M: VW 1300 74a (poolik projekt) (broneeritud)
Postitatud: P Juun 03, 2012 7:18 pm
Aja puudusel müün oma 3a seisnud projekti. Sai alustatud eesmärgiga auto üle värvida. Enne lammutamist oli tegu komplektse autoga, millel kõik viled, tuled ja kellad töötasid. Nagu ikka tuli välja, et asi on hullem kui alguses tundus (ikka väga mäda oli kohati). Keerulisem osa sai tehtud, st uus põhi ja esimene sillakinnitus keevitatud, külgedel korralik karpraud oli juba enne mind, kerel vajalikud kohad keevitatud. Põhimõtteliselt ei pea keevitusega rohkem ligi minema. Altpoolt on värvitööd ka lõpetatud. Pealtpoolt sai 2 vooru krunti ja lihvimist ära tehtud, enamus pahteldamist samuti. Peale seda sai aeg otsa ning auto on garaazis seisnud. Pildid on 3a tagusest ajast, praegu võib esineda niiskuskahjustusi, kuid eks oma silm ole kuningas.
Mootor:
Enne seisma jäämist läks käima ja toimis.
Käigukast ja sidur:
Enne seisma jäämist kõik toimis.
Pidurid:
Uus peasilinder, uued mansetid, klotsid. Kui uued torud keerata (vanad eemaldatud), siis on pidurisüsteemis kõik uus.
Sillad:
Esisild lahti võetud, määritud, kokku pandud. Käändmikus kõik vahetatud. Tagasilda pole puutunud.
Klaasid:
Esiklaas puudu, ülejäänud OK. Uued tihendid olemas.
Põhi:
Keevitatud, happekrunt + 2 kihti pinnakat.
Kere:
Keevitatud, happekrunt + tavaline krunt. Lihvimine pooleli.
Tiivad:
Käisid liivapritsis peale mida said happekrundi alla. Esimesed on mälu järgi OK, tagumistega oli keevitusega keegi varasemalt mingit nalja teinud, seega vähemalt üks vajaks vahetamist.
Istmed:
Esimesed originaalid on alles, kuid sai alustatud mingite BMW istmete paigaldamisega.
Dokumendid:
Olemas, kuid nendega on selline lugu, et sellel ajavahemikul, kui ma ta ostsin ja ARK-i ümberregistreerima jõudsin minna (ca pool aastat vahet), oli eelmine omanik suutnud täituril oma vara lasta arestida, st ARK ei ole nõus autot ümber registreerima keelumärke tõttu. Ost-müük toimus enne täitemenetluse algust, seega võlaõigusseaduse järgi on vallasvara omand üle läinud ja omanikuks olen mina (juristiga konsulteeritud). Selleks, et ta arvele saada, tuleb täituriga ühendust võtta, lugu ära rääkida ja lasta tal keelumärge maha võtta. Eelmine omanik peaks olema minu teada Rootsi pagenud.
Hind: 250 EUR
Asukoht: Jõgeva
Kontakt: 50 kaheksa kaheksa 541 või esomer@gmail.com (helistada õhtuti).
Mootor:
Enne seisma jäämist läks käima ja toimis.
Käigukast ja sidur:
Enne seisma jäämist kõik toimis.
Pidurid:
Uus peasilinder, uued mansetid, klotsid. Kui uued torud keerata (vanad eemaldatud), siis on pidurisüsteemis kõik uus.
Sillad:
Esisild lahti võetud, määritud, kokku pandud. Käändmikus kõik vahetatud. Tagasilda pole puutunud.
Klaasid:
Esiklaas puudu, ülejäänud OK. Uued tihendid olemas.
Põhi:
Keevitatud, happekrunt + 2 kihti pinnakat.
Kere:
Keevitatud, happekrunt + tavaline krunt. Lihvimine pooleli.
Tiivad:
Käisid liivapritsis peale mida said happekrundi alla. Esimesed on mälu järgi OK, tagumistega oli keevitusega keegi varasemalt mingit nalja teinud, seega vähemalt üks vajaks vahetamist.
Istmed:
Esimesed originaalid on alles, kuid sai alustatud mingite BMW istmete paigaldamisega.
Dokumendid:
Olemas, kuid nendega on selline lugu, et sellel ajavahemikul, kui ma ta ostsin ja ARK-i ümberregistreerima jõudsin minna (ca pool aastat vahet), oli eelmine omanik suutnud täituril oma vara lasta arestida, st ARK ei ole nõus autot ümber registreerima keelumärke tõttu. Ost-müük toimus enne täitemenetluse algust, seega võlaõigusseaduse järgi on vallasvara omand üle läinud ja omanikuks olen mina (juristiga konsulteeritud). Selleks, et ta arvele saada, tuleb täituriga ühendust võtta, lugu ära rääkida ja lasta tal keelumärge maha võtta. Eelmine omanik peaks olema minu teada Rootsi pagenud.
Hind: 250 EUR
Asukoht: Jõgeva
Kontakt: 50 kaheksa kaheksa 541 või esomer@gmail.com (helistada õhtuti).