14. leht 15-st

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

Postitatud: P Dets 29, 2013 5:25 pm
Postitas marco
Mis seal lõdviku vahel on tagasilöögi klapp? Milleks?

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

Postitatud: P Dets 29, 2013 7:35 pm
Postitas uno
ei ole tagasilöögiklapp :)
See on üleminek jämedamalt voolikult peenemale

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

Postitatud: K Jaan 01, 2014 4:41 pm
Postitas syncronaut
Kas ei ole ohtu, et turbost paiskuv kuumus kummivooliku sulatab ja selle tagajärjel õli mootorist väljub ? või kasutasid mõnda kuumakindlat vooliku?

ei lugenud kusagilt mille turboga on tegemist? kinnitused tunduvad muidugi kenasti sobivat JX kolle külge

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

Postitatud: K Jaan 01, 2014 8:55 pm
Postitas uno
Selel kummivooliku kohta päris palju arvamusi. Soomlased ja Inglased on kasutanud kummivoolikuid ja sõitnud sellega 1000 kilomeetreid, mitte midagi pole juhtunud

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

Postitatud: K Jaan 01, 2014 11:28 pm
Postitas kaupz
Hydroscand peaks sobiva mõõduga ja otsikutega metall+kumm kompoti suutma kokku keerata küll.
Kui terves tükis metall toruga välja ei mängi.

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

Postitatud: E Jaan 06, 2014 10:43 am
Postitas uno
Buss jälle liikvel.
Turbo sikutab mõnusalt. Turbo lag eriti ei muutunud. Nüüd hakkab sikutama ca 2200 rpmi pealt, aga seda päris hästi tunda :)
Käigukast töötab ilusti, ainult tänu 4. käigu ülekande muutusele (enne oli 0,78 nüüd 0,85) on 90km/h sõites pöörded ca 3500rpm.
Egas midagi, sõidan aeglasemalt :D

Täna saabusid sellised vidinad 8)

Pilt

Igalt poolt, kust kaupa tellid, saab kaasa selliseid asju :D

Pilt

Pilt


Saskiale need hullult meeldivad :)

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

Postitatud: E Jaan 06, 2014 12:17 pm
Postitas Brick
uno kirjutas:Turbo lag eriti ei muutunud. Nüüd hakkab sikutama ca 2200 rpmi pealt
Kas 1.9td vurr pole parem seetõttu, et on väiksem ja läheb varem käima? Maasturil peaks see ju vägagi oluline olema...

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

Postitatud: E Jaan 06, 2014 12:43 pm
Postitas uno
Brick kirjutas:
uno kirjutas:Turbo lag eriti ei muutunud. Nüüd hakkab sikutama ca 2200 rpmi pealt
Kas 1.9td vurr pole parem seetõttu, et on väiksem ja läheb varem käima? Maasturil peaks see ju vägagi oluline olema...
Oleneb turbost. KKK14 turbole see kaalikas, mis peale läks, kõrvale panna, siis KKK14 tundus nagu mänguasi :D
Samas papsi T4 2,5tdil oli samuti KKK14 peal.
Volvo 2,5tdil 103kw oli samasugune turbo nagu ma nüüd enda 1,9 AAZile peale panin.
Kõik oleneb kuumakoja ja tiivikute parameetritest.

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

Postitatud: T Jaan 07, 2014 1:01 am
Postitas uno
Võtsin täna enda käigukasti lahti ja vaatasin, mis sees toimunud on.
Ühesõnaga on lihtsam uus kast otsida, kui seda taastama hakata.
Peavõllil on sooned sees ja selle taastamine läheb rohkem maksma, kui teine kasutatud kast.

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

Postitatud: T Jaan 07, 2014 8:23 am
Postitas marco
uno kirjutas:Võtsin täna enda käigukasti lahti ja vaatasin, mis sees toimunud on.
Ühesõnaga on lihtsam uus kast otsida, kui seda taastama hakata.
Peavõllil on sooned sees ja selle taastamine läheb rohkem maksma, kui teine kasutatud kast.
Kas 2wd kastil on see peavõll sama? Ise pole syncro kasti kaugelt ka näinud. Aga üks 2wd kast on mul juppeks võetud, kui miskit peaks sobima.

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

Postitatud: T Jaan 07, 2014 11:52 am
Postitas uno
5 käigulise kasti võll peaks olema sama. Äkki oskad kasti koodi öelda?

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

Postitatud: T Jaan 07, 2014 3:46 pm
Postitas marco
Minu mäletamist mööda kunagi otsisin sellel kastil koodi, aga ei leidnud, sest vanus on oma töö teinud. Meelest aga ei lähe, et see kast oli nii aeglane, et põhja gaasiga mäest alla sain ikka 90 kätte.

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

Postitatud: N Jaan 09, 2014 1:51 pm
Postitas uno
Täna saabus selline vidin :)

Pilt

Mingi päev peab leidma aega, et see pumbale sisse monteerida, eks siis paistab, kuidas bussi liikumine muutub.
Arvatavasti pean pihustid ära vahetama, sest hetkel on ilma turbota 1,9d pihustid peal.

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

Postitatud: N Jaan 09, 2014 2:20 pm
Postitas tmurk
uno kirjutas:Täna saabus selline vidin :)



Mingi päev peab leidma aega, et see pumbale sisse monteerida, eks siis paistab, kuidas bussi liikumine muutub.
Arvatavasti pean pihustid ära vahetama, sest hetkel on ilma turbota 1,9d pihustid peal.
Mis imeloom see nüüd õieti on ?


Tõnu

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

Postitatud: N Jaan 09, 2014 4:50 pm
Postitas uno
See on kõrgusrve pumba sisse käiv kütuse peale andmise pulk. Mida rohkem turbo puhub, seda alla poole see pulk liigub ja annab kütust rohkem pihustitele peale.
Ehk siis rohkem õhku, rohkem kütust, rohkem võimsust. :D


Küll soome keelne jutt, aga ehk saab aimu

http://www.netikka.net/vepiku/syotto.htm