1. leht 1-st

Esiots kõrgemaks

Postitatud: E Veebr 20, 2012 1:26 pm
Postitas knob
Jah, enamus on hädas esiotsa madalamaks tegemisega. Mul probleem vastupidine - vaja täiendavat kandvat vedrustust esiotsale, sest esivedrustus on täiesti põhjas. Lahenduseks on ilmselt lisavedrudega amordid coilover shocks. Keegi on tegelenud selliste soetamisega? Kas Eestis mingit lootust oleks selliseid leida?

Re: Esiots kõrgemaks

Postitatud: E Veebr 20, 2012 3:34 pm
Postitas bill
oled kindel,et sinu autol madaldusjubinaid silla keskele vahele pole keevitatud?Tavaliselt need vedrud nii ära ei tohiks väsida.Kui on sillale need lisatud,siis ju lihne nina üles tõsta.

Re: Esiots kõrgemaks

Postitatud: E Veebr 20, 2012 3:47 pm
Postitas ingmar
kui masinal juba vedrud ees, siis pole seal ju torsiooni ja seda torsiooni keskele käivat juppi ei saagi kasutada

Re: Esiots kõrgemaks

Postitatud: E Veebr 20, 2012 5:45 pm
Postitas knob
Masin on typ 11, Mexico Käfer, valdav enamus veermiku ja kere asju jookseb kokku 69-> 1200-sega. Esisild on standardis, ei paista mingeid madaldusi ega vedrusid, täiesti tavaline torsioon ja tavalised amordid, trummelpidurid ees ja taga jne. Rattad on ka kitsad standardsed. Lihtsalt koormus on mul sillale sedavõrd suur, et vedrustus on põhjas. Vaja on torsioonidele abi natuke coilover amortidega, nii paarkümmend kg piisaks.
Miks vedrustus põhjas on, näeb siit.

Re: Esiots kõrgemaks

Postitatud: K Veebr 22, 2012 10:36 pm
Postitas speed fighter
ohsapoiss. coilid ette ja korras:P

või äkki kuskilt saab hevy duty torsiooni lehti

Re: Esiots kõrgemaks

Postitatud: N Veebr 23, 2012 7:37 pm
Postitas jeff01
Ilgelt säästu variant oleks IZ planeeta või jupiteri amordid ;) minu autol olid nad tagumiste asemel ja täitsa toimetasid...kõrgus reguleeritav ja puha...Esi ja tagaamordid on vähemalt osadel põrnikatel samad.