Tere! lexuz T3 Syncro 90;T3 Coach 89a ja T3 Doka 90a
Moderaator: ingmar
Re: Tere! lexuz T3
Vahepeal väike update: Doka veovõllid ja käigukast vahetatud, mootor remonditud - sjuppe sai mu lammutatud Coachi pealt. Ja syncro on ikka veel mootorita ja hetkel müügis ka (http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=24c9). Ei ole leidnud veel mootorit...ja talv tuleb peale.
Viimati muutis lexuz, T Mai 07, 2013 9:18 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Tere! lexuz T3
Syncro on müüdud (jube ruttu osteti ära tegelt) heasse peresse võrumaale, ja minu kollane "tibu" on nüüdseks minu käes tagasi.
1984 Transporter e. TIBU
Ühesõnaga - olin mis ma olin tige kogu bussimaalima peale aga juhuse tahtel on minu esimene T3 minu juures tagasi. Saab kerge kohenduse, hetkeseis siis selline:
Mootor sai maha seetõttu et vahetan kasti tagasi 4se vastu, peal olev viiene loobib teist käiku välja, veel on lekkiv turbo ja palju muid pisiasju mis tahab sättimist, maha ja tegemisse lähevad pump ja pihustid, uuendamisele kuulub juhtmestik - seetõttu oleks vaja elektriskeemi antud bussile - jagage infot kuskohast leiab. Andku jumal mulle kannatust ja aitaks gaasilõikaja kaugel hoida...
Mootor sai maha seetõttu et vahetan kasti tagasi 4se vastu, peal olev viiene loobib teist käiku välja, veel on lekkiv turbo ja palju muid pisiasju mis tahab sättimist, maha ja tegemisse lähevad pump ja pihustid, uuendamisele kuulub juhtmestik - seetõttu oleks vaja elektriskeemi antud bussile - jagage infot kuskohast leiab. Andku jumal mulle kannatust ja aitaks gaasilõikaja kaugel hoida...
Re: Tere! lexuz T3 Syncro 90;T3 Coach 89a ja T3 Doka 90a
Selline oli tibu enne minu juurest minekut u 3 aastat tagasi
Re: Tere! lexuz T3 Syncro 90;T3 Coach 89a ja T3 Doka 90a
Tore, et entusiasm tagasi T3-dega tegutsemisel
Nagu Väge Täis mainis, et saab aidata juppidega või nõuga, siis võin ka enda poolt lubada.
Mitmeid jubinaid kogunenud kuurialla ja saab ka uusi juppe tellida.
Make it rolling
Nagu Väge Täis mainis, et saab aidata juppidega või nõuga, siis võin ka enda poolt lubada.
Mitmeid jubinaid kogunenud kuurialla ja saab ka uusi juppe tellida.
Make it rolling
Re: Tere! lexuz T3 Syncro 90;T3 Coach 89a ja T3 Doka 90a
Oleks siis vaja mu kallile T3 Tibule jooksu 14 tolli velgi koos suverehvidega...soovitavalt C või RF märgistusega. Võivad olla plekkveljed. Pakkuge PS või leho@nell.ee
Re: Tere! lexuz T3 Syncro 90;T3 Coach 89a ja T3 Doka 90a
Rehvid on leitud ja minu kollane maantemürsk on tehnoülevaatuspunkti poolt ülevaadatud ning osaleb igapäevaliikluses.
Re: Tere! lexuz T3 Syncro 90;T3 Coach 89a ja T3 Doka 90a
Minu kollane tibu keeldus korralikult käivitumast peale talvist seismist ja nüüd siis käsil mootori vahetus/upgrade. Ehk saab liikuma...aga siis juba 1.9TD mootoriga.
Re: Tere! lexuz T3 Syncro 90;T3 Coach 89a ja T3 Doka 90a
Minu bussil siis nüüd 1.9 TD 55Kw vahel...mõned anomaaliad on...oleks vaja mõne sama 1.9 swapi teinud bussiomanikuga konsulteerida. Akutuli põleb - aga laadimine on. Bussi genekal oli kolm otsa...uuel mootoril ainult 1. Ma ei ole ka kindel õlirõhuandurite ühenduse õigsuses....oleks tegelikult vaja 1.6 D T3 bussi elektriskeemi...ja ka 1.9 TD 91a passati oma - ajaks juhtmed kokku. Seniks edu kõigile.
Re: Tere! lexuz T3 Syncro 90;T3 Coach 89a ja T3 Doka 90a
No ma tegin oma bussile 1.6td - 1.9td vahetuse - mis sind täpsemalt huvitab?
Alustaks sellest, et kelle toodetud genekas sul üldse on? Pane nt pilt oma genekast siia. Ühe juhtmega kõlab kahtlaselt - üks jäme ots peab ju akule minema, ja teine peaks kindlasti olema ergutus. Koi ergutust pole, siis põleb ka akutuli seni kuni pöörded piisaval tõusevad. Ja kolmas ots võib ka olla - tahhoka oma.
Mis probleem õlirõhuga on? Õlirõhu ja muud andurid tõstsin ma kõik ringi vana 1.6 mootori pealt, sh jahutusvedeliku omad koos nende vlantsidega, mille küljes nad on... Nii on kindel, et kõik "näidud" tulevad samad mis vnal mootoril olid ja armatuuris ei põle tuled imelikult. Vaata üle, et õlirõhuandurid oleks uuel/vanal mootoril sama värvi ja juhtmed poleks vahetuses.
edu
Alustaks sellest, et kelle toodetud genekas sul üldse on? Pane nt pilt oma genekast siia. Ühe juhtmega kõlab kahtlaselt - üks jäme ots peab ju akule minema, ja teine peaks kindlasti olema ergutus. Koi ergutust pole, siis põleb ka akutuli seni kuni pöörded piisaval tõusevad. Ja kolmas ots võib ka olla - tahhoka oma.
Mis probleem õlirõhuga on? Õlirõhu ja muud andurid tõstsin ma kõik ringi vana 1.6 mootori pealt, sh jahutusvedeliku omad koos nende vlantsidega, mille küljes nad on... Nii on kindel, et kõik "näidud" tulevad samad mis vnal mootoril olid ja armatuuris ei põle tuled imelikult. Vaata üle, et õlirõhuandurid oleks uuel/vanal mootoril sama värvi ja juhtmed poleks vahetuses.
edu
Re: Tere! lexuz T3 Syncro 90;T3 Coach 89a ja T3 Doka 90a
Mnjah, bussii peal kestis see teine mootor ca 1000km - nüüd kolks sees ja asi pekkis jälle. Pakun, et kuna mul praegu neljane kast (pöörded kõrged suhtelsielt - 90-nega sõites) siis sulas/lahustus kusagilt mootorist mingi vana saast lahti ja ummistas õlikanali - lahti pole mootorit kakkunud, hetkel kerge masendus jälle - kuidagi ei taha asi kesta
Re: Tere! lexuz T3 Syncro 90;T3 Coach 89a ja T3 Doka 90a
Tervitus bussiomanikele. Minu kollase T3 saaga jätkub, nüüdseks on aiste vahel kolmas mootor-seekord siis 94a Passati pealt 1.6TD 59kw. Eelmine 93a passati 1.9td kestis siis ca 800km, siis tõmbas esimese silindri kepsusaale ringi. Mootorit lahti võttes selgus et ka 4jandas silindris on klapid vastu kolbi puutunud. See selleks, mootori vahetus on käpas, kulub ca.2 päeva, mõlemad maha, jupid ringi ja peale tagasi. Lisaks läheb veel täiesti uus õlipump...vana ei usalda enam...mootorid on hõredad ja õlitus ei pruugi olla piisav. Veel tulevad uued eesmised kettad ja mõned mootoritihendid. Eks näis mis saab, kas üv läbi läheb ja kaua siis see mootor kestab. Jõudu kõigile ja mine tea...äkki mõnel kokkusaamisel trehvab.
Re: Tere! lexuz T3 Syncro 90;T3 Coach 89a ja T3 Doka 90a
Hommik
Minu kollane iludus on ikka veel alles - teemad endiselt samad. ÜV käib ära ja peale seda on praktiliselt kogu aeg nööri otsas Hetkel starter puru - otsakorpus läks pooleks...temperatuuriga on endiselt jama - lambi hetkel viskab õhumulli sisse ja siis lööb mõne lõdviku ära ja tosool väljas. Turbo andis ka vist saba - miski suits tekkis järgi ühtäkki. Ikaldus...igavene
Minu kollane iludus on ikka veel alles - teemad endiselt samad. ÜV käib ära ja peale seda on praktiliselt kogu aeg nööri otsas Hetkel starter puru - otsakorpus läks pooleks...temperatuuriga on endiselt jama - lambi hetkel viskab õhumulli sisse ja siis lööb mõne lõdviku ära ja tosool väljas. Turbo andis ka vist saba - miski suits tekkis järgi ühtäkki. Ikaldus...igavene