Transporter, Caravelle Uno bussipark
Moderaator: ingmar
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Crister oli bussiga kohal, kas ta ise liikus või nööri otsas, seda ei oska komentaarida
Vanakool seisnes selles, et masinad, mis olid enne 1991 aastast sündinud.
Nu noortele tegelastele ikka vanakoolikad
Vanakool seisnes selles, et masinad, mis olid enne 1991 aastast sündinud.
Nu noortele tegelastele ikka vanakoolikad
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Sain asjast valesti aru.......mõtlesin, et peate juba ennast vanaks!uno kirjutas: Vanakool seisnes selles, et masinad, mis olid enne 1991 aastast sündinud.
Terv. Marco
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
ma sain ka aru, et Uno tunneb ennast juba vanema inimesena...
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Mina ikka hingelt 16
Lätlaste järelhaagisest tehtud saun oli inspiratsiooniks oma sauna mõtetele.
Hommikul kella 3-5 ajal kustusin bussi ära, ärgates tekkis küsimus, et kus mu riided on
Lätlaste järelhaagisest tehtud saun oli inspiratsiooniks oma sauna mõtetele.
Hommikul kella 3-5 ajal kustusin bussi ära, ärgates tekkis küsimus, et kus mu riided on
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Täna juhtus selline põnev värk, et Tallinnas Stokkeri ees keerasin bussil rattad välja ja hakkasin tagurdama.
Siis käis üks kõva pauk ja miskit hakkas kolisema esisillas.
Minu mõte oli kohe, et nüüd keeras esidiffri puruks
Pole hullu, tagaveoga saab ikka edasi sõita. Syncro ikkagi ju
jõudsin vaikselt tiksudes koju ja pugesin auto alla. Õnneks on buss nii kõrge, et pole vaja autot tungiga üles kruvida.
Õnneks sai vasakpoolsel poolassiotsal parim enne läbi, mitte differ ei läinud pilbasteks.
Nüüd siis uue otsa tagaajamisel
Ebayst leitsin 57 ja 32 EURiga, eks paistab, mis müüjad räägivad Eestisse saatmise kohta
Forss ei ole ka veel vastust andnud.
Kui mõnel meie syncro omanikel on olemas ühte poolpidust otsa, siis olen nõus mingi summa eest ära ostma.
Siis käis üks kõva pauk ja miskit hakkas kolisema esisillas.
Minu mõte oli kohe, et nüüd keeras esidiffri puruks
Pole hullu, tagaveoga saab ikka edasi sõita. Syncro ikkagi ju
jõudsin vaikselt tiksudes koju ja pugesin auto alla. Õnneks on buss nii kõrge, et pole vaja autot tungiga üles kruvida.
Õnneks sai vasakpoolsel poolassiotsal parim enne läbi, mitte differ ei läinud pilbasteks.
Nüüd siis uue otsa tagaajamisel
Ebayst leitsin 57 ja 32 EURiga, eks paistab, mis müüjad räägivad Eestisse saatmise kohta
Forss ei ole ka veel vastust andnud.
Kui mõnel meie syncro omanikel on olemas ühte poolpidust otsa, siis olen nõus mingi summa eest ära ostma.
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Ära lagunes välimine veovõlli ots
Tellisin juba Inglismaalt kaks uut otsa. Kokku läks koos saatmisega 83,80 EUR
Vanast otsast jäi järgi niipalju
Tellisin juba Inglismaalt kaks uut otsa. Kokku läks koos saatmisega 83,80 EUR
Vanast otsast jäi järgi niipalju
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Üleeile mõtlesin, et hakkaks tegema ettevalmistusi el akende paigaldamiseks bussi. Akna tõste mehanismid sai "Varuosa" pealt maha kruvitud.
Mõni aeg tagasi selgus, et üks akna mootor on oma aja ära elanud ja mähised laiali visanud.
Kuna uut mootorit ei olnud võimalik osta ja keegi mootorit uuesti mähkida ei tahtnud, siis sai Samzikuga kokku lepitud, et saan tema käest vana Passati akna mootori.
Selle mootori kinnitused aga ei sobinud minu kompektiga kokku. Aretasin, mis ma aretasin, kuid lõpuks jõutsin välja sellise teostuseni:
Akna mootor isegi töötab.
Veovõlliotsad on kusagil Euroopas, liikumas Eesti poole.
Ebayst sai tellitud veel ka sihuke lisavidin bussi jaoks: http://www.ebay.co.uk/itm/volkswagen-tr ... 500wt_1416
Mõni aeg tagasi selgus, et üks akna mootor on oma aja ära elanud ja mähised laiali visanud.
Kuna uut mootorit ei olnud võimalik osta ja keegi mootorit uuesti mähkida ei tahtnud, siis sai Samzikuga kokku lepitud, et saan tema käest vana Passati akna mootori.
Selle mootori kinnitused aga ei sobinud minu kompektiga kokku. Aretasin, mis ma aretasin, kuid lõpuks jõutsin välja sellise teostuseni:
Akna mootor isegi töötab.
Veovõlliotsad on kusagil Euroopas, liikumas Eesti poole.
Ebayst sai tellitud veel ka sihuke lisavidin bussi jaoks: http://www.ebay.co.uk/itm/volkswagen-tr ... 500wt_1416
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Akna mootor kokku monteeritud, kuid ühtepidi liigutab mehanismi, teistpidi jääb lahjaks. Ehk siis ei vea akent alla.
Seda siis ilma aknata ei liiguta mehanismi.
Kõik osad küll ilusti määritud ja liiguvad, aga mootor ühtepidi lahja. Teistpidi liigub ilusti.
Veovõlli otsad käes ja võll kokku pandud, peaks millalgi selle alla pistma bussile.
Info otsimisega internetist jõutsin järeldusele, et bussi visco on oma tööpõhimõtte lõpetanud, ehk siis visco on liiga jäik
Geeli vahetus viskos pidi olema parasjagu enese petmine, sest viskos peaks olema mingi hulk õhku. Kui seda ei ole, siis pole geeli vahetusest suht midagi kasu ja visko võib jääda hoopis lahjaks. Loe liiga kergelt läbilibisema hakata.
Võimalik, et tuleb hakata "decoupleri" ostmisele mõtlema, aga see maksab pea pool auto hinnast, aga saab enamuse ajast ainult tagasillaga ringi sõita, esisilla saab järgi ühendada ainult vajadusel.
Decoupler on tagasilda monteeritav õhusilindriga liigutatav ühendus, mis lülitab sisse ja välja esisilda mineva gardaani.
http://www.syncro.org/disengager.shtml
Seda siis ilma aknata ei liiguta mehanismi.
Kõik osad küll ilusti määritud ja liiguvad, aga mootor ühtepidi lahja. Teistpidi liigub ilusti.
Veovõlli otsad käes ja võll kokku pandud, peaks millalgi selle alla pistma bussile.
Info otsimisega internetist jõutsin järeldusele, et bussi visco on oma tööpõhimõtte lõpetanud, ehk siis visco on liiga jäik
Geeli vahetus viskos pidi olema parasjagu enese petmine, sest viskos peaks olema mingi hulk õhku. Kui seda ei ole, siis pole geeli vahetusest suht midagi kasu ja visko võib jääda hoopis lahjaks. Loe liiga kergelt läbilibisema hakata.
Võimalik, et tuleb hakata "decoupleri" ostmisele mõtlema, aga see maksab pea pool auto hinnast, aga saab enamuse ajast ainult tagasillaga ringi sõita, esisilla saab järgi ühendada ainult vajadusel.
Decoupler on tagasilda monteeritav õhusilindriga liigutatav ühendus, mis lülitab sisse ja välja esisilda mineva gardaani.
http://www.syncro.org/disengager.shtml
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Vaata kõik 6 osa läbi - päris põhjalik:
http://www.youtube.com/watch?v=slujJmXo ... ure=relmfu" onclick="window.open(this.href);return false;
vbl tasub proovida enne kui... kui õiget õli leiad...
Aknamootori koha pealt... kas nii üles kui alla lastes jõuab mootorile sama palju voolu? Kas paljas mehhanism uksest väljas olles liigub normaalselt, ei kiilu kuskil kinnni? Korras mootoril on jõudu küll - võllil olevast kummipuksist näppudega eriti kinni ei hoia.
http://www.youtube.com/watch?v=slujJmXo ... ure=relmfu" onclick="window.open(this.href);return false;
vbl tasub proovida enne kui... kui õiget õli leiad...
Aknamootori koha pealt... kas nii üles kui alla lastes jõuab mootorile sama palju voolu? Kas paljas mehhanism uksest väljas olles liigub normaalselt, ei kiilu kuskil kinnni? Korras mootoril on jõudu küll - võllil olevast kummipuksist näppudega eriti kinni ei hoia.
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Tänud Brick salvestasin videod enda palylisti Youtubes
Akna mootoriga see jama, et külge ei ole ma neid monteerinudki
Mehanism ise liigub täitsa normaalselt. Voolude kohta ma ei oska öelda, sest testril said patareid tühjaks
Ja ega ma eriti seda pingete mõõtmise värki eriti ei oska ka
Kui paljale mootorile voolu peale lasta ja kummipuksist kinni hoida, siis ühtepidi kinni ei hoia, teistpidi mootoril jõudu pole.
Akna mootoriga see jama, et külge ei ole ma neid monteerinudki
Mehanism ise liigub täitsa normaalselt. Voolude kohta ma ei oska öelda, sest testril said patareid tühjaks
Ja ega ma eriti seda pingete mõõtmise värki eriti ei oska ka
Kui paljale mootorile voolu peale lasta ja kummipuksist kinni hoida, siis ühtepidi kinni ei hoia, teistpidi mootoril jõudu pole.
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Pole ammu midagi logiraamatusse kirjutanud.
Ausaltöelda ei ole aeg ka midagi teha olnud, kuna teiste autod ikka tähtsamad, kui enda omad.
Täna otsustasin ikkagi enda bussi ka natuke näppida. Noh mis bussi, aga selle osasi, mis kokku on ostetud.
Ca kuu aega tagasi tellisin Saksamaalt enda bussile "decoupleri".
Decoupler on seade syncro bussidele, mis lubab igapäeva sõiduks esisilla välja lülitada.
Sellega on võimalik säästa visco sidurit.
Visco jaoks on samuti uus geel olemas, aga millal seda vahetada jõuan, ei oska täpselt öelda.
Alusatks siis algusest millega hakkasin tegelema peale ametlikutööpäeva lõppu.
Korjasin bussist kaks papkarpi ja laotasin töökojas lauapeale laiali
Ühes karbis oli siis "decoupler kit"
Teises karbis syncro käigukasti kardaani väljavõte.
See sai kohe loomulikult laiali lammutatud
Pressi all sai kohe uus laager ja simmer sisse pandud
Kardaani võll koos nõelalaagriga samamoodi
Nõellaager on selleks, et tsentreerida käigukastist tulev võll.
Tavalisel kastil on ühendusmuhv seal.
Komplekteerisin kokku vaakumlüliti, mis hakkab nüüd hammasrattaid selle korpuse sees liigutama
Keerasin keerme M18 lüliti jaoks, mis hakkab armatuuris tulukest näitama
Komplektis oli kaasas kaks pronks puksi, mille sees hakkab liikuma vaakumlüliti ja kahvli vahel olev võll.
Et pukse paika saada, pidi korpusesse puurima ava.
Kuna puksi läbimõõt on 18mm, siis puurisin ava 17,75mm puuriga, et puksid ilusti tihedalt oma kohale jääks
Samuti pidi läbi puurima pukside sisemise ava 12,5mm puuriga, et varras sees liikuma hakkaks.
Vaakumlüliti kinnitamiseks keermestasin olemasolevad avad M6 keermepuuriga
Et kastist õli välja ei punuks on koplektis kaasas kummirõngas, mis jääb vaakumlüliti kinnituskronsa ja pronks puksi vahele
Egas midagi, vaakumlüliti korpuse külge
Vardale kahvel külge keerata ja valmis ta ongi.
Eks näis, milla jõuan antud krempli bussi külge kruvida, aga loodan, et õige pea.
Siis saab armatuuri kolmanda nupu sildade lülitamiseks.
Esimese ja tagumise difri lukud on juba olemas sünnist saadik
Ausaltöelda ei ole aeg ka midagi teha olnud, kuna teiste autod ikka tähtsamad, kui enda omad.
Täna otsustasin ikkagi enda bussi ka natuke näppida. Noh mis bussi, aga selle osasi, mis kokku on ostetud.
Ca kuu aega tagasi tellisin Saksamaalt enda bussile "decoupleri".
Decoupler on seade syncro bussidele, mis lubab igapäeva sõiduks esisilla välja lülitada.
Sellega on võimalik säästa visco sidurit.
Visco jaoks on samuti uus geel olemas, aga millal seda vahetada jõuan, ei oska täpselt öelda.
Alusatks siis algusest millega hakkasin tegelema peale ametlikutööpäeva lõppu.
Korjasin bussist kaks papkarpi ja laotasin töökojas lauapeale laiali
Ühes karbis oli siis "decoupler kit"
Teises karbis syncro käigukasti kardaani väljavõte.
See sai kohe loomulikult laiali lammutatud
Pressi all sai kohe uus laager ja simmer sisse pandud
Kardaani võll koos nõelalaagriga samamoodi
Nõellaager on selleks, et tsentreerida käigukastist tulev võll.
Tavalisel kastil on ühendusmuhv seal.
Komplekteerisin kokku vaakumlüliti, mis hakkab nüüd hammasrattaid selle korpuse sees liigutama
Keerasin keerme M18 lüliti jaoks, mis hakkab armatuuris tulukest näitama
Komplektis oli kaasas kaks pronks puksi, mille sees hakkab liikuma vaakumlüliti ja kahvli vahel olev võll.
Et pukse paika saada, pidi korpusesse puurima ava.
Kuna puksi läbimõõt on 18mm, siis puurisin ava 17,75mm puuriga, et puksid ilusti tihedalt oma kohale jääks
Samuti pidi läbi puurima pukside sisemise ava 12,5mm puuriga, et varras sees liikuma hakkaks.
Vaakumlüliti kinnitamiseks keermestasin olemasolevad avad M6 keermepuuriga
Et kastist õli välja ei punuks on koplektis kaasas kummirõngas, mis jääb vaakumlüliti kinnituskronsa ja pronks puksi vahele
Egas midagi, vaakumlüliti korpuse külge
Vardale kahvel külge keerata ja valmis ta ongi.
Eks näis, milla jõuan antud krempli bussi külge kruvida, aga loodan, et õige pea.
Siis saab armatuuri kolmanda nupu sildade lülitamiseks.
Esimese ja tagumise difri lukud on juba olemas sünnist saadik
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Sai käed löödud sõbraga, et saan tema käest 1,9 liitrise mootori.
Täna siis seda lahti katkuma, et näha, mis olukorras mootor on
Täna siis seda lahti katkuma, et näha, mis olukorras mootor on
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Mootoriga jõutsin nii kaugele, et sai survekaga puhtaks pestud ja rohkem ei midagi
Selle eest täna jõutsin siis "varuosade" bussiga nii kaugele, et lammutasin ta laiali ja viisin poole juba vanarauda.
Loomulikult kiskusin maha mõned jubibad, mida ehk kellegile vaja läheb.
Peaks vist mingi müügi teema tegema varuosadele.
Selle eest täna jõutsin siis "varuosade" bussiga nii kaugele, et lammutasin ta laiali ja viisin poole juba vanarauda.
Loomulikult kiskusin maha mõned jubibad, mida ehk kellegile vaja läheb.
Peaks vist mingi müügi teema tegema varuosadele.
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Paar pilti ka kuidas decoupler auto küljes välja näeb
poole tunniga sai 1,9 mootor juppideks tõmmatud
poole tunniga sai 1,9 mootor juppideks tõmmatud
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Kas sellele vaakum aktivaatorile mingi kaitse kah peale käib? Kuidagi kaitseta on see plastik seal all, eriti kui syncrot sihipärasemalt kasutada.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks