VW T2 1977a 2.0

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

carlozzz
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 19
Liitunud: K Juun 06, 2012 9:16 am

VW T2 1977a 2.0

Postitus Postitas carlozzz »

Tervist, olen siin foorumis uus ja liitunud just tänu eelmainitud raketile.
Plaan on pill saada jaanipäevaks legaalselt liikuvaks ning pärast seda hakata sisustusega tegelema.
Buss on siis saadud isa käest, kellel jäi asi seisma, endalgi see mitu aastat roostet kogunud, aga nüüd sai leitud aeg ja tahe asjaga tegelema hakata.
Praeguseks on kere enam-vähem matistatud ja hullemad kohad välja lihvitud, pahtlit oli ikka meeletu kiht, kere seisukord päris hea( nii vana masina kohta), aga roosteauke ikka leidub. Vahetamisele läheb esiklaas ja tihendid(esiklaas+küljeklaasid+tagaklaas), Peale on pandud uus bensupump ning läbipõlenud starter on remonditud(Tartu linnas mööda parandusi käies hakkasin juba lootust kaotama, aga lõpuks leidsin ühe vene keelt rääkiva asjamehe, kes avitas väga soodsalt).
Täna sai ka esimene katsesõit tehtud, käigud ning sidur ei taha veel omavahel hästi kommunikeeruda, peale mõningast reguleerimist aga läks seegi vähe paremaks( sidur ei lahutanud korralikult ja käike sai vahetada ainult mootori seistes). Muidugi on probleeme ka käikude üles leidmisega.
Aga pikk jutt teadagi, mis jutt...mõningaid pilte:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Värvilahendus tuleb taoline ja kunagi plaan ka see velg alla saada:
Pilt
Viimati muutis carlozzz, N Juul 26, 2012 11:04 am, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: VW T2 1976a 2.0

Postitus Postitas ingmar »

tore et üks masin omab veel elulootust! kas lõpptulemus tuleb ka sama madal kui näidis? :)
carlozzz
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 19
Liitunud: K Juun 06, 2012 9:16 am

Re: VW T2 1976a 2.0

Postitus Postitas carlozzz »

Nii madal vast ei tule, aga tahaks küll vähe madalamaks lasta. Ideid, kuidas seda teha?
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: VW T2 1976a 2.0

Postitus Postitas ingmar »

ikka! :) nii jupid kui ideed kui teamised olemas :) proovin õhtul, kui päevakiirus möödas, sulle nati kirjutada
carlozzz
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 19
Liitunud: K Juun 06, 2012 9:16 am

Re: VW T2 1976a 2.0

Postitus Postitas carlozzz »

Nonii, aega on siis natuke edasi läinud ja on ka veidike tööd tehtud.

Pildid räägivad enda eest:

Põhjamastiksit sai lastud
Pilt
Kivikaitse
Pilt
Pritspahtel ja läheb lihvimiseks
Pilt
Lihv tehtud, ka uks on ette saanud( alumised nurgad sai uued keevitatud, ukse liikumiseks vaja ainult ülemises siinis liikuvat jubinat, see on lastud treida, homnepäev peaks kätte saaama.)
Pilt
Väiksemad jubinad said ka pritspahtli alla
Pilt
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: VW T2 1976a 2.0

Postitus Postitas ingmar »

rõõm näha et asi edeneb! ja et pildimaterjali ka on

samas ei saa varjata huvi - miks tagastange pooleks on lõigatud?
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 858
Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: VW T2 1976a 2.0

Postitus Postitas kaupz »

ingmar kirjutas:samas ei saa varjata huvi - miks tagastange pooleks on lõigatud?
paistab et kärukonksu aretusega on tagumisel stangel keskelt 200mm jupp välja lõigatud
Pilt
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
carlozzz
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 19
Liitunud: K Juun 06, 2012 9:16 am

Re: VW T2 1976a 2.0

Postitus Postitas carlozzz »

Ainuke mõistetav põhjus tundub see olevat tõesti, kahjuks ei oska tagamaadest rääkida, kuna pole olnud selle aretuse juures.
carlozzz
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 19
Liitunud: K Juun 06, 2012 9:16 am

Re: VW T2 1976a 2.0

Postitus Postitas carlozzz »

Vahepeal on asi jälle edasi liikunud, väheke pildimaterjali:
Enne värvimist:
Pilt
Pärast:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Jaanipäevaks peaks asi liikuma teedele saama kui just ARK näkku ei pane.
Eelmine omanik passis on mu tädimees ning auto passi asukoht on praegu leidmata, et siis oleks vaja ARKis teha järgnevad toimingud: võtta välja passi duplikaat(omaniku poolt), siis omanikuvahetus passis ja värvimuutus passis. Kuidas oleks kõige lihtsam asja ajada ja mis järjekorras?
Loodan, et kellelgi on vanade autodega kogemusi ARKis, et mis seisukorras peaks masin olema, et saaks värvimuutuse ära teha(aknaid pole praegu ees) ning millised on tingimused uunikumiks registreerimiseks(ma sain aru, et peab päris originaalilähedane kõik olema)?
marco
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 301
Liitunud: L Juul 16, 2011 11:56 am
Asukoht: Tartu

Re: VW T2 1976a 2.0

Postitus Postitas marco »

Minu teada uunikumiks ei saa registreerida. Saad lasta hinnata originaalsus %-i, ning sõidukile saab taotleda musta numbrit.

Täpsem info siin: http://www.vanatehnika.ee/foorum/viewtopic.php?f=7&t=19

Aga buss on ilus.....väga ilus!!!
Terv. Marco
urbaan
StaarBussimüüja
StaarBussimüüja
Postitusi: 219
Liitunud: K Jaan 16, 2008 1:38 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW T2 1976a 2.0

Postitus Postitas urbaan »

Kui vana omanik võtab dublikaadi maksad ka selle eest.Kõige lihtsam varjant sinu puhul on- viid kas bussi treila peal arki või kannatad kuni saad sõita ja sõidad sinna, sest värvivahetuse puhul tahab ark igal juhul bussi näga.Ehk lihtsaim varjant: koos vana omaniku ja bussiga arki, garaazis näitad bussi ette, edasi omanikuga letitaha, kus vana omanik täidab avalduse, et vana pass kadunud.Siis on vaid ostumüügi vormistamine lepinguga ja sina saad uue passi kus on värvi muutus sees.Eraldi värvi muutmine maksis muidu mingi 20 euri ma paar kuud tagasi tegin.Selliste teemade puhul loeb julgus kah.Kas julged sõita arkini ilma ülevaatuseta bussiga, sest kui sul värv on vahetatud passis muutust tegemata, saadab ÜV punkt sind minema.
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: VW T2 1976a 2.0

Postitus Postitas Teet »

selleks ilmselt Jaanieelse ok-ks saamise plaani taustal tiba hilja, aga IMHO on mugavaim ARK inimese masina juurde kutsumine. Ei maksnud 5a tagasi ka palju.

TÜV-ta sõidu saab ehk veel kuidagi ääri-veeri sirgeks rääkida, kindlustuseta sõitu aga mitte. Ise liikudes on mõistlik see ära teha.
kontrollimata teadmisena on mulle kõrvu jäänud, et kindlustuse puudumisel saab Rahandusministeeriumi arvele rohkem raha kanda, kui TÜV puudumisel. Tõsi - see pole ülemäära loogiline: teadmata tehnokord on ohtlik eludele, puuduv kindlustus aga ainult võimaliku kahjukannataja rahakotile (no kui põhjustajal ei ole lihtsalt raha). Siin on vaidlus welcom :)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Vant
haige
haige
Postitusi: 136
Liitunud: E Mai 26, 2008 7:14 pm

Re: VW T2 1976a 2.0

Postitus Postitas Vant »

Ilma ülevaatuseta võid sa sõita remonitöökotta ja ka TÜV punkti.
Vahetuse võimalus: teise rääkiva sõiduki vastu
carlozzz
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 19
Liitunud: K Juun 06, 2012 9:16 am

Re: VW T2 1976a 2.0

Postitus Postitas carlozzz »

Nonii...kahjuks ei õnnestunud jaanipäevaks valmis saada, probleeme tuli ikka juurde. Nimelt ujutab mootor üle, sai vahetatud surveregulaator, sellest mingit kasu ei olnud. Siis panin uue pumba peale, ka see ei toonud tulu. Müstika on selles, et kui bensupump lahti ühendada, siis masin töötab. Et järelikult siis pritsungid lekivad. Kas on muid võimalusi? Selle jebimise peale plaanis karpa peale ehitada, et enda elu natuke lihtsamaks teha.
carlozzz
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 19
Liitunud: K Juun 06, 2012 9:16 am

Re: VW T2 1977a 2.0

Postitus Postitas carlozzz »

Nonii... kaua aega mööda läinud ja bussi juures ka kõikvõimalike asju tehtud, ei mäletagi enam kõike.
Mootoriprobleemidest saime siis jagu, õlilekke eemaldamise käigus oli vigastada saanud silindripea temperatuuriandur(ime, et see enne üldse töötas, kõikvõimalikke parandusi oli selle juures tehtud). Vahetatud sai ka kütusefilter ning mootori paukumist põhjustanud vigane õhulugeja( tänud Ingmarile).
Et veel peavalu vähe oli, kukkus lükanduks eest ära asfalti peale ning see oli vaja pahteldada/värvida.

Nüüdseks on masin juba 2x ARKis käinud põlvas, see tähendab, et pea 200 km sõitu teinud, aga bürokraatia jätkub. Nimelt on sõiduk kaubikuna arvel ja nõuti vaheseina ehitamist või siis ümberehitusloa taotlemist. Lubati ka võrk vaheseinaks panna, aga käies uuesti seda ette näitamas, leiti, et see ikkagi ei sobi.
Andsime siis ümberehitustaotluse sisse ja õnneks tuli vastus paari päevaga, nüüd vaja siis tagumistele istmetele panna turvavööd sisse. Alates 77-ndast aastast kahepunkti vööd kohustuslikud.

Aga pilte ka vahele siis väheke...

sisu:
Pilt

veljed said värvi:
Pilt
Pilt

Uus sumbuti keevitatud, varem oli lihtsalt kaks toru otse püttidest välja toodud ja tegi hirmsat lärmi:
Pilt
Pilt

kehva kvaliteediga pilt, aga õhtuhämaruses on eriti ilus:
Pilt

tõestusmaterjal, et masin sõidab:
Pilt
Pilt

Kuulmiseni!
Vasta