Esiots kõrgemaks
Moderaator: ingmar
Esiots kõrgemaks
Jah, enamus on hädas esiotsa madalamaks tegemisega. Mul probleem vastupidine - vaja täiendavat kandvat vedrustust esiotsale, sest esivedrustus on täiesti põhjas. Lahenduseks on ilmselt lisavedrudega amordid coilover shocks. Keegi on tegelenud selliste soetamisega? Kas Eestis mingit lootust oleks selliseid leida?
Re: Esiots kõrgemaks
oled kindel,et sinu autol madaldusjubinaid silla keskele vahele pole keevitatud?Tavaliselt need vedrud nii ära ei tohiks väsida.Kui on sillale need lisatud,siis ju lihne nina üles tõsta.
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: Esiots kõrgemaks
kui masinal juba vedrud ees, siis pole seal ju torsiooni ja seda torsiooni keskele käivat juppi ei saagi kasutada
Re: Esiots kõrgemaks
Masin on typ 11, Mexico Käfer, valdav enamus veermiku ja kere asju jookseb kokku 69-> 1200-sega. Esisild on standardis, ei paista mingeid madaldusi ega vedrusid, täiesti tavaline torsioon ja tavalised amordid, trummelpidurid ees ja taga jne. Rattad on ka kitsad standardsed. Lihtsalt koormus on mul sillale sedavõrd suur, et vedrustus on põhjas. Vaja on torsioonidele abi natuke coilover amortidega, nii paarkümmend kg piisaks.
Miks vedrustus põhjas on, näeb siit.
Miks vedrustus põhjas on, näeb siit.
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: Esiots kõrgemaks
ohsapoiss. coilid ette ja korras:P
või äkki kuskilt saab hevy duty torsiooni lehti
või äkki kuskilt saab hevy duty torsiooni lehti
Re: Esiots kõrgemaks
Ilgelt säästu variant oleks IZ planeeta või jupiteri amordid minu autol olid nad tagumiste asemel ja täitsa toimetasid...kõrgus reguleeritav ja puha...Esi ja tagaamordid on vähemalt osadel põrnikatel samad.