Transporter, Caravelle Uno bussipark
Moderaator: ingmar
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
kardaaani kaitse raamide vahele jääb see vaakumlüliti, ei juhtu temaga midagi
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Leitsin mõni aeg tagasi ühe video Youtubist auto vedamisest jäiga ühendusega
Täna otsustasin endale samuti ühe sellise ehitada ja olla kindel et see töötab, siis sai ka sõbraga katsetatud.
Kurjam, buss jooksis passatile järgi ilma igasuguse probleemita
Täna otsustasin endale samuti ühe sellise ehitada ja olla kindel et see töötab, siis sai ka sõbraga katsetatud.
Kurjam, buss jooksis passatile järgi ilma igasuguse probleemita
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Pmst hoiavad bussi kinni need rihmad/rullid?
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Hetkel küll jah, kuigi plaanin natuke täiustada seda süsteemi, et rihmad jäävad ainult keti pingule tõmbamiseks ja taladele tulevad veel trossid julgestuseks ümber õõtsade.Brick kirjutas:Pmst hoiavad bussi kinni need rihmad/rullid?
Niipalju , kui proovisime agrekaati ja tööjuures platsil kruttisime, siis rihmad järgi ei andnud.
Buss liikus täpselt sinna, kuhu ees sõitev auto pööras. Ühesõnaga nagu kaheteljeline järelhaagis.
idee sain siit:
http://www.youtube.com/watch?v=dL2ArSd8 ... re=related
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
T3 haigus süveneb
Nädalavahetusel sai käidud Soomes Jyväskyläs ja Pieksimäel
Tulemuseks selline elukas
'88 Syncro, 1,9 AAZ, Lukk ees ja taga,
avatavad kolmnurk aknad,
T3 originaal laiad peeglid,
roolivõimendi.
Sees gaasi ja elektriga külmkapp, elektripliit, gaasiga ahi.
Rehvid all 215 R14c.... Pole näinudki selliseid
Kõrge katus, seest salongi kõrgus ca 2m.
4 magamiskohta.
Mõne aja pärast selgub, kas läheb juppideks või müün ühes tükis maha.
Endale pole mõtet nii palju autosi jätta.
Kusjuures Helsingi sadamas panime bussi pukseerimise seadmega järgi ja tirisime laeva, Tallinnas vedasin koju Muugale. Toimis korralikult, aga kuna asi nii uue veel , siis istus Peeter tagumise auto roolis. Kohale jõudes ütles Pets, et põld tal seal midagi teha.
Nädalavahetusel sai käidud Soomes Jyväskyläs ja Pieksimäel
Tulemuseks selline elukas
'88 Syncro, 1,9 AAZ, Lukk ees ja taga,
avatavad kolmnurk aknad,
T3 originaal laiad peeglid,
roolivõimendi.
Sees gaasi ja elektriga külmkapp, elektripliit, gaasiga ahi.
Rehvid all 215 R14c.... Pole näinudki selliseid
Kõrge katus, seest salongi kõrgus ca 2m.
4 magamiskohta.
Mõne aja pärast selgub, kas läheb juppideks või müün ühes tükis maha.
Endale pole mõtet nii palju autosi jätta.
Kusjuures Helsingi sadamas panime bussi pukseerimise seadmega järgi ja tirisime laeva, Tallinnas vedasin koju Muugale. Toimis korralikult, aga kuna asi nii uue veel , siis istus Peeter tagumise auto roolis. Kohale jõudes ütles Pets, et põld tal seal midagi teha.
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Küljeaknad on naljakalt pisikesed. Suunatule järgi võiks oletada, et kunagine värvitööde tegija ei ole ratsinud eriti teipi kasutada?
Terv. Marco
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
eks ta olegi ise valmistatud camper.
Värvitöid teeb samuti gaüks vastavalt oma vajadustele Mis sa endisest kriminaalpolitseist ikka tahad
Värvitöid teeb samuti gaüks vastavalt oma vajadustele Mis sa endisest kriminaalpolitseist ikka tahad
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Lisame siis veel pilte vesipeast
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Vesipeaga nüüd niipalju tegeletud, et pump ja mootori märgid korralikult paika pandud.
Käivitub normaalselt ja kõik töötab, aga turbo..... see on küll omadega otsas.
Õnneks ei maksa need turbod väga palju ja peab uue sinna vahele leidma
Käisin ka 4WD-ed sopaloigus proovimas .....
TÖÖTAB
Lukud samamoodi täitsa töökorras.
Ainult esisilla luku nupp otsustas oma õige kohapealt ära tulla.
Käivitub normaalselt ja kõik töötab, aga turbo..... see on küll omadega otsas.
Õnneks ei maksa need turbod väga palju ja peab uue sinna vahele leidma
Käisin ka 4WD-ed sopaloigus proovimas .....
TÖÖTAB
Lukud samamoodi täitsa töökorras.
Ainult esisilla luku nupp otsustas oma õige kohapealt ära tulla.
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Eile kaklesin oma sinise bussi roolivõimuga
Kuna keegi eelmine omanik on nagunii seal mingit aretust teinud, siis see ei pidanud enam vastu ja sülitas roolivõimu õli vastu maad üsna mitu korda.
Lugu siis järgmine, et survetoru põhja all, voolik lükatud ainult toru peale ja mingite klambritega kinni keeratud.
See süsteem pidas terve suve ilusti vastu. Nüüd siis viskab vooliku toru pealt maha, kui rattad vasakule lõpuni välja keerata.
Ostsin sõrmusühenduse ja korraliku vooliku klambri Hydroscandist. Keerasin kokku, aga ei muhvigi. Ikka viskab vooliku otsast ära.
Selline tunne nagu latis klapid ei tööta, kui rooli lõpuni välja keerata.
On kellegil kogemusi antud teemaga?
Kuna keegi eelmine omanik on nagunii seal mingit aretust teinud, siis see ei pidanud enam vastu ja sülitas roolivõimu õli vastu maad üsna mitu korda.
Lugu siis järgmine, et survetoru põhja all, voolik lükatud ainult toru peale ja mingite klambritega kinni keeratud.
See süsteem pidas terve suve ilusti vastu. Nüüd siis viskab vooliku toru pealt maha, kui rattad vasakule lõpuni välja keerata.
Ostsin sõrmusühenduse ja korraliku vooliku klambri Hydroscandist. Keerasin kokku, aga ei muhvigi. Ikka viskab vooliku otsast ära.
Selline tunne nagu latis klapid ei tööta, kui rooli lõpuni välja keerata.
On kellegil kogemusi antud teemaga?
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Lasin täna uue vooliku teha roolivõimupumbast kuni metalltoruni.
Ühendused peavad, aga pump iniseb mootori küljes
Arvatavasti peab lati maha võtma ja kõikvõimalikud tihendid ära vahetama.
Paha ei teeks ka sama teha roolivõimu pumbale.
Netist leitsin üsna palju infot lati ja pumba lahtivõtmise ja kontrollimise kohta.
http://www.sunroofsyncro.com/how-to-reb ... ring-pump/
http://www.audivwcrewpr.com/servicemanu ... 91'/61.pdf
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=259700
Thesamba.com foorumis on tehtud selline topic, kust leiab kõike kasuliku infot autode kohta.
Äkki peaks meie foorumites sama tegema?
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=525798
Ühendused peavad, aga pump iniseb mootori küljes
Arvatavasti peab lati maha võtma ja kõikvõimalikud tihendid ära vahetama.
Paha ei teeks ka sama teha roolivõimu pumbale.
Netist leitsin üsna palju infot lati ja pumba lahtivõtmise ja kontrollimise kohta.
http://www.sunroofsyncro.com/how-to-reb ... ring-pump/
http://www.audivwcrewpr.com/servicemanu ... 91'/61.pdf
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=259700
Thesamba.com foorumis on tehtud selline topic, kust leiab kõike kasuliku infot autode kohta.
Äkki peaks meie foorumites sama tegema?
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=525798
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Mul on suht sarnane olukord - pump piniseb üsna valjult ja rooli lõpuni välja keerates hakkab kiilrihm vilistama. Eelmine omanik oli lasknud ka teha mingid suht vihased hüdrovoolikud pärast seda, kui nad järjest lõhki hakkasid lööma. Seni olen seda pidanud paarkümmend aastat vana hüdrosüsteemi suht normaalseks olekuks, aga oleks ju päris kena kui lati tihendite vahetusega saaks ka pumba vaiksemaks.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
hetkel finantsidega tuuga, aga leitsin ameerikamaalt tihendikomplektide pakkuja.
Plaan tellida latile ja pumbale uued komplektid.
Eile käru vedades hakkas bussil mootor üle kuumenema. Ei tea, kas nüüd termostaat lõpetas koostöölepingu või läks plokikaane tihend.
Eks homme vaatab, mis kiisul kõhus.
Plaan tellida latile ja pumbale uued komplektid.
Eile käru vedades hakkas bussil mootor üle kuumenema. Ei tea, kas nüüd termostaat lõpetas koostöölepingu või läks plokikaane tihend.
Eks homme vaatab, mis kiisul kõhus.
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Uuesti sõita pole proovinud? Arvad, et kuumenes üle kuna "midagi lasi ära" - vbl oli lihtsalt liiga suur koormus ja tehniliselt polnud häda (veel) midagi? Jahutusventikas toimis?
Ma enda bussil olen ventika käima saanud kunagi ammu ainult üks kord - peaks huvi pärast kontrollima kas ongi enam üldse töökorras.
Ma enda bussil olen ventika käima saanud kunagi ammu ainult üks kord - peaks huvi pärast kontrollima kas ongi enam üldse töökorras.
Re: Transporter T3 Syncro-Uno
Hetkel ei ole jõudnud proovida, aga täna proovinBrick kirjutas:Uuesti sõita pole proovinud? Arvad, et kuumenes üle kuna "midagi lasi ära" - vbl oli lihtsalt liiga suur koormus ja tehniliselt polnud häda (veel) midagi? Jahutusventikas toimis?
Ma enda bussil olen ventika käima saanud kunagi ammu ainult üks kord - peaks huvi pärast kontrollima kas ongi enam üldse töökorras.
Suvisel ajal sain radika ventika üsna tihti tööle. Tookord katsudes oli radikas alt külm ja termostadist tulev voolik samamoodi jahedam, kui teised.
Vahetan täna termostadi ära, eks vaatab, kuidas siis edasi käitub.