2,0 GE plärtsus ja ei tahtnud käima jääda.
Kogenud silmaga seltsimees vaatas jagaja kontakti ja ütles et sinna säde maetud ongi.
Kontakt oli põlenud ja üks tükk teise poole külge kleepunud.
Forsist uue 3,5eur kontaktiga käivitus kohe ilusti.
Küsimused, kas kontakt hakkab sädelema kui kondekas on läbi? Ostsin selle ka uue 2eur aga paigaldamata veel.
Või on kondensaatoril mingi muu eesmärk?
Õige kontaktivahe on kui vähe ?
Miks kontaktid kinni põlevad? Sisse keeratud süütega kui kontaktid juhtuvad koos olema?
Ja süütepool läheb kuumaks süütega kui kontakt lahti on ?
Kontaktivahe ja kondensaator
Moderaator: ingmar
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Kontaktivahe ja kondensaator
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: Kontaktivahe ja kondensaator
Kondekas on jah selleks, et katkesti kontaktid ära ei põleks. Õige kontaktivahe oli mälu järgi 0,4 mm.
Süütepool läheb kuumaks siis, kui süüde on sees, aga mootor ei käi. Tuleb ka vaadata, et oleks õiget marki süütepool, st. et keegi pole sinna aretanud hilisemat, kontaktivabale süsteemile mõeldud süütepooli.
Süütepool läheb kuumaks siis, kui süüde on sees, aga mootor ei käi. Tuleb ka vaadata, et oleks õiget marki süütepool, st. et keegi pole sinna aretanud hilisemat, kontaktivabale süsteemile mõeldud süütepooli.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: Kontaktivahe ja kondensaator
Sellise vastuse leidsin ka välismaaltMart kirjutas: Õige kontaktivahe oli mälu järgi 0,4 mm.
0,4-0,5mmThe minimum gap is .016" and the range is .016" to .020"
http://www.type2.com/bartnik/points.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: Kontaktivahe ja kondensaator
kuidas on lood küünlavahe suurusega?
thesamba.com kirjutavad 0,024-0,028" ehk 0,6-0,7mm süüteküünla vaheks , ka 78a juhend.
iga tootja süüteküünal ei sobi vanale mootorile? erinev takistus ja kõrgepinge?
2,0 2-garbussiga kakub katkub jõnksutab hakib kuidagi ka ühtlasel sõidul.
küünlad, kontakt, rootor ja jagajakaas on vahetatud, küünlajuhtmed vahetan järgmisena.
süütenurk on ka prooviks muudetav muidugi.
(garburaatoreid pole ka puhastanud).
võtsin ühe küünla maha, ilus, kergelt valge.
külmalt käivitub hästi, soojalt kui on 10min seisnud siis tahab meelitamist. ei teagi kas saab vähe või palju,
pigem tundub et soojalt gaasipedaali näppida ei tasu. ja kui läheb siis hakkab aeglaselt tuksuma.
piltidega kasutatud küünalde välimäärajaid on mitmeid:
http://www.atvriders.com/articles/how-t ... olors.html" onclick="window.open(this.href);return false; kohati läheb suguelu aga täppisteaduseks:
http://zoomaviation.com/engine/vw_type_ ... ion_guide/" onclick="window.open(this.href);return false;
thesamba.com kirjutavad 0,024-0,028" ehk 0,6-0,7mm süüteküünla vaheks , ka 78a juhend.
iga tootja süüteküünal ei sobi vanale mootorile? erinev takistus ja kõrgepinge?
2,0 2-garbussiga kakub katkub jõnksutab hakib kuidagi ka ühtlasel sõidul.
küünlad, kontakt, rootor ja jagajakaas on vahetatud, küünlajuhtmed vahetan järgmisena.
süütenurk on ka prooviks muudetav muidugi.
(garburaatoreid pole ka puhastanud).
võtsin ühe küünla maha, ilus, kergelt valge.
külmalt käivitub hästi, soojalt kui on 10min seisnud siis tahab meelitamist. ei teagi kas saab vähe või palju,
pigem tundub et soojalt gaasipedaali näppida ei tasu. ja kui läheb siis hakkab aeglaselt tuksuma.
piltidega kasutatud küünalde välimäärajaid on mitmeid:
http://www.atvriders.com/articles/how-t ... olors.html" onclick="window.open(this.href);return false; kohati läheb suguelu aga täppisteaduseks:
http://zoomaviation.com/engine/vw_type_ ... ion_guide/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: Kontaktivahe ja kondensaator
lihtsalt arvamusavaldus: pigem on just vanad mootorid (st segu segamine ja süütamine mehaaniline, erivõimsused tagasihoidlikud) vähemkapriissed. Eeldades, et nad on korras, st on olemas hästi segatud kütusesegu, on surve ja on süütamine õigel ajal.kaupz kirjutas:kuidas on lood küünlavahe suurusega?
iga tootja süüteküünal ei sobi vanale mootorile? erinev takistus ja kõrgepinge?
küünlatootja on väidetavalt oluline pritse-Saabide puhul - väidetavalt kasutavad Trionic-süsteemid mingist ajast alates küünalt kuidagimoodi mõõteriistana. Muudel masinatel pole ma analoogsetest lähenemistest kuulnud, aga see ei tähenda, et mõni tootja veel küünlale lisafunktsioone andnud poleks
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: Kontaktivahe ja kondensaator
mõtlesin teistpidi, et uued küünlad vajavad kõrgemat pinget, mida ehk vana süsteem ei jõua toota:
(ühe vanema teemaga leidsin sellise jutu interneedusest)
ja 0,8mm (kenasti kirjas küünla rauas ja karbil).
ning praegu ots õrnalt valge, peaks hea olema.
kirjeldus:
(ühe vanema teemaga leidsin sellise jutu interneedusest)
eelmine kevad Tartu Forss müüs Beru Ultra Z58 14-7CU 0001335707kaupz kirjutas:26 Mai 2014 äkki on küünlad liiga moodsad mis säristavad kõrgema voldiga ning kultab kaane kontakte.
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.p ... 396#p16396" onclick="window.open(this.href);return false;Like platinum, iridium is used to prolong the life of the plug but it also has higher resistance than a traditional copper plug.
Higher resistance means higher voltage required to make the spark.
The iridiums were designed for modern high-voltage ignition systems that are capable of 100k volts or more.
http://forums.pelicanparts.com/porsche-924-944-968-technical-forum/489543-what-causes-burned-distributor-cap-terminals.html
ja 0,8mm (kenasti kirjas küünla rauas ja karbil).
ning praegu ots õrnalt valge, peaks hea olema.
kirjeldus:
Proven materials: Two-component earth and centre electrode with nickel-jacketed copper core adapted exactly to the application purpose
http://beru.federalmogul.com/ignition-t ... beru-ultra" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day