Tahhomeeter.
Moderaator: ingmar
Tahhomeeter.
Vahva leid: tahhomeeter
http://type2.com/bartnik/images/bus_0389.jpg
aga kas taolist asja oleks ka eestist leida?
eriti tore oleks, kui sinna oleks veel "integreeritud" õlitemperatuuri näidik.
Mida on tegijad mehed sinna asemele pannud?
http://type2.com/bartnik/images/bus_0389.jpg
aga kas taolist asja oleks ka eestist leida?
eriti tore oleks, kui sinna oleks veel "integreeritud" õlitemperatuuri näidik.
Mida on tegijad mehed sinna asemele pannud?
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
kudas kellelgi, on seal kell, tahhokas või tühi auk
tahho miinimumhind on 500, see on hästi kui saad sellise hinnaga. samas, see on MINGI tahhokas ja ma ei tea tema gabariite. ehk et kas ta mahub sinna auku ja kas hiired vahelt pääsevad läbi joosma või mitte. aga osta saab tahhot igast auto(ilu)juppe müüvast poest, lisaks veel ka kataloogidest.
iseasi, kui sa originaalist rääkisid...
tahho miinimumhind on 500, see on hästi kui saad sellise hinnaga. samas, see on MINGI tahhokas ja ma ei tea tema gabariite. ehk et kas ta mahub sinna auku ja kas hiired vahelt pääsevad läbi joosma või mitte. aga osta saab tahhot igast auto(ilu)juppe müüvast poest, lisaks veel ka kataloogidest.
iseasi, kui sa originaalist rääkisid...
mina ostsin sealt, kui nad veel ka eestis tegutsesid. seni on toiminud
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... ote=321347
tegelt oli küll uputatav variant. läbimõõt (80mm) sobis ja sai ka kuidagi külge aretada. signaaliks oleva katkestusvoolu saab muuseas mootoriruumis olevast diagnostika pistikust.
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... ote=321347
tegelt oli küll uputatav variant. läbimõõt (80mm) sobis ja sai ka kuidagi külge aretada. signaaliks oleva katkestusvoolu saab muuseas mootoriruumis olevast diagnostika pistikust.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
diagnostika pistik..
Väga põnev. Mida sellest diagnostika pistikust veel kätte saab?
Seal on (vähemal minu omal) kolm klemmi...
Ja Mart, kas need kaks eraldi-olevat näidikut on seal pildil õli temperatuur ja õlirõhk?
Seal on (vähemal minu omal) kolm klemmi...
Ja Mart, kas need kaks eraldi-olevat näidikut on seal pildil õli temperatuur ja õlirõhk?
maru rahulik!
seal pistikus on ikka rohkem otsi kui 3, aga enamuse otstarvet ma ei tea. 70-ndate alguses oli see muidugi kõva sõna, kui kompuuter pärast auto külge ühendamist meetrijagu paberit välja köhis, aga mida ta seal tegelikult mõõtis, ei tea vist enam keegi.
aga jah, ülejäänud näidikud on õlitemperatuur ja rõhk
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=32172
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=32174
aga jah, ülejäänud näidikud on õlitemperatuur ja rõhk
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=32172
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=32174
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
kus asub?
Nini. Asi läheb põnevaks
St kus see pistik asub või peaks asuma? Ja kas see Type4 (2.0, kaks karburaatorit) ka olemas on?
Minu mootori ruumis on mingi pistik kolme klemmiga (pistik ise ümara otsaga), mille otstarvet pole ma veel suutnud kindlaks teha...
St kus see pistik asub või peaks asuma? Ja kas see Type4 (2.0, kaks karburaatorit) ka olemas on?
Minu mootori ruumis on mingi pistik kolme klemmiga (pistik ise ümara otsaga), mille otstarvet pole ma veel suutnud kindlaks teha...
maru rahulik!
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
mina olen kuulnud, et see kolmene junn on hoopiste mingi diagnostika, või õieti süüte seadmiseks. soojendusest pole kuuldnud. kaob see juhe igal juhul minu mootori puhul käimakoti poole, kuhu edasi, seda ei tea. pistik ise suuruselt nagu oli vene viiene audio emane pistik.
mart, ega sa selle soojenduse variandi kohta mingit lehte pole leidnud?
mart, ega sa selle soojenduse variandi kohta mingit lehte pole leidnud?
ahsoo see junn
see on vist küll selle diagnostika-värgiga seotud. selle juhtme otsas on miski andur, mis on mootoriploki küljes otsaga hooratta poole. ilmselt siis on mõeldud mootori pöördeid lugema. Kui selle signaali võrrelda näiteks eespool mainitud katkestusvooluga, siis saab täpselt teada eelsüütenurga erinevatel pööretel. küllap vist see juhe peaks ka sinna diagnostika-porti välja jõudma.
see on vist küll selle diagnostika-värgiga seotud. selle juhtme otsas on miski andur, mis on mootoriploki küljes otsaga hooratta poole. ilmselt siis on mõeldud mootori pöördeid lugema. Kui selle signaali võrrelda näiteks eespool mainitud katkestusvooluga, siis saab täpselt teada eelsüütenurga erinevatel pööretel. küllap vist see juhe peaks ka sinna diagnostika-porti välja jõudma.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!