peast karpalõõris asuv toore-liblikas natuke irvakil oleks (ja karpasse õhku lubaks). Praegu jätaks ma vahe 7..8mm peale. Kui veel jahedamate ilmadega plaanis õhku jahutada, tuleb ilmselt ilma jahenedes liblika seis üle vaadata / sättida.
viidatud hambuline hoob liigub koos liblikaga - on ekstsentriline ehk kui lõõris asuv klapp on rohkem kinni, on gaasi rohkem peal. Nagu toorega asjad ikka käivad.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 858
Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: Mure põrnika tooreklapiga

Postitus Postitas kaupz »

külma mootoriga käivitamisel pead korraks vajutama gaasipedaali põhja.
see vabastab "sakilise otsikuga" tooreklapi hoova, ning klapp läheb kinni.
siis alles keerad võtit.

seal teisel pool kaane all on "küttekeha" mis peab kiirendama soojuse mõjul toore klapi taas avanemist [bi-metall vedru fotol pealmine, all paistab küttekeha].
12 VOLT CHOKE HEATER ELEMENT 1967-1974 113-129-191G
http://www.mofoco.com/item/12_VOLT_CHOK ... 1G/559/c53" onclick="window.open(this.href);return false;
Pilt

Pilt
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
martr
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 188
Liitunud: R Sept 08, 2006 1:51 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mure põrnika tooreklapiga

Postitus Postitas martr »

Kui inglise keelest jagu saad siis:
http://www.vw-resource.com/car_wont_start.html#cold
ja
http://www.vw-resource.com/choke2.html

ehk külmalt lööd korra kaks gaasipedaali põhja ja lased pedaali lahti, et "automatic choke" (ehk tooreliblikas) sulguks. Kui mootor on käivitunud, siis
'choke' klapp avaneb ise minuti paari jooksul.

ja kui pikalt sõidetud ja mootor veel kuum, siis käivitamisel vajutad vaikselt gaasi alla ja hoiad võtit keerates pedaali all ning lased lahti kui on käivitunud.
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
Vasta