1. leht 1-st

T3 + VAG R4 bensiinimootor?

Postitatud: R Nov 30, 2012 1:29 pm
Postitas Brick
Ae. Kas kellelgi siin maarjamaal on kogemusi T3 diisli ja mingi VAG R4 bensiinimootori ristamisega? No nt b3 passati või g3 golfi pealt mingi lihtsam/tavalisem moto? Et kui valida kas 1.9td või rida4 bensuka vahel, siis mis on r4 bensuka puhul plussid-miinused?

Re: T3 + VAG R4 bensiinimootor?

Postitatud: R Nov 30, 2012 2:25 pm
Postitas uno
bensiiniga pestakse pintsleid, diisliga tehakse jõudu :)
Ehk siis diisel on ökonoomsem ja väänab madalalt paremini
Bensiini eelis on, et mootor on odavam ja kergem remontida :)

Re: T3 + VAG R4 bensiinimootor?

Postitatud: R Nov 30, 2012 3:07 pm
Postitas Brick
No neid lööklauseid teavad nagunii kõik, mina sealhulgas. Ootaks siiski päris kogemusi paigaldamise ja just edasise elu kohta. Loomulikult tuleb asja võtta suhtega, nt väiksem müra kompenseerib mingi osa küttekulu kasvust jne. Küsimus on kas tulevikus minna 1.9td paigaldamise teed, või kas nt 2E mootor poleks ka paha variant?

Re: T3 + VAG R4 bensiinimootor?

Postitatud: R Nov 30, 2012 3:32 pm
Postitas uno
Brick kirjutas:No neid lööklauseid teavad nagunii kõik, mina sealhulgas. Ootaks siiski päris kogemusi paigaldamise ja just edasise elu kohta. Loomulikult tuleb asja võtta suhtega, nt väiksem müra kompenseerib mingi osa küttekulu kasvust jne. Küsimus on kas tulevikus minna 1.9td paigaldamise teed, või kas nt 2E mootor poleks ka paha variant?
Minu omal on nüüd 1,9td vahel ja ei kurda. Minekut on, kütusekulu jääb samuti inimlikuks.
Ainuke asi on ikkagi, et 90km/h sõites mootor karjub vahel
bensukatega see vist kõrva nii palju ei piina.

googeldades leiab igasugu mootorite paigalduse kohta päris palju infot

Re: T3 + VAG R4 bensiinimootor?

Postitatud: L Dets 01, 2012 10:17 pm
Postitas turbodiisel
Ilmselt oleks sellisel juhul mõttekas vahetada ka käigukast või peaülekanne.

Regardless of the engine upgrade chosen, another issue that diesel Vanagon owners need to deal with is the transmission gear ratios. The diesel Vanagon transmission have very low gear ratios. Even with the additional power a engine swap provides, the top speed of the Vanagon is limited by engine RPM
http://volksweb.relitech.com/convert.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: T3 + VAG R4 bensiinimootor?

Postitatud: T Dets 04, 2012 8:29 pm
Postitas Teet
nn põhiteemas on vist paus. Hoidsin enne keele hammaste taga, aga elavdame õige pausi tekkides tiba foorumit:
uno kirjutas:bensiiniga pestakse pintsleid, diisliga tehakse jõudu :)
jutt on üldisemat sorti niiet julged väited-loosungid...
miskipärast hõigatakse taolisi asju kohati üldtõdedena, aga ma ei saa kohe kuidagi aru, mille põhjal. Seega võrdleme õige konkreetseid asju ja lepime seeläbi kokku kuidas asjad on. Mul on üks suht hea näide oma ühe masina näol - üle 10a vana 2,3l töömahuga bensiini tarbiv tehasemotoga pereauto. 1900..4000rpm vahemikus annab see "jõudu" (pöördliikumises on selle nimi "jõumoment") 370Nm. Kas sarnase töömahuga 10+a vanad diislid teevad ikka tehase poolt samapalju "jõudu" ja kui, siis mis konkreetselt? :)

Re: T3 + VAG R4 bensiinimootor?

Postitatud: K Dets 05, 2012 3:46 am
Postitas uno
Teet kirjutas:nn põhiteemas on vist paus. Hoidsin enne keele hammaste taga, aga elavdame õige pausi tekkides tiba foorumit:
uno kirjutas:bensiiniga pestakse pintsleid, diisliga tehakse jõudu :)
jutt on üldisemat sorti niiet julged väited-loosungid...
miskipärast hõigatakse taolisi asju kohati üldtõdedena, aga ma ei saa kohe kuidagi aru, mille põhjal. Seega võrdleme õige konkreetseid asju ja lepime seeläbi kokku kuidas asjad on. Mul on üks suht hea näide oma ühe masina näol - üle 10a vana 2,3l töömahuga bensiini tarbiv tehasemotoga pereauto. 1900..4000rpm vahemikus annab see "jõudu" (pöördliikumises on selle nimi "jõumoment") 370Nm. Kas sarnase töömahuga 10+a vanad diislid teevad ikka tehase poolt samapalju "jõudu" ja kui, siis mis konkreetselt? :)

Teedul kadus huumorimeel ära :)
Tehase poolt sellist väänet vähemalt VAG diiselmootoritele ei antud
Ok, võin vait ka olla :)

Re: T3 + VAG R4 bensiinimootor?

Postitatud: K Dets 05, 2012 1:24 pm
Postitas dexter
pisut OT juurde ja ka õli natuke tulle valada, siis kuidas on lood tänapäevaste mootoritega? Sama kubatuur, sama tootja mootorid? wikist leidsin näiteks suva järgi toyota avensise 2.0 mootori...http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Avensis#Engines

Re: T3 + VAG R4 bensiinimootor?

Postitatud: K Dets 05, 2012 5:53 pm
Postitas Brick
Teet kirjutas:
uno kirjutas:diisliga tehakse jõudu :)
miskipärast hõigatakse taolisi asju kohati üldtõdedena, aga ma ei saa kohe kuidagi aru, mille põhjal.
Vääne väändeks... Ma pole kuulnud, et mõni kaasaegne tööloom (traktor-veok-buss jne) bensiinimootorile üle oleks läinud :)
Loomulikult on need ütlemised tulnud ajast, mil igasugune mootori tööd optimeeriv elektroonika jms oli veel leiutamata. Teet, milline on selle auto bensukulu? Niisama sõites, ja tööd tehes e linnasõidul?

Re: T3 + VAG R4 bensiinimootor?

Postitatud: E Dets 10, 2012 11:30 pm
Postitas Teet
õhtut,

dexter - Toyotal pole turbobensukat ega vabalthingavat diislit. Sealt võrreldavaid asju ei leia. Aga Kaug-Ida bokseritootjal ehk Subarul on küll - Legacy, kus on 2,0 nii bensu- kui diisliturbona. Bensiin 221kW ja 400Nm (märkimisväärselt ilusad numbrid ;) ), diisel 110kW ja 350Nm.

Brick - nn tööloomadel diisli kasutamise vastad Sa ise kohe järgneva kütusekulu-küsimusega ise ära: bensiiniga töötegu on kallim. Luksuse (suurem max võimsus, vähem lärmi jne) eest tuleb maksta, töö tegemine pole aga luksus - seal on kuluefektiivsus esikohal. Teemaks ei ole aga mitte (kütuse-)kulud vs emotsionaalne pool ja-või mugavus vaid väide, et diisel teeb jõudu ja bensiin mitte. See väide sobib ainult naljana ning uno õnneks ikka seda tsitaati naljana käsitles ;)

Teet,
Saab 9-5 paaki enamasti iga 100km kohta keskmiselt 10..11l kütust kallab. Maanteel 8..9 ja "maakana" linnas eraldi kallanud pole, aga vast on see number 13..14