Läbi juhuse leidsin enda lapsepõlve unistuste auto.
Pikalt midagi mõelda ei olnud, hind sobis ja koju sellega sõidetud sai. Nüüd napilt juba aastapäevad tagasi,
Aga autost endast. Passis on VW 1300, väljalaskeaasta 1969.
Remondirõõmu on küllaga olnud, pidurid, genekas jne.
Välimuse kohalt on kahju velgedest, tagumised laiad plekid olid nii kõverad, et 50km/h juures loperdasid Gaz 53'el. Kuna ühed valuveljed seisid kasutult, treiti sinna vahele flansid, et auguvahed klappima saada. Sellega seoses sai rannabagist linnabagi. Loodetavasti tulevik loksutab asjad uuesti paika ja leian sinna laiad (loe: väga laiad) kroomrattad.
Sisu on vahva, Recaro LS istmed, käepärane sportrool ning vibreeriv peegel esiklaasi küljes, mis tavaliselt näitab pilvi.
Igajs sajaks juhuks paigaldasin ka aftermarketi tuvavööd, sest ilma nendeta oli pärispäris tõsiselt hirm naha vahel liigelda.
Mõni pilt ka, millega täpsemalt tegu on.
Õnnestus ka ühe sugulasega trehvata.
VW 1300 Beach Buggy 1969
Moderaator: ingmar
Re: VW 1300 Beach Buggy 1969
Veidi uudiseid..
Miskit väga suurt ja põnevat juhtunud ei ole, sest masin lihtsalt ei käivitu. Õigemini lihtsalt ei suuda viga tuvastada.
Kui kütus tuleb peale, jagaja tundub toimivat, uus rootor käib ringi jne, juhtmed ja küünlad on kõigi eelduste kohaselt head, siis jääb vist üle veel ainult süütepool!? Täna üritaks leida asenduse vanale ja vaadata, mis seis siis jääb..
Igaks sajaks juhuks said Spraco traksid ka sinna sisse, et natukenegi tagumik istme küljes hoida.
Kuna tagumised plekid olid kõverad nagu eelnevalt mainitud, siis läksid alla 17" valud, mis tahavad uut värvi, aga veerevad need vanagi värviga.
Väike illustreeriv pilt. Vabandan kvaliteedi pärast.
Miskit väga suurt ja põnevat juhtunud ei ole, sest masin lihtsalt ei käivitu. Õigemini lihtsalt ei suuda viga tuvastada.
Kui kütus tuleb peale, jagaja tundub toimivat, uus rootor käib ringi jne, juhtmed ja küünlad on kõigi eelduste kohaselt head, siis jääb vist üle veel ainult süütepool!? Täna üritaks leida asenduse vanale ja vaadata, mis seis siis jääb..
Igaks sajaks juhuks said Spraco traksid ka sinna sisse, et natukenegi tagumik istme küljes hoida.
Kuna tagumised plekid olid kõverad nagu eelnevalt mainitud, siis läksid alla 17" valud, mis tahavad uut värvi, aga veerevad need vanagi värviga.
Väike illustreeriv pilt. Vabandan kvaliteedi pärast.
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: VW 1300 Beach Buggy 1969
klapivahed paigas? jagaja kontaktid pole ära põlenud?
kui elektri süüd kahtlustad, siis vaata, kas on säde olemas - lihtsamal juhul võta jagaja kaane pealt suvaline küünlajuhe ära, lükka "piip" nati eemale ja hoia juheb kaane pesaaugu juures. samal ajal las keegi teine käivitab. kui asi töötab, peaks sealt säde läbi lööma. saad ka küünla tööd kontrollida, aga sellega rohkem tööd - võta suvaline küünal välja, pane otsapidi vastu keret kuhugi ja keegi teine jälle käivitagu - küünlal peaks ka säde läbi käima
kui elektri süüd kahtlustad, siis vaata, kas on säde olemas - lihtsamal juhul võta jagaja kaane pealt suvaline küünlajuhe ära, lükka "piip" nati eemale ja hoia juheb kaane pesaaugu juures. samal ajal las keegi teine käivitab. kui asi töötab, peaks sealt säde läbi lööma. saad ka küünla tööd kontrollida, aga sellega rohkem tööd - võta suvaline küünal välja, pane otsapidi vastu keret kuhugi ja keegi teine jälle käivitagu - küünlal peaks ka säde läbi käima
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: VW 1300 Beach Buggy 1969
Mul kogemus kontaktidega, arvasin et mis see väike kärsand täpp teeb, aga uutega käivitus hoobilt u 3eur.
Hea oleks ka süütepooli vahetada töötavalt masinalt.
Hea oleks ka süütepooli vahetada töötavalt masinalt.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: VW 1300 Beach Buggy 1969
Selliste teadmistega väga raske sellist autot pidada .....st et kkui tal on 15000 km kohta ette nähtud 3 õlivahetust, klappide ja kontaktivahe reguleerimine siis on seda vähemalt 3-6 korda rohkem kui tänapäevastel autodel.
Keera kontakti vahe jagajas paika ja anna tuld
Keera kontakti vahe jagajas paika ja anna tuld