1. leht 1-st

Küsimus suurele ringile! :)

Postitatud: E Jaan 21, 2013 10:17 pm
Postitas hedzu
Kas mootori nr järgi on võimalik kindlaks teha, mis mootoria on tegu? Mootori nr on järgmised: AB622352 ja teine D1470314. Ehk oskab keegi öelda piltide põhjal, kumb sild on asjalikum ja kummal kergem varuosi saada? Mis võiks pildil oleva rohelise põrnika amordi ja vedru hind? Millised erinevused on mudelite 1302 ja 1200 kere erinevused?

Re: Küsimus suurele ringile! :)

Postitatud: K Jaan 23, 2013 10:25 pm
Postitas Teet
koodiväiteid on netis palju. "Tõde" tuleb ploki osas ilmselt endale ise välja mõelda - eri tabelid on erinevad :)
http://www.google.ee/#hl=et&q=vw+T1+engine+codes" onclick="window.open(this.href);return false;

plokinumber ütleb aga, mis töömaht algselt oli. Vahepealsete tegevustega võib see muutunud olla. Ma sain näiteks summutit soetades teada, et "pada" on mitte 1300 vaid 1200.

Re: Küsimus suurele ringile! :)

Postitatud: N Jaan 24, 2013 6:26 pm
Postitas bill
hedzu kirjutas:Kas mootori nr järgi on võimalik kindlaks teha, mis mootoria on tegu? Mootori nr on järgmised: AB622352 ja teine D1470314. Ehk oskab keegi öelda piltide põhjal, kumb sild on asjalikum ja kummal kergem varuosi saada? Mis võiks pildil oleva rohelise põrnika amordi ja vedru hind? Millised erinevused on mudelite 1302 ja 1200 kere erinevused?

AB mootor stockis 1285 44PS, D mootor 1192 34 PS.Sillad on kindlasti uuemal asjalikumad.Kere erinevusi näed ise ,1302-l on ninaosa laiem,kui vanematel(1303 tuli juba ümara esiklaasiga) .Varuosasid saad mõlemale mudelile küllaga,pole vahet :D .Amordi ja vedru hinda leiad müüate käest,peaks sobima ka GolfI omad.Kui hakkad ostma,siis pigem lähtu kere ja mootori seisukorrast,mis peaks olema kõige tähtsam.
Edu!