Transporter, Caravelle Uno bussipark
Postitatud: T Mär 27, 2012 12:21 am
Et kõik ausalt ära rääkida, pean ma alustama sellest, et mingil kummalisel põhjusel hakkas mulle meeldima VW T3.
No ja kui inimesele meeldib, siis peab inimene endale selle saama.
Kuna hirmsasti meeldivad 4WD veoskeemiga masinad, siis sai muretsetud ka T3 Syncro
Järgi käisin tal põhjanaabrite juures Jyväskyläs.
Autost siis niipalju:
Mootor 1,6td 51kw ( kui hoo üles saab, siis liigub ka. Alla mäge sai 120km/h kätte)
Läbisõit kelladel 411000km. Mootor vahetatud 320 000 pealt. Nüüd peaks selle mootori läbisõit olema siis 207 000 paberite järgi. Eelmisel omanikul 2005 aastast kõik remondi dokumendid alles. Hooldus raamat täidetud kuni 390 000-ni. Sisse kantud isegi armatuuri kellade vahetus.
Õlid vahetatud korrapäraselt iga 10 000 km tagant. Sildades samamoodi vatsavalt hooldusraamatule.
4WD lukkudega sillad
Kõik lukud ja viskod toimivad laitmatult.
Esisilla peab üle vaatama, sest minule tunduvad, et esirattad natuke lääpas.
Sõitmist ei sega ja midagi hullusti ei kolise.
Stereosüsteem on sellest ajast, kui draakonid olid veel koduloomad olid ehk siis 4x plaubunkt kõlarid, millest 2tk veel töötasid
Üks kõlar armatuuris keskel, teine vasaku kõrva juures tagaseina küljes.
Raaadioks "Grundig" kassetikas. Aga häält tegi.
Istmeid siis hetkel sees 2tk
Taga on lisa soojendusega kong
Aknad on kongil "soojapidavad" ehk siis plastikust ja kahekordsed.
Kere on normaases korras, läbivat roostet ainult vasaku taga tiiva serva peal.
Plaanis nagunii kohe buss üle värvida, sest kivitäketest on hakkanud juba kergelt rooste kooruma.
Tegelikult tulime soomest tagasi koos pooleteist bussiga, sest taga kong on varuosasid pungil täis
Tuleviku plaanid oleks siis teha bussist selline mõnus aparaat, millega saaks terve perega või sõpradega ringi sõita.
Ehk siis midagi Multivani taolist.
Mõned pildid
et originaal istmed sisse saad sai varuosadeks üks lõppenud kerega Caravelle ostetud.
Sellest masinast sai lisaks veel el aknad, püsikiiruse hoidja.
2 kohaline iste teises reas
3 kohaline iste taga reas
avatavad külgmised aknad
Ventilatisiooni kanal tagant ette
Peatselt tahaks bussi eesti registrisse saada ja istmed ka ametlikult passis kirjas oleks.
No ja kui inimesele meeldib, siis peab inimene endale selle saama.
Kuna hirmsasti meeldivad 4WD veoskeemiga masinad, siis sai muretsetud ka T3 Syncro
Järgi käisin tal põhjanaabrite juures Jyväskyläs.
Autost siis niipalju:
Mootor 1,6td 51kw ( kui hoo üles saab, siis liigub ka. Alla mäge sai 120km/h kätte)
Läbisõit kelladel 411000km. Mootor vahetatud 320 000 pealt. Nüüd peaks selle mootori läbisõit olema siis 207 000 paberite järgi. Eelmisel omanikul 2005 aastast kõik remondi dokumendid alles. Hooldus raamat täidetud kuni 390 000-ni. Sisse kantud isegi armatuuri kellade vahetus.
Õlid vahetatud korrapäraselt iga 10 000 km tagant. Sildades samamoodi vatsavalt hooldusraamatule.
4WD lukkudega sillad
Kõik lukud ja viskod toimivad laitmatult.
Esisilla peab üle vaatama, sest minule tunduvad, et esirattad natuke lääpas.
Sõitmist ei sega ja midagi hullusti ei kolise.
Stereosüsteem on sellest ajast, kui draakonid olid veel koduloomad olid ehk siis 4x plaubunkt kõlarid, millest 2tk veel töötasid
Üks kõlar armatuuris keskel, teine vasaku kõrva juures tagaseina küljes.
Raaadioks "Grundig" kassetikas. Aga häält tegi.
Istmeid siis hetkel sees 2tk
Taga on lisa soojendusega kong
Aknad on kongil "soojapidavad" ehk siis plastikust ja kahekordsed.
Kere on normaases korras, läbivat roostet ainult vasaku taga tiiva serva peal.
Plaanis nagunii kohe buss üle värvida, sest kivitäketest on hakkanud juba kergelt rooste kooruma.
Tegelikult tulime soomest tagasi koos pooleteist bussiga, sest taga kong on varuosasid pungil täis
Tuleviku plaanid oleks siis teha bussist selline mõnus aparaat, millega saaks terve perega või sõpradega ringi sõita.
Ehk siis midagi Multivani taolist.
Mõned pildid
et originaal istmed sisse saad sai varuosadeks üks lõppenud kerega Caravelle ostetud.
Sellest masinast sai lisaks veel el aknad, püsikiiruse hoidja.
2 kohaline iste teises reas
3 kohaline iste taga reas
avatavad külgmised aknad
Ventilatisiooni kanal tagant ette
Peatselt tahaks bussi eesti registrisse saada ja istmed ka ametlikult passis kirjas oleks.