1. leht 15-st

Transporter, Caravelle Uno bussipark

Postitatud: T Mär 27, 2012 12:21 am
Postitas uno
Et kõik ausalt ära rääkida, pean ma alustama sellest, et mingil kummalisel põhjusel hakkas mulle meeldima VW T3.
No ja kui inimesele meeldib, siis peab inimene endale selle saama.
Kuna hirmsasti meeldivad 4WD veoskeemiga masinad, siis sai muretsetud ka T3 Syncro
Järgi käisin tal põhjanaabrite juures Jyväskyläs.

Autost siis niipalju:

Mootor 1,6td 51kw ( kui hoo üles saab, siis liigub ka. Alla mäge sai 120km/h kätte)
Läbisõit kelladel 411000km. Mootor vahetatud 320 000 pealt. Nüüd peaks selle mootori läbisõit olema siis 207 000 paberite järgi. Eelmisel omanikul 2005 aastast kõik remondi dokumendid alles. Hooldus raamat täidetud kuni 390 000-ni. Sisse kantud isegi armatuuri kellade vahetus.
Õlid vahetatud korrapäraselt iga 10 000 km tagant. Sildades samamoodi vatsavalt hooldusraamatule.

4WD lukkudega sillad
Kõik lukud ja viskod toimivad laitmatult.
Esisilla peab üle vaatama, sest minule tunduvad, et esirattad natuke lääpas.
Sõitmist ei sega ja midagi hullusti ei kolise.

Stereosüsteem on sellest ajast, kui draakonid olid veel koduloomad olid ehk siis 4x plaubunkt kõlarid, millest 2tk veel töötasid
Üks kõlar armatuuris keskel, teine vasaku kõrva juures tagaseina küljes.
Raaadioks "Grundig" kassetikas. Aga häält tegi.

Istmeid siis hetkel sees 2tk
Taga on lisa soojendusega kong
Aknad on kongil "soojapidavad" ehk siis plastikust ja kahekordsed.

Kere on normaases korras, läbivat roostet ainult vasaku taga tiiva serva peal.
Plaanis nagunii kohe buss üle värvida, sest kivitäketest on hakkanud juba kergelt rooste kooruma.

Tegelikult tulime soomest tagasi koos pooleteist bussiga, sest taga kong on varuosasid pungil täis

Tuleviku plaanid oleks siis teha bussist selline mõnus aparaat, millega saaks terve perega või sõpradega ringi sõita.
Ehk siis midagi Multivani taolist.

Mõned pildid

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

et originaal istmed sisse saad sai varuosadeks üks lõppenud kerega Caravelle ostetud.
Sellest masinast sai lisaks veel el aknad, püsikiiruse hoidja.

Pilt
2 kohaline iste teises reas
3 kohaline iste taga reas
avatavad külgmised aknad
Ventilatisiooni kanal tagant ette
Pilt
Pilt

Peatselt tahaks bussi eesti registrisse saada ja istmed ka ametlikult passis kirjas oleks.

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: L Mär 31, 2012 9:29 am
Postitas uno
Velje valikuks sai siis sellised Centra 15x8" vanakooli valukad
Rehvid peal 225/55 mis küll suht kulunud

Keskava tuleb küll ringi treida, aga see ei ole probleemiks :D , see probleem õigemini lahendataud juba.
Nüüd oleks vaja õiged rehvid leida


Pilt

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: L Mär 31, 2012 9:32 am
Postitas uno
Eile tegin sisu nii kaugele, et saaks minna ARKi registreerima



Pilt

Pilt

Üks pilt ka väljast

Pilt



Näppisin üle veel ka pihustid, sest kahel pihustil mullitas keerme vahelt. Nüüd enam sinist vingu sumpsist välja ei puhu.
Peale seda sai vahetatud jahutusvedeliku kolmik, millel temp andurid küljes.
Soomlane väitis, et see katki, aga mina selalt ühtegi pragu ei leidnud. Võibolla mõtles ta seda tagumist, mis plokipea küljes
Täna peaks minema masina arvele võtma siis.

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: L Mär 31, 2012 9:35 am
Postitas uno
Almelost tellisin ära vasakpoolsed esi ja taga rattakoopa detailid,uued. :D

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: E Apr 02, 2012 11:46 pm
Postitas urbaan
uno helesinine unistus 8) Ootan siis uuendust millest täna juttu oli.

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: T Apr 03, 2012 11:30 am
Postitas uno
ARKist sain negatiivse akti :)
Eks pean regamisega edasi tegelema.
Unistus saab olema sinine, mitte helesinine :)

Sai jah mõned jubinad tellitud, mida eriti odavalt kätte ei saa :P

Kui midagi selgemat, siis valgustan ka Teidki

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: T Apr 03, 2012 11:09 pm
Postitas kaupz
Kus see pilt nüüd kadus, kus oli Soomest toodu tavaari hunniku otsas esimene raud.
On see raud Eestis sõiduautol lubatud ja läheb külge ?

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: K Apr 04, 2012 5:37 am
Postitas uno
See esiraud sai haavlipritsiga üle lastud ja saab korraliku värvikihi peale.
Kui valmis, siis vaatan ja mõtisklen, kas läheb ette või mitte.

Raud iseenesest mudu selline

Pilt

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: K Apr 04, 2012 3:42 pm
Postitas urbaan
Kui ei lähe helista mulle :D Rummile sobiks ma usun, kuna sinna tuleb ilmselt muidki raud detaile:)

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: K Apr 04, 2012 4:40 pm
Postitas Brick
Raud on lubatud maasturitele, ehk siis kui tehn passis on sõiduki kategooria õige - seega 2wd ei saa, syncrole võiks saada...

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: N Apr 05, 2012 10:44 am
Postitas uno
Siis peab Kummuti selleks ajaks 4WDks tegema

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: N Apr 05, 2012 10:46 am
Postitas Brick
uno kirjutas:ARKist sain negatiivse akti :)
Aga mille eest siis? Soome dokumendid polnud korras?

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: N Apr 05, 2012 10:55 am
Postitas uno
sellepärast, et bussis hetkel 7 kohta, aga soome dokumentides 3 kohta
Vidinad mul olemas, et saada kasvõi kolmekohalisena arvele. Kahjuks sõidan ise pühapäeval nädalaks Tšehhi
ja bussi regamine lükkub jällle nädal edasi.

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: N Apr 05, 2012 1:18 pm
Postitas Brick
Ja põhjenduseks toodi ümberehitus? Kui su bussi kerel on tehaset kõik kinnitused olemas nii nagu 7-8-9 kohalistel, istmed ja siinid/kinnitused on teise "sama sõidukitüübi versiooni" omad (loe: lähed koos teise T3 bussiga ja tõestad et võid sealt vabalt istmed enda bussi ringi tõsta), siis ei tohiks see olla ümberehitus - vt siit §10.5. Võibolla on vaja margiesinduse kinnitust, et jah need istmed tõesti on selle "sama sõidukitüübi versiooni" omad...

Iseasi, kas pead enne 3-kohalisena arvele saama ja siis muudad, või lastakse kohe kohtade arvu muuta. Üks tundmatu tegur siiski on - tüübikinnitusega määratud andmed... st kas 3 kohalisel, nt kaubikul ja 7-8-9 kohalisel on erinevad tüübikinnitused.

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: N Apr 05, 2012 3:42 pm
Postitas uno
Just, põhjenduseks toodi ümberehitus
Bussis kinnitused olemas ja istmed olid samuti sees
Probleemisks oli veel poolik vahesein peale juhi kohta. Peaks olema laeni välja.
Soome dokumentides on N1 katekooria ehk siis kaubik.
Istmete arv 3

Võin täitsa tursa pilguga teise samasuguste caravelle istmetega auto kõrvale sõita ja istmed ringi tõsta. :)

Käin järgmine nädal Tšehhis ära ja kui tagasi jõuan, siis tegelen selle regamisega edasi.



Brick kirjutas:Ja põhjenduseks toodi ümberehitus? Kui su bussi kerel on tehaset kõik kinnitused olemas nii nagu 7-8-9 kohalistel, istmed ja siinid/kinnitused on teise "sama sõidukitüübi versiooni" omad (loe: lähed koos teise T3 bussiga ja tõestad et võid sealt vabalt istmed enda bussi ringi tõsta), siis ei tohiks see olla ümberehitus - vt siit §10.5. Võibolla on vaja margiesinduse kinnitust, et jah need istmed tõesti on selle "sama sõidukitüübi versiooni" omad...

Iseasi, kas pead enne 3-kohalisena arvele saama ja siis muudad, või lastakse kohe kohtade arvu muuta. Üks tundmatu tegur siiski on - tüübikinnitusega määratud andmed... st kas 3 kohalisel, nt kaubikul ja 7-8-9 kohalisel on erinevad tüübikinnitused.