Mark: Volkswagen
Kaubanduslik nimetus: 1302
Esmane registreerimine: 08.09.1971
Registreerimine Eestis: 19.03.2008
Sõiduki värv: helepruun ?
Keret tüüp: kupee
Töömaht: 1280
Võimsus kW: 32
Mootori tüüp: bensiin
Istekohti koos juhiga: 4
Vaadatud ja mõeldud sai mitu aastat, et mingi vana masin võiks olla suviseks liikumiseks.
Korra lohistasin ühe Zaz 965 kere garaazi, varuosadeks, aga sinna see mõte jäi.
Aga siis, 2009 kevadel, toodi naabrimehele remontida Rover Mini.
Seda ju aastaid imetletud mr Bean seebikast.
Siis sain sellega Keila-Tallinn sõidu teha, enneolematu kogemus, ilma vedrudeta autoga sõita (ainult kummipuksid õõtsa ja kere vahel), ja pisik kasvas veel 5x.
Avasin internetis auto24.ee ja tõdesin et Mini maksab u 40 000eek.
Üllatuseks oli aga müügis täiesti sileda välimusega Beetle 20 000eek.
Indu lisasid tööjuures bussi ja põrnikamehed Märt ja Aare kes aegajalt oma õhkjahutusega aparaadid maja ette parkisid.
Peale paaripäevast müüja järgi ootamist ja telefonikõnesid, ning vahepeal ühte 30 000eek punase põrnika vaatamas käimist, võtsin seina seest aparaadist raha välja ja sõitsin Tallinna.
Väike proovisõit, natuke paberimäärimist ja Põrnikas oli minu.
Värvitoon ja originaal istmed ning üldine seisukord avaldasid muljet. Müüja jutu järgi oli 2007 Rootsist ostetud ja siin üle värvitud.
Sõitis 2008 suve ja sai isu täis.
Kuulutus siin foorumis:
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?f=8&t=2161" onclick="window.open(this.href);return false;
Mõned jupid vajasid kohe vahetust:
100,- tagumine pidurisilinder
200,- tagumised piduriklotsid
363,- sarniir, ette paremale
140,- summutiotsad (vilega/põrinaga)
300,- tagumise vasaku rattalaagrid
40,- piduriklotside kinnitusvedrud
500,- rehvid 165/15 Kelly, 2tk kasutatud Läänlase käest.
185,- esimene pidurisilinder paremale
200,- rooliamort
78,- roolikarbi õli
24,- rooliristi kattekumm
Värvitud, pahteldatud ja eeltööd, on nagu on.
1-2a ajas mitmest kohast punni, või prao sisse pahtlihunnikule.
Ja 4tiiba ning 2luuki on kerest eraldi ajal värvitud, toonivahe päikesega kõvasti näha.
Üks talumees ütles selle kohta "nagu veneaegne volgade värvipesu enne ülevaatust" lasti lihtsalt uus värvikiht peale.
Suvel, 5-soojemat kuud, on Põrnikas mul igapäevane 7km tööle sõidu pill.
See postitus leidis aset, suuresti tänu "urbaan" küsimise peale:
urbaan kirjutas:Aga kaupz kogu austusest sinu vastu, kas oleks võimalik imetleda ka sinu põrnikat?
Ja ei ole vaja nüüd matšeetesid teritama hakata-puhas huumor, sest kaupz Sina, Mina, Ingmar ja
uued T3-me mehed on edasiviivaks jõuks, mis seda foorumit veel elus hoiavad