T2 pingeregulaator.

bussid kuni aastani '79 ehk esimene ja teine keremudel

Moderaator: ingmar

Vasta
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 858
Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

T2 pingeregulaator.

Postitus Postitas kaupz »

77a 2,0GE bussil ei ole laadimist.
Iga kord ei sütti ka akutuli.

Armatuuris süttib tuli pärast mõneminutilist seismist.
Kui süüde sisse keerata, siis akutuli põleb.
Kui käima panna, siis kustub 5sek jooksul.

Kui nüüd mootor seisma jätta ja uuesti süüde sisse panna, siis tuli kas vilksatab hetkeks, või ei tee enam midagi.
Kui 7minutit oodata siis tuli jälle süttib.

Pingeregulaatori pealkiri on " Landberg Regulator 4 ".
Selle külge läheb 3-ne pistik, mille kõik 3 otsa lähevad genekasse.
3-st otsast 2 on dubleeritud,
D+ läheb sinise juhtmega armatuuri taha, punane genekasse.
D- läheb massi, pruun genekasse.
D__+ otse genekasse, roheline.

Üks takisti on sees nii mustaks kärsanud, et värvilisi triipe enam välja ei loe.
Mille väärtus aga muutub, et 7min jahtuma või maha laadima ennast peab ja siis alles akutuli põlema hakkab.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 858
Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: T2 pingeregulaator.

Postitus Postitas kaupz »

Proovisin ühe sahtlis olnud Valeo pingeregulaatoriga, millel küll harjad küljes, aga tagumisse otsa jootsin juhtmed külge nende tähiste järgi:
Pilt

Aga ei midagi, peab generaatori poolse ühenduse üle vaatama.
Mis seal saab seda vahelduvat ühendust tekitada.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 858
Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: T2 pingeregulaator.

Postitus Postitas kaupz »

Midagi ei saa aru.
Võtsin generaatori maha, 3-juhtmega pistik tundus porine.
Panin genekale kruustangide vahel aku pealt + (aku jämeda juhtme poldi külge) ja - (korpuse külge) peale.
Teiste juhtmetega veel - massi ehk pruuni juhtmega B- otsa külge, mis läheb ühe harja külge !!
Ja teise juhtmega panin + otsa B+ külge. Midagi ei juhtunud.
Siis proovisin + otsa tõsta BF külge ja genekas jäi raskeks.

Elektridrelliga ringi ajades näitas multimeeter 15+ volti !!!!
Just nagu töötaks.

Nüüd veel vaja aru saada miks BF rohelise juhtme peale peaks ergutus minema ????

Auto küljest ei tule sinna midagi.
Ainult pingeregulaatorist läheb roheline juhe otse genekasse BF otsa peale.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 409
Liitunud: E Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: T2 pingeregulaator.

Postitus Postitas uno »

Äkki kala hoopis süütelukus :?
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 858
Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: T2 pingeregulaator.

Postitus Postitas kaupz »

uno kirjutas:Äkki kala hoopis süütelukus :?
No seda isegi mõelnud, eelmine omanik vahetas süüteluku põhja, sest ei tahtnud starterit võtta iga kord.
See on aga Automaadi kangi küljes oleva kontakt, mis laseb P ja N asendis särtsu läbi, P aga kulunud ja ei toimi iga kord.

Eilsete juhtmelogistamistega jäi Akutuli põlema püsivalt, enam ära ei kustu.

Pean pikemalt lugema, mis otsa peale läheb särakas genekal ja millal mida reguleerib.
Geneka sees 2 otsa on harjadel millest üks mass ?
Ja kolmas ots läheb kuhu ?
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 858
Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: T2 pingeregulaator.

Postitus Postitas kaupz »

Nonii :tuld:

Akutuli ikka iga kord ei põlenud.
Vahetasin armatuuris pirni ära koos pesaga, ikka ei midagi.

Liigutasin pingeregulaatori pistikut edasi tagasi, painutasin, kohati tuli süttis.
Kergelt tundus silmaga, nagu oleks külmjoode D+ klemmil regulaatori sees.
Jootsin üle, TÖÖLE HAKKAS !!!!!!!!

Vähemalt oli eile pool päeva huvitav, tean nüüd kuidas generaator maha käib, vaatasin ka harjad ja kontaktrõngad üle - täitsa korralikud on veel.

Kehva ühenduse või elektroonika veana tundus asi algusest juba, sest tuli süttis ühe korra ja seda ka mitte igal käivitusel.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 858
Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: T2 pingeregulaator.

Postitus Postitas kaupz »

Kruvisin regulaatori korpuse kokku ja 2 kruviga tulemüüri külge tagasi, jälle tuli ei kustu ära !!
Võtsin seina küljes ära, nii et korpus massis ei olnud, töötas.

Transistori all oli kilest isolaator, kuid transistori poldil ei olnud mingit isolatsiooni, sealt andis ikka korpusesse ühendust.
Lõikasin plastpudelist poldi ja mutri alla isoleerseibid.
Nüüd töötab jälle.

Siin ka pikk juhend laadimissüsteemi kontrollimiseks:
http://www.ratwell.com/technical/ChargingSystem.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Pilt

Ehk siis akutuli saab särtsu süütelukust ja läbi hõõgniidi läheb elekter pingeregulaatorisse ja sealt generaatori ergutuseks.
Kui G juba töötab ja teiselt poolt 12v peale annab, kustub tuli ära !
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Vasta