Uuem hüdrotõukuritega mootor on tõesti vähemalt kohapeal tiksudes ikka KÕVASTI vaiksem... No ei ole enam seda vana traktori tunnet. Varsti kui luugi kinni saan, saab ka sõidumüra võrrelda. Siiski arvan, et mootori müra kõige mu kakofooni taustal on suht teisejärguline. Aga "minek" selle 25km põhjal, vaatamata vaid 5kw maxvõimsuse vahele, on üllatavalt muljekas... Nüüd mu buss KIIRENADAB isegi TÕUSUL!!! Eitea mis siis kui veel TDI aiste vahel oleks...marco kirjutas:On nüüd siis ka vaiksem? Ja minek tunduvalt parem?
VW Caravelle T3 - Brick
Moderaator: ingmar
Re: VW Caravelle T3 - Brick
Re: VW Caravelle T3 - Brick
Väga tubli töö teinud.
Kas cooler tuleb ka vahele.
Ma enda omal kui panin, siis tagumikudyno järgi läks minek veelgi paremaks.
Aga noh, ega see Tellis mingi kiirenduse pill ei ole
Kas cooler tuleb ka vahele.
Ma enda omal kui panin, siis tagumikudyno järgi läks minek veelgi paremaks.
Aga noh, ega see Tellis mingi kiirenduse pill ei ole
Re: VW Caravelle T3 - Brick
Troopika... Ilusal kuumal suvepäeval ühtäkki pool elektrit kadunud - ei tööta mitteükski ventikas ega elektriaknad. Lahti käib ainult pisike kolmnurk aga see on vist pigem müra tekitajaks disainitud.
Eile sõitis mu ees soome numbriga klantsbuss, vastu tuli veel üks, suur kuhi surfivarustust kukil... terekäed lehvisid nagu päris bussijuhtidel
Eile sõitis mu ees soome numbriga klantsbuss, vastu tuli veel üks, suur kuhi surfivarustust kukil... terekäed lehvisid nagu päris bussijuhtidel
Re: VW Caravelle T3 - Brick
Nagu arvata, ära väsis süüteluku põhi... Uus maksis tervelt 3.97Brick kirjutas:pool elektrit kadunud
Re: VW Caravelle T3 - Brick
Minu buss ei väsi mind üllatamast - täna leidsin istme alt täis õllepurgi!!! Oli küll veidi üle tähtaja, aga täiesti ok. RESPECT BUSS!
Re: VW Caravelle T3 - Brick
krt, selline on ikka tõeliselt hea buss!
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Caravelle T3 - Brick
Kas keegi käigukasti peavõlli/sidurivõlli tihendi mõõte teab - mingi spets või tavaline tihend?
Ja vahetamine pole ilmselt probleem kui kast maas?
EDIT: Leidsin juba vastused, aga vaat mida veel kontrollida kui see tihend lekib: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=342440" onclick="window.open(this.href);return false;
(või ka enne suvalise teise kasti allapanekut, kuna tihend ise on odav)
Ja vahetamine pole ilmselt probleem kui kast maas?
EDIT: Leidsin juba vastused, aga vaat mida veel kontrollida kui see tihend lekib: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=342440" onclick="window.open(this.href);return false;
(või ka enne suvalise teise kasti allapanekut, kuna tihend ise on odav)
Re: VW Caravelle T3 - Brick
Kunagi, kui kasti vahetasin, siis korra tegelesin selle tihendiga. Autopoed raputasid kõik selle simmeri peale pead, kuna simmer ebamääraselt lai. Originaal väidetavalt maksab pea 8 euri. SKF-i poest anti samade läbimõõtudega kaks kitsamat simmerit pea olematu hinnaga. Originaal simmeri kood on 113311113A, kui kellelgi peaks vaja minema.
Terv. Marco
Re: VW Caravelle T3 - Brick
Nii, nüüd hakkas mind huvitama, kuidas sa selle luugi kinni said? Palun pilti teha.Brick kirjutas: Uuem hüdrotõukuritega mootor on tõesti vähemalt kohapeal tiksudes ikka KÕVASTI vaiksem... No ei ole enam seda vana traktori tunnet. Varsti kui luugi kinni saan, saab ka sõidumüra võrrelda.
Terv. Marco
Re: VW Caravelle T3 - Brick
Sa mõtled kuidas kõrgem 1.9 plokk kaane alla ära mahub? Tegin nagu kõik teised - selle koha peale, mis liiga kõrgele jääb, lõikasin kaane sisse augu. Kõrgusest jääb puudu tegelikult väga vähe - läbi kaane ei ulatu midagi ja pärast saad sirge lapi peale panna. Ja gaasihoob tuleb ümber teha madalamaks, umbes nii nagu ta 1.6 originaalis on. Aga olenevalt turbo tüübist võib see olla pisiasi väljalaske kõrval... Kui vaja saab pilte ka - mis täpselt huvitab?marco kirjutas:Nii, nüüd hakkas mind huvitama, kuidas sa selle luugi kinni said? Palun pilti teha.
Re: VW Caravelle T3 - Brick
Mind just see mootoriruumi kate huvitas. Tean jah, et tegelikult pidi jääma väga vähe puudu, et kate korralikult kinni saaks.
Siin ka väike joonis: http://www.brickwerks.co.uk/index.php/a ... ion-notes/
Endal on mõttes mootoripadja kinnitusauke piklikuks freesida ja siis kogu krempel allapoole lasta, sest alumise mootorikatte vahel on üsna suur vahe.
Siin ka väike joonis: http://www.brickwerks.co.uk/index.php/a ... ion-notes/
Endal on mõttes mootoripadja kinnitusauke piklikuks freesida ja siis kogu krempel allapoole lasta, sest alumise mootorikatte vahel on üsna suur vahe.
Terv. Marco
Re: VW Caravelle T3 - Brick
Kontrolli, et mootorit kandev raamitoru siis väljalaskele ette ei jääks...marco kirjutas:Endal on mõttes mootoripadja kinnitusauke piklikuks freesida ja siis kogu krempel allapoole lasta
G
Re: VW Caravelle T3 - Brick
Vahepeal tekitas elevust turborütmis susin mootri juurest... Selge - kuskil on õhuleke, aga otsi mis sa otsid, no ei leia! Lõpuks sai rõhu tekitamiseks isegi komprossor turbo otsa aretatud ja... ikka ei midagi! WTF? Siis ei jäänud muud varianti kui õhupuhasti ja turbo vaheline toru, ja seal tõesti OLIGI 3mm prigu Kokkuvõttes hämmastav, kui valju susinat võib teha imepisike ava _enne_ turbot, ehk millise hõrenduse tekitavad õhufilter+see lollakas pikk sisselaske toru. Ja ei imesta enam, miks buss palju reipamalt edasi käis kui filtri otsas seda toru polnud...
kena jõulu
kena jõulu
Re: VW Caravelle T3 - Brick
Laupäeval oli väljas vastik ilm. Kuna suverehvi aeg on kohekohe käes, läksin hommikul garaazi ja õhtupoolikul väljusin proovitiirule juba rooooolivõmendiga! Uute voolikutega sai siis ristatud 1.9td rv-pump ja roolilatt, mis kunagi sai isand Dexteri käest ostetud. Eelnevalt käis roolilatt ka lahti - kõik tundus ok, veidi sai tihendeid pingutatud ja siis kokku tagasi. Kuna vanasse kaevu sülitamisega on nagu on, siis kõigepealt sai süsteem niiöelda maas kokku pandud.
Proovisõit oli tugeva puhangulise tuulega... Käsilatiga kippus sel juhul buss sinna-tänna tuiama ja parem kui kaks kätt olid korraga "valves". Nüüd võimendiga vingerdas märksa vähem ja on hulka relaxim sõita. Rääkimata manööverdamisest.
Ühtlasi on mul nüüd üle üks roolivõimu pump, mis sobib bensukale või 1.6 diislile. Seisukord testimata, kuid käib ringi kenasti... Nädalavahetusel olen talinas - kui kedagi huvitab, võin kaasa võtta.
EDIT: Sai tehtud ka pribor roolilati lahti kruttimiseks - kui kellelgi vaja kasutada, saab laenata.
G
Proovisõit oli tugeva puhangulise tuulega... Käsilatiga kippus sel juhul buss sinna-tänna tuiama ja parem kui kaks kätt olid korraga "valves". Nüüd võimendiga vingerdas märksa vähem ja on hulka relaxim sõita. Rääkimata manööverdamisest.
Ühtlasi on mul nüüd üle üks roolivõimu pump, mis sobib bensukale või 1.6 diislile. Seisukord testimata, kuid käib ringi kenasti... Nädalavahetusel olen talinas - kui kedagi huvitab, võin kaasa võtta.
EDIT: Sai tehtud ka pribor roolilati lahti kruttimiseks - kui kellelgi vaja kasutada, saab laenata.
G
- Manused
-
- Roolilati võti
- pic11.jpg (120.89 KiB) Vaadatud 25426 korda
-
- pic10.jpg (169.76 KiB) Vaadatud 25426 korda
Re: VW Caravelle T3 - Brick
no näed, ei läinudki kaua aega
Ma jõudsin selle ajaga Hiiust masina tuua, üles ehitada ja nüüd müüki veel paisata
Ma jõudsin selle ajaga Hiiust masina tuua, üles ehitada ja nüüd müüki veel paisata
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks