t3 inimesed teeme ära
Moderaator: ingmar
- VÄGE TÄIS
- raja tänava klient
- Postitusi: 211
- Liitunud: R Mai 08, 2009 10:16 am
- Asukoht: rakvere
- Kontakt:
t3 inimesed teeme ära
lähme 28 aprillil aitame selle vana ja väärika bussi ära värvida äkki võetakse kandilsed kah rivvi
Re: t3 inimesed teeme ära
Millise ja kus värvida vaja
Paneks enda oma ka järjekorda
Paneks enda oma ka järjekorda
- Hippy
- raja tänava klient
- Postitusi: 238
- Liitunud: P Apr 25, 2010 3:18 pm
- Asukoht: Tallinn, Eesti
- Kontakt:
Re: t3 inimesed teeme ära
mnjaaa... Minu viimane värvimine oli paarlümmend aastat tagasi vesivärvidega ja paberile. Selle kogemuse järgi arvestades ei ole ma eriti professionaalne maaler.
Kui niisama kiibitsejaid ja targutajaid vaja, olen ma igal juhul tegija. Seda tööd oskan ma paremini, kui keegi arvatagi võib.
Kui niisama kiibitsejaid ja targutajaid vaja, olen ma igal juhul tegija. Seda tööd oskan ma paremini, kui keegi arvatagi võib.
prr 1956
T-1 1963
T-3 1990 doka
T-5 2009
T-1 1963
T-3 1990 doka
T-5 2009
Re: t3 inimesed teeme ära
ma mõtlesin selles suhtes järjekorda, et minu oma tahab ka värvimist
- VÄGE TÄIS
- raja tänava klient
- Postitusi: 211
- Liitunud: R Mai 08, 2009 10:16 am
- Asukoht: rakvere
- Kontakt:
Re: t3 inimesed teeme ära
tere neid niisama mehi ja naisi on alati vaja läinud astu aga ligi Värvimise koha pealt nii palju ,et minu esimene bussi värvimine siin möni pilt isegi värvi püss sai selle tarvis soetadud
Viimati muutis VÄGE TÄIS, T Mai 15, 2012 6:38 pm, muudetud 1 kord kokku.
- VÄGE TÄIS
- raja tänava klient
- Postitusi: 211
- Liitunud: R Mai 08, 2009 10:16 am
- Asukoht: rakvere
- Kontakt:
Re: t3 inimesed teeme ära
värvime sinu bussi ka ära kui sa oma bussi pärast annetad vanade autode varjupaigale
Re: t3 inimesed teeme ära
no jah, kui sellest ära tüdinen, esialgu sõidan ise.
Värvimise peal tegelt tahak skätt ise proovida
Aga appi tuleks hea meelega
Värvimise peal tegelt tahak skätt ise proovida
Aga appi tuleks hea meelega
Re: t3 inimesed teeme ära
Kui Sa mõtled 28. aprilli all klubi avaüritust, siis seal värvimise objektiks olev masin on küll vana ja väärikas, aga siiski mitte bussi tõugu. Paar aastat tagasi annetati Varjupaigale küll üks sõidukorras õhkjahutusega T3, aga mis sellest saanud on, ei tea.VÄGE TÄIS kirjutas:lähme 28 aprillil aitame selle vana ja väärika bussi ära värvida äkki võetakse kandilsed kah rivvi
Põrnikaklubis "Telliskivide" sektsioon ei olegi ehk väga paha mõte. Kunagi klubi algusaegadel oli ka vanade Volgade sektsioon ja erinevalt nendest on T3 bussidel Põrnikatega siiski otsene vereliini sugulus. Siin tuleb muidugi arvestada, et Põrnikaklubi ei ole tavaline autoklubi, st siin ei ole põhirõhk tehnika fännamisel vaid väikese kiiksuga kostüümi- ja stiilipidudel (vaadake klubi galeriid, siis saate aru). Kui selline stiil sobib, siis ma ei näe põhjust, miks ka "kandilisemad" bussid ei võiks rivis olla. Eks mõned on pool-ametlikult viimastel aastatel juba olnud ka.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: t3 inimesed teeme ära
tegelikuses kas mitte õhuga tellis ei lähe otseselt ka klubi reeglite kohaselt ametliku auto alla?
Re: t3 inimesed teeme ära
Õhk-tellistega on nii ja naa. Mõniteist aastat tagasi tekkis olukord, kui esimesed t2 bussid olid lisaks põrnikatele juba rivis ja oli vaja mingeid reegleid sõnastada. Tookord tundus, et õhkjahutusega mootor on piisavalt hea ühisnimetaja, mis piiritleb vanemat VW-de perekonda, mis võiks klubisse sobida. See, et ka t3 busside esimesed aastakäigud olid õhkjahutusega, jäi lihtsalt kahe silma vahele (tollal olid "tellised" veel tänavapildis üsna tavalised ja poleks ilmselt olnud kuigi teretulnud). Praeguseks on hulk aega mööda läinud ja olukord üksjagu muutunud, kuid Style on olnud seni ainuke, kes on seda 'seaduseauku' 2007-2008. aasta üritustel osaledes teadlikult ära kasutanud. Mina olen oma valge peletisega üritanud pigem tagaplaanile hoida.
Küsimus ongi selles, et kui juba õhk-tellised ametlikult lubada, siis on raske ka teistele t3-dele ära öelda, sest mudel on ju sama. Ja kuna need bussid on juba ka mingil määral kultusmasina staatuses ja tänavapildis suht haruldased, siis ma ei näe ka, et nende lisandumine klubi kuvandile kuidagi halvasti mõjuks. Kuigi jah, tehnilises mõttes pole turbodiisel-syncro bussil ja põrnikal muud ühist kui taga paiknev mootor. Võibolla ongi aeg reeglid sellisena ümber sõnastada.
Küsimus ongi selles, et kui juba õhk-tellised ametlikult lubada, siis on raske ka teistele t3-dele ära öelda, sest mudel on ju sama. Ja kuna need bussid on juba ka mingil määral kultusmasina staatuses ja tänavapildis suht haruldased, siis ma ei näe ka, et nende lisandumine klubi kuvandile kuidagi halvasti mõjuks. Kuigi jah, tehnilises mõttes pole turbodiisel-syncro bussil ja põrnikal muud ühist kui taga paiknev mootor. Võibolla ongi aeg reeglid sellisena ümber sõnastada.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!